Ik heb iets gemist. Welke kus en waarom?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu hadden ze die kus bij Aafke kunnen doen, sukkels.
Die hangt vannacht boven de pot !! Zeker wetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Mita het volgende:
En hij eet de rest van de oesters op die Servio
Houdoe biekjoequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ik zit werkelijk met kromme tenen te kijken naar G en L. Karim en Geer zijn de toppers van vanavond.
Fijne avond allemaal.
Je bent gewoon jaloers op deze bloeiende prille liefdequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ik zit werkelijk met kromme tenen te kijken naar G en L. Karim en Geer zijn de toppers van vanavond.
Fijne avond allemaal.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal.
kus van G&L als missie opdrachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist. Welke kus en waarom?
Ze moeten opdrachten doen tijdens 't diner.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist. Welke kus en waarom?
Even teruglezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Heb ik nog iets gemist gister en vandaag?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |