Dacht het wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef emokid het volgende:
Vind de laatste afleveringen van seizoen 7 erg goed. Ik volg het al vanaf 2006 en het is weleens slecht geweest, zo rond seizoen 5, maar aan seizoen 7 valt weinig op te merken.
Wordt de afscheidsaflevering van Michael Scott een dubbelaflevering?
Dit, fantastische aflevering, Michael die 'That's what she said' zegt nadat zijn microfoon af was genomen was simpelweg briljant.quote:
Dat zei ik een topic terug alquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:48 schreef Tim86 het volgende:
Laat hem er maar snel uit gaan ja..The Office is vaak behoorlijk subtiel (weliswaar een stuk minder dan vroeg) en die schreeuwerig en fysieke humor van hem past er gewoon niet tussen.
Ik vind altijd dat er te weinig Ryan in zit. Altijd al een heldenpersonage gevonden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:31 schreef Ebbao het volgende:
The end of an era! Goddomme, de serie zal nooit meer zijn zoals het was. Al komt er misschien nu wel meer ruimte voor andere personages, vond Gabe vandaag zeker funny: "yeah walk along bitch!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door BoerBert op 29-04-2011 19:38:36 ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:19 schreef BoerBert het volgende:
Leuke ep, jammer dat 'ie weg is natuurlijk...
Ik zag net trouwens wel een geinige gedachtegang in een youtube-comment:plus het shot waar ze beide op dezelfde manier aan het telefoneren waren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer ik voelde me al minder eenzaam als enige YouTube Ellen-abonnee...quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:05 schreef PimD het volgende:
Boh ik zat na 10 minuten al te kijken van 'hoe lang duurt het nog?'. Nee, als die Ferell het wordt kijk ik niet meer.
True that. Dit was tenenkrommend... Alle dynamiek is weg zonder Michael. En Ferell begint zich gewoon weer als man-child te gedragen, een rol van hem die ik niet kan uitstaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:05 schreef PimD het volgende:
Boh ik zat na 10 minuten al te kijken van 'hoe lang duurt het nog?'. Nee, als die Ferell het wordt kijk ik niet meer.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Dat had ik laatst met die scene dat Dwight de organen "harvest" van die CPR pop
Dat is het enige wat hij kan. De kinderachtige man uithangen. Elke film van hem is daarop gebaseerd. Zeer eenzijdige acteur eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Orbis het volgende:
[..]
True that. Dit was tenenkrommend... Alle dynamiek is weg zonder Michael. En Ferell begint zich gewoon weer als man-child te gedragen, een rol van hem die ik niet kan uitstaan.
Mja, als ik terugdenk naar de meest oude rol waar ik hem van ken dan is het dat in Old School. Daar is hij 'Hank the Tank' en is hij inderdaad ook een man-child. Heel erg jammer en inderdaad eenzijdig. Op één of andere manier vind ik hem een geweldige acteur maar ik weet nooit wat hij in The Office doet. Dat jongleren ook, ik weet niet hoe ik hem moet plaatsen. Misschien is dat juist ook wat ze proberen neer te zetten aangezien het ene personage het geweldig vind (kijk maar eens hoe Meredith glimlacht en anderen zoals Jim raar kijken), de extreme plaatsvervangende schaamte, maar dan nog. Ik vind het niks. De eerste twee seizoenen en de laatste afleveringen (ik denk seizoen 4?) waarin Jim & Pam trouwen, vind ik de mooiste afleveringen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is het enige wat hij kan. De kinderachtige man uithangen. Elke film van hem is daarop gebaseerd. Zeer eenzijdige acteur eigenlijk.
Zo hé, dat was een aflevering van dit seizoen, waarbij ze een liedje naspeelden in de intro.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:35 schreef PimD het volgende:
Van mij mogen ze Pam een serie geven waar ze gewoon 20 minuten in beeld is hoor
Dat heb ik met die pruikenscene van Dwight. Nog nooit zo hard gelachen bij The Office denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in een compleet willekeurige situatie aan The Office moet denken en dan uit het niets even moet gniffelen?
check Jenna Fischer op youtube maar eens.... piep je wel andersquote:
Vorige week nog, m'n vriendin zei iets en ik dacht gelijk "that's what she said''quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Geruchten denk ik.
Hebben jullie ook wel eens dat je in een compleet willekeurige situatie aan The Office moet denken en dan uit het niets even moet gniffelen?
Ik had dat laatst met Michael en die klantenlijst, dat hij achtervolgd wordt door Dwight. Of die scene met Michael ScotchOf Kevin die ondervraagd wordt over drugsgebruik?
Hou al op
Fucking geweldig dat dat zijn laatste woorden zijn in de seriequote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef BzP het volgende:
Thats what she said kan je op zoveel manieren erin gooien![]()
Wat een geniale quote is het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |