Eensquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het maar een vreemde, ongemakkelijke aflevering. Alsof het een mislukte SNL-sketch was die The Office parodieerde, allemaal zo net-niet.
Mee eens. Daarom denk ik dat een Will Arnett (volgens mij ook ergens genoemd als potentiele opvolger) die rol goed zou kunnen vervullen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef eriksd het volgende:
Het punt is dat je voor het evenwicht van de serie een ongeleid projectiel als baas moet hebben. Ricky Gervais bijvoorbeeld.
Wanneer ik Gervais zijn ding zie doen denk ik altijd: wat staat die man toch te acteren?? Dat is niet vanwege de docu stijl van Office, want hij 'acteert' hetzelfde in zijn andere series / films.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef eriksd het volgende:
Het punt is dat je voor het evenwicht van de serie een ongeleid projectiel als baas moet hebben. Ricky Gervais bijvoorbeeld.
Dit inderdaad, wat een slechte, niet-grappige aflevering.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het maar een vreemde, ongemakkelijke aflevering. Alsof het een mislukte SNL-sketch was die The Office parodieerde, allemaal zo net-niet.
Helemaal mee eens. Alles was ongemakkelijk en onnatuurlijk. Alleen de scènes met Andy als 'funny guy' waren de moeite waard. Maar met name Jim en Pam waren volstrekt onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Was echt dramatisch ja..zo out of character ook..Een mindere ep is oke, maar dit sloeg helemaal nergens op.
Mee eens. Die plaatsvervangende schaamte blijf ik voelenquote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daar waar de grappen per seizoen minder en minder leuk werden, zijn ze wel goed gebleven in het creëeren van ongemakkelijke momenten (het fundament van The Office).
Dacht het wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef emokid het volgende:
Vind de laatste afleveringen van seizoen 7 erg goed. Ik volg het al vanaf 2006 en het is weleens slecht geweest, zo rond seizoen 5, maar aan seizoen 7 valt weinig op te merken.
Wordt de afscheidsaflevering van Michael Scott een dubbelaflevering?
Dit, fantastische aflevering, Michael die 'That's what she said' zegt nadat zijn microfoon af was genomen was simpelweg briljant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |