Afgrijselijkquote:
Leuk idee maar niet geschikt voor mij Klinkerbotsing.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Potverdriedubbeltjes.![]()
![]()
![]()
DOE GEWOON HET LOGO VAN DE INCREDIBLESSSSSSSSSSSSSSSS
Waarom heet je dan Ncredible??????quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef ncredible het volgende:
[..]
Leuk idee maar niet geschikt voor mij Klinkerbotsing.
Gelukkig heb ik heel veel geduld
jij wilt een UI, klinkerbotsing nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef ncredible het volgende:
Het zelfde vraag ik jou nu.
'Waarom heb je geen avatar met 2 klinkers die tegen elkaar aan botsen gekozen?,
Het is maar een nickname.
En Ncredible tja, ik geef liever mijn eigen naam niet vrij dus vertaal ik het maar in een woord hoe ik mij voel
Bedankt voor de moeite Gamezz maar ik wacht het nog ff af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
jij wilt een UI, klinkerbotsing niet
btw zit er nou nog geen geschikte voor je tussen?
Dat heb ik wel????quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef ncredible het volgende:
Het zelfde vraag ik jou nu.
'Waarom heb je geen avatar met 2 klinkers die tegen elkaar aan botsen gekozen?,
Het is maar een nickname.
En Ncredible tja, ik geef liever mijn eigen naam niet vrij dus vertaal ik het maar in een woord hoe ik mij voel
Pwndquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik wel????Je ziet die U en de I tegen elkaar aanknallen!
![]()
ik zie het nu! goeiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik wel????Je ziet die U en de I tegen elkaar aanknallen!
![]()
quote:
Was in Australië, nieuwsgierige hond, kop door gat wel er in maar niet meer terug kunnen.quote:
is ie er nog heelhuids uitgekomen dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef JSerry het volgende:
[..]
Was in Australië, nieuwsgierige hond, kop door gat wel er in maar niet meer terug kunnen.Gat hebben ze nu met gaas dicht gemaakt.
Ja dat wel ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef ncredible het volgende:
[..]
is ie er nog heelhuids uitgekomen dan?
Het lijkt wel bloed wat er zit op de muur ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |