Heel stoer willemwausquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:01 schreef willemwaus het volgende:
ik zal je moeder is flink geven met die grote mond van je.
Oeh TS bijt terug.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef ncredible het volgende:
[..]
Heel stoer willemwaus![]()
Die grote mond via de computer zegt genoeg over jou in het echte leven, vaak een jeugd trauma, gepest of verlegen en zich niet durven te uiten doormiddel van woorden.
ik leef met je mee willem
Hey niet meteen zo serieus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef ncredible het volgende:
[..]
Die grote mond via de computer zegt genoeg over jou in het echte leven, vaak een jeugd trauma, gepest of verlegen en zich niet durven te uiten doormiddel van woorden.
Je kan zelf ook zoeken he.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef ncredible het volgende:
bedankt allemaal, meer plaatjes zijn welkom!
Wat zijn je hobby's en interesses?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef ncredible het volgende:
bedankt allemaal, meer plaatjes zijn welkom!
Dit dus. Overigens is TS 12quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:01 schreef willemwaus het volgende:
ik zal je moeder is flink geven met die grote mond van je.
Klopt helemaa! keuze genoeg op het net.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kan zelf ook zoeken he.
MR INCREDIBLEquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef ncredible het volgende:
[..]
Klopt helemaa! keuze genoeg op het net.
maar vaak komen juist zo de leuke plaatjes naar voren en wie weet heeft een ander er ook nog wel wat aan.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef ncredible het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat mijn vader m'n moeder niet meer interessant vond en zich maar ging plezieren met m'n zusje en mij
![]()
![]()
Jij moest toch ook vrouwenkleding aan van je vader en op zijn nek door de winkelstraat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat mijn vader m'n moeder niet meer interessant vond en zich maar ging plezieren met m'n zusje en mij
![]()
![]()
DAT HAD IK JE IN VERTROUWEN VERTELDquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef MYV het volgende:
[..]
Jij moest toch ook vrouwenkleding aan van je vader en op zijn nek door de winkelstraat?
Afgrijselijkquote:
Leuk idee maar niet geschikt voor mij Klinkerbotsing.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Potverdriedubbeltjes.![]()
![]()
![]()
DOE GEWOON HET LOGO VAN DE INCREDIBLESSSSSSSSSSSSSSSS
Waarom heet je dan Ncredible??????quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef ncredible het volgende:
[..]
Leuk idee maar niet geschikt voor mij Klinkerbotsing.
Gelukkig heb ik heel veel geduld
jij wilt een UI, klinkerbotsing nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef ncredible het volgende:
Het zelfde vraag ik jou nu.
'Waarom heb je geen avatar met 2 klinkers die tegen elkaar aan botsen gekozen?,
Het is maar een nickname.
En Ncredible tja, ik geef liever mijn eigen naam niet vrij dus vertaal ik het maar in een woord hoe ik mij voel
Bedankt voor de moeite Gamezz maar ik wacht het nog ff af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
jij wilt een UI, klinkerbotsing niet
btw zit er nou nog geen geschikte voor je tussen?
Dat heb ik wel????quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef ncredible het volgende:
Het zelfde vraag ik jou nu.
'Waarom heb je geen avatar met 2 klinkers die tegen elkaar aan botsen gekozen?,
Het is maar een nickname.
En Ncredible tja, ik geef liever mijn eigen naam niet vrij dus vertaal ik het maar in een woord hoe ik mij voel
Pwndquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik wel????Je ziet die U en de I tegen elkaar aanknallen!
![]()
ik zie het nu! goeiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik wel????Je ziet die U en de I tegen elkaar aanknallen!
![]()
quote:
Was in Australië, nieuwsgierige hond, kop door gat wel er in maar niet meer terug kunnen.quote:
is ie er nog heelhuids uitgekomen dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef JSerry het volgende:
[..]
Was in Australië, nieuwsgierige hond, kop door gat wel er in maar niet meer terug kunnen.Gat hebben ze nu met gaas dicht gemaakt.
Ja dat wel ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef ncredible het volgende:
[..]
is ie er nog heelhuids uitgekomen dan?
Het lijkt wel bloed wat er zit op de muur ..
Dé juiste bestaat niet, mijn zoon. Er zijn vele goede avatars.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:46 schreef ncredible het volgende:
meer Avatars zijn welkom hoor! ik ben nog steeds op zoek naar de juiste
groot gelijk ncredibel altijd diequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef ncredible het volgende:
[..]
Ja man.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
Neem je 9 favoriete albums en zet ze in een vierkant.
Ja man!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of een 4chan meme, dat is nog toffer.
Thx! dus ik mag ook nog kiezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3 avatars voor je topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |