sensuele zin die eerstequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
zo die belle perez, als ik hem daar eens in mocht hangen he
ff vraag aan mensen: hoe heet die tent van de meet?
stairway (i know) maar is dat stairway to heaven ?
jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
zo die belle perez, als ik hem daar eens in mocht hangen he
ff vraag aan mensen: hoe heet die tent van de meet?
stairway (i know) maar is dat stairway to heaven ?
graag gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
dankje
[..]
en ook jij, dankje :&
+ baas dat hardstyle versie
npquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
dankje
[..]
en ook jij, dankje :&
+ baas dat hardstyle versie
Ragboer, de vvv van Utrechtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef Driepink het volgende:
vraag aan ragboer, waar kan ik mn auto dalijk het beste neerzetten? rijnkade?
Die is gesloten dacht ik. Misschien Springweg ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef Driepink het volgende:
vraag aan ragboer, waar kan ik mn auto dalijk het beste neerzetten? rijnkade?
Dit is melodieus, dat hap ik wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
koelkast, begin je eindelijk hardstyle te waarderen ?![]()
heeequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef _Fanta het volgende:
Ik zie klassieker niet graag verkracht worden, maar dit klinkt dan welweer lekker
Metallica mag wat mij betreft altijd verkracht worden, net als Krezip. Die doe ik hierna.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef _Fanta het volgende:
Ik zie klassieker niet graag verkracht worden, maar dit klinkt dan welweer lekker
hardstyle is 9vd10 keer melodieusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is melodieus, dat hap ik wel.
okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Metallica mag wat mij betreft altijd verkracht worden, net als Krezip. Die doe ik hierna.
Nah je hebt heel veel wat echt steeds hetzelfde klinkt. Dat vind ik maar ragragstampboemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
hardstyle is 9vd10 keer melodieus
anders krijg je raw hardstyle (tikt wat meer tegen hardcore aan) en dan hardcore
oke, dan wip ik hem daar neerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die is gesloten dacht ik. Misschien Springweg ofzo
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah je hebt heel veel wat echt steeds hetzelfde klinkt. Dat vind ik maar ragragstampboem
dezequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:45 schreef _Fanta het volgende:
welk nummer van krezip ga je dr goed van langs geven?
zwartquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef Driepink het volgende:
oke, ff een snelle vraag, dan lees ik wel terug wanneer ik klaar ben met douchen..
wat voor shirt (ze zijn allemaal effen dus geen tekst enzo)
zwarte polo
oranje polo
soort van paars tshirt?
Just like you van SMD ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
Hierna even een origineel die ook in hardstyle versie bestaat.
Origineel is beter
Dit nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Just like you van SMD ofzo?
Aah ok, zat het niet te volgen.quote:
Ja, is wel ok.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah ok, zat het niet te volgen.
Ik heb trouwens de Harman Kardon Soundsticks 3 besteld vandaag
Ken je die Koelkast?
Ik heb nu zo'n Creative 5.1 setje, echt nooit meer dat ik zoiets koopquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, is wel ok.
Ik heb gewoon een losse versterker + Wharfdale speakers. Ik kan niet tegen pc speakers
Dat is gewoon kut + subwoofer. Dan heb je dus nog kut met subwooferquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n Creative 5.1 setje, echt nooit meer dat ik zoiets koop
Ziet er stevig uit jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
In de studio hebben we dit:
[ afbeelding ]
Kun je ook als pc speakers gebruiken, ze zijn powered.
dat is graseter heul nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Graseter met zijn K701
[ afbeelding ]
plaatje faaltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja en ik heb nog een Pioneer versterker en 4 van deze boxen
[ afbeelding ]
Waarom zoveel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt asociaal net trouwens, 12 kratten bier gehaald in de supermarkt
fobo van dv vind je de echtequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Graseter met zijn K701
[ afbeelding ]
vanaf waar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef Graseter het volgende:
Om 21.15 komen patje en ik naar de stairway
Volgend weekend carnaval hehquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgend weekend carnaval heh
Dat duurt 4 dagen, en ik woon in Noord-Holland
Jij en Koelkast vieren het niet zeker?
tijdens de optocht hebben we een trailer neergezet met mijn versterker en die 4 speakersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
misschien komt er wel 50man daar waar hij heengaat
Bijna een krat de manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
tijdens de optocht hebben we een trailer neergezet met mijn versterker en die 4 speakers
Maar er komen dus ook 30 mensen, waarvan 15 mensen die bier drinken, vandaar 12 kratten
Als ik al drink heb ik na 3 bier echt zatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Komt meestal wel op hoor
Nja dan duurt het van 14:00 tot 22:00, dan de kroeg in.
Ik heb een keer 2 kratten op 1 dag weg gedronken in mn 1tjequote:
2 jaar terug met die optocht ben ik over mijn nek gegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik al drink heb ik na 3 bier echt zat
Max wat ik gedronken heb is met Darcli samen 1 krat, dus half krat de man. Hij was ziek, ik had nergens last vanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 kratten op 1 dag weg gedronken in mn 1tje
In renesse was dat, van 10 uur sochtends tot de volgende ochtend 11 uur, ging de laatste pils open.
In principe is het niet zo heel erg veel, 2 per uur als je het zo bekijkt valt het wel mee. Maar toen ik naar de plee ging had ik groene schijt, niet echt goed voor je lever denk ik. Maarja, toen was ik 16, en je wil wat he
Tegenwoordig drink ik amper. Laatste biertje is zeker een jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm als je nooit alcohol drinkt kan je van een beetje bier ook best ziek worden haha
Mja, naarmate je dat vaker doet, zoals ik deed, is dat niet zo heel bijzonder. Tolerantie bouwt op he, lichaam went eraan. Niet dat het goed voor je is ofzo.. maar ik kon een jaartje terug 10 bier op en dan was ik net aangeschoten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Max wat ik gedronken heb is met Darcli samen 1 krat, dus half krat de man. Hij was ziek, ik had nergens last van
Mijn laatste 2 waren afgelopen donderdag, in de kantine na 2 uur voetbal, tijdens de 2e helft van Ajax - Anderlechtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tegenwoordig drink ik amper. Laatste biertje is zeker een jaar geleden.
Na het zien van deze foto begrijpen jullie me wel denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zit foto's te kijken van afgelopen jaar vakantie naar de Dominicaanse Republiek, en ik wil zo graag terug
Ben jij er tevreden overquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die heb ik ook boven staan![]()
Krijg je mij met geen stok heenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Na het zien van deze foto begrijpen jullie me wel denk ik
[ afbeelding ]
Niemand die antwoordtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben jij er tevreden over?
Ik was die eerste dag nog niks gewend qua zon, voelde het niet branden dus niet ingesmeerd en de hele middag aan de baco in het zwembad gelegen, de volgende dag een zonnesteekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Krijg je mij met geen stok heenVéél te warm.
Jazeker, heerlijk goede basquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben jij er tevreden over?
Dit is tiesto ofzo. edit; of armin.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze track herken ik trouwens, om het maar ontopic te houden.
Die intro klonk zo gigantisch veel als die ik bedoelde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is tiesto ofzo. edit; of armin.
not sure.
Ik zit in de bus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iedereen zit bier te drinken in Utrecht ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een binnenstrand, hoe verzinnen ze het
http://thatchickfromyoutu(...)8/japan-indoor-beach
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vraag of ze een kreun wil inspreken met mijn naam dan
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had eigenlijk alleen al heen moeten gaan om Webhawkje moeten rellen
HEMMOOOO
Trek ze af voor een kwartje...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de trein met 3 fokkers. HELLUP. Wat moet ik zeggen?!
oh fuck.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze bedoel ik
[ afbeelding ]
Skypequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Yaros het volgende:
Zitten jullie nou met ze'n alle bij elkaar?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[CONDOOMVERBRANDING] condooms gewonnen
Mic ligt op bureau, hij is van zijn stokkie gegaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef -Datdus- het volgende:
*krr krrr krr krrr* ssb scrollt even.
Versier Myralea namens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nee ga over een uur erheen ofzo
dan zijn ze al bezig hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nee ga over een uur erheen ofzo
ja zo knalmuziek van egsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:10 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Bedankt, is de radio wat venavond?
voor wanneer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:10 schreef Onufriev het volgende:
Kunnen we ook verzoekjens plaatson?
Neen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Koelkast kom je rukbunker eens uit en kom ook gewoon
Waarom lach ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef Onufriev het volgende:
Hoe kom ik in U terecht, hahah snapje, einz!
logisch ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef Onufriev het volgende:
Geert Wilders komt uit Limburg heur!
hey Jamaiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Naatje waarom kom jij niet? Waarom zijn jullie zo bang voor mij?
ik durf toch niet manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
KOM DAN NAAR DE MEET JONGE
okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga undercover
Ik woon dichter bij Naatje dan bij jou hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Beach woont in Utreg zelfs toch? sjongejonge, kom dan later ff naar aus der reihe Derrick, Beach
Wat een gezeik zeg in FBquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef aight1 het volgende:
ONZ Radio is overigens wel het beste voorbeeld van kliekjesvorming op dit moment. Beetje vreemd dat dat wel gewoon toegestaan wordt, en zelfs 'beloond' met zo'n tagje. Opmerkelijk, als je het mij vraagt. Ik zie niet echt in waarom een slowchat waar toevallig muziek bij gedraaid wordt wel getolereerd en gewaardeerd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
NOU DAN GA IK MET WEBHAWK WEL UTREG ONVEILIG MAKEN HOOR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
en de heetste man?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Lama443 het volgende:
[..]
De heetste schaatser van Nederland soberso
Jamai komt uit mijn Hometown, hij zat bij mij op schoolquote:
Schoonhoven alertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jamai komt uit mijn Hometown, hij zat bij mij op school![]()
Dat kweken wij hier
Wij hier in leiden hebben we Jochem Meijer & Armin van Buuren gekweektquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jamai komt uit mijn Hometown, hij zat bij mij op school![]()
Dat kweken wij hier
Das al beterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hier in leiden hebben we Jochem Meijer & Armin van Buuren gekweekt
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
omfg
Stand wII - heerenveenokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
omfg
Stand wII - heerenveenEn Heracles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm Minder. ze spele de laatste tijd alleen maar gelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-0 denk ik. tweetapp geeft niets aan
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef Beach het volgende:
Waar is de muziek dit is de teloorgang van ONZ radio.
Dat was ik denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hoor ik nu een amsterdammert
Ben er geborenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat kan heul niet want jij bent geen Amsterdammert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |