sensuele zin die eerstequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
zo die belle perez, als ik hem daar eens in mocht hangen he
ff vraag aan mensen: hoe heet die tent van de meet?
stairway (i know) maar is dat stairway to heaven ?
jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
zo die belle perez, als ik hem daar eens in mocht hangen he
ff vraag aan mensen: hoe heet die tent van de meet?
stairway (i know) maar is dat stairway to heaven ?
graag gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
dankje
[..]
en ook jij, dankje :&
+ baas dat hardstyle versie
npquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
dankje
[..]
en ook jij, dankje :&
+ baas dat hardstyle versie
Ragboer, de vvv van Utrechtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef Driepink het volgende:
vraag aan ragboer, waar kan ik mn auto dalijk het beste neerzetten? rijnkade?
Die is gesloten dacht ik. Misschien Springweg ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef Driepink het volgende:
vraag aan ragboer, waar kan ik mn auto dalijk het beste neerzetten? rijnkade?
Dit is melodieus, dat hap ik wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
koelkast, begin je eindelijk hardstyle te waarderen ?![]()
heeequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef _Fanta het volgende:
Ik zie klassieker niet graag verkracht worden, maar dit klinkt dan welweer lekker
Metallica mag wat mij betreft altijd verkracht worden, net als Krezip. Die doe ik hierna.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef _Fanta het volgende:
Ik zie klassieker niet graag verkracht worden, maar dit klinkt dan welweer lekker
hardstyle is 9vd10 keer melodieusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is melodieus, dat hap ik wel.
okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Metallica mag wat mij betreft altijd verkracht worden, net als Krezip. Die doe ik hierna.
Nah je hebt heel veel wat echt steeds hetzelfde klinkt. Dat vind ik maar ragragstampboemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
hardstyle is 9vd10 keer melodieus
anders krijg je raw hardstyle (tikt wat meer tegen hardcore aan) en dan hardcore
oke, dan wip ik hem daar neerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die is gesloten dacht ik. Misschien Springweg ofzo
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah je hebt heel veel wat echt steeds hetzelfde klinkt. Dat vind ik maar ragragstampboem
dezequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:45 schreef _Fanta het volgende:
welk nummer van krezip ga je dr goed van langs geven?
zwartquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef Driepink het volgende:
oke, ff een snelle vraag, dan lees ik wel terug wanneer ik klaar ben met douchen..
wat voor shirt (ze zijn allemaal effen dus geen tekst enzo)
zwarte polo
oranje polo
soort van paars tshirt?
Just like you van SMD ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
Hierna even een origineel die ook in hardstyle versie bestaat.
Origineel is beter
Dit nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Just like you van SMD ofzo?
Aah ok, zat het niet te volgen.quote:
Ja, is wel ok.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah ok, zat het niet te volgen.
Ik heb trouwens de Harman Kardon Soundsticks 3 besteld vandaag
Ken je die Koelkast?
Ik heb nu zo'n Creative 5.1 setje, echt nooit meer dat ik zoiets koopquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, is wel ok.
Ik heb gewoon een losse versterker + Wharfdale speakers. Ik kan niet tegen pc speakers
Dat is gewoon kut + subwoofer. Dan heb je dus nog kut met subwooferquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n Creative 5.1 setje, echt nooit meer dat ik zoiets koop
Ziet er stevig uit jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
In de studio hebben we dit:
[ afbeelding ]
Kun je ook als pc speakers gebruiken, ze zijn powered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |