Als ze een klapje op de kont al niet kunnen waarderen, dan waarderen ze een vinger in hun vochtige neukgrotje vast ook niet...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:04 schreef Captain_MeatBone het volgende:
gewoon vingeren terwijl je haar lekker zit te schuren jongen
Jawel joh, staat allemaal los van elkaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:06 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als ze een klapje op de kont al niet kunnen waarderen, dan waarderen ze een vinger in hun vochtige neukgrotje vast ook niet...
Moet je het schuurpapier niet te grof hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:04 schreef Captain_MeatBone het volgende:
gewoon vingeren terwijl je haar lekker zit te schuren jongen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:07 schreef kikoooooo het volgende:
'De dancing'
TS is een domme boer Belg
Klinkt geil johquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik stond vd week in oostenrijk waar een ventje van 15 half tegen me aan stond te rijen terwijl hij voor de andere helft tegen een meisje van 17 aan stond te rijen terwijl dat meisje ongevraag tegen mij aan stond te rijen terwijl ik bier aan het drinken was :S
Hoe zou jij het vinden als elke vrouw die langs je liep je een knal tegen je wang gaf?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:03 schreef The_Sperminator het volgende:
Ik vind het altijd leuk om vrouwen in de dancing of het cafe een klapje op de kont te geven. Sommige vinden het niet erg, maar anderen kunnen wat boos worden. Een jongen kreeg namelijk wat ruzie toen hij dat deed.
De vraag aan de mannen is: geven julie ook vaak/regelmatig een klapje op de kont?
En de vrouwen: houden jullie daarvan of niet?
Klacht: vrouwen die niet tegen een geintje kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |