O.a. mosterdgas, dat schijnt echter weinig kwaad te kunnen omdat de juiste 'dingen' niet aanwezig zijn om het te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef SemperSenseo het volgende:
Net op CNN: Kaddafi heeft nog een voorraadje van chemische wapens. Sommige diplomaten zijn bezorgd dat hij die mogelijk op de bevolking zou kunnen gebruiken als een last resort
weet je ik ga even helemaal niet op je in met je bijdehante gedrag .. ik was namelijk bezig aan het antwoorden maar heb er nu absoluut helemaal geen zin in , laat staan behoefte aan , wie denk je dat je bent ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef -jos- het volgende:
ik val je niet aan hoor, neem je tijd, ik vraag alleen om antwoord, lees geduldig, denk na voordat je schrijft, dat werkt het beste
okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
weet je ik ga even helemaal niet op je in met je bijdehante gedrag .. ik was namelijk bezig aan het antwoorden maar heb er nu absoluut helemaal geen zin in , laat staan behoefte aan , wie denk je dat je bent ?
antwoord kan je nou ergens douwen waar het donker is , had je maar normaal moeten doen met je ongeduldige gedrag , en b.t.w. ga ik offtopic raken als ik er nú hier op in ga, want heb je ff heel veel te vertellen nu ( je heb nou echt bloed onder mn nagels vandaan gehaald ), heel miss, stuur ik je nog een PM , maar heb nu wel wat beters te doen ...
ik laat me door jou niet opjagen
Genade zeg, kan de Jos-Show ietsje dimmen? Het lijkt wel alsof je alleen maar je gelijk wilt halen en in hoeveel posts blijf je maar herhalen en herhalen. En er zo op gefixeerd dat je andere post niet eens goed leest. Dat heb ik nu al helaas meerdere keren gemerkt. Je quote liever jezelf.quote:
Het komt over alsof je onmiddellijke reactie EIST. Wat dat betreft moet je wat aan je on-line-social-skills doen, want je komt gewoon klote over zo.quote:
bron? dan voeg ik het toe aan de dodenlijstquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Volgens UN meer dan 1000 klaar!
tv zucht kijk die shit welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
bron? dan voeg ik het toe aan de dodenlijst
Wel gezellig geloof ik. Sociale en constructieve wijze voor de Libiërs om nieuwe sociale contacten op te doen.quote:
Ik erger me eveneens al sinds halverwege de Egypte-reeks. Je bent verre van de enige.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
weet je ik ga even helemaal niet op je in met je bijdehante gedrag .. ik was namelijk bezig aan het antwoorden maar heb er nu absoluut helemaal geen zin in , laat staan behoefte aan , wie denk je dat je bent ?
antwoord kan je nou ergens douwen waar het donker is , had je maar normaal moeten doen met je ongeduldige gedrag , en b.t.w. ga ik offtopic raken als ik er nú hier op in ga, want heb je ff heel veel te vertellen nu ( je heb nou echt bloed onder mn nagels vandaan gehaald ), heel miss, stuur ik je nog een PM , maar heb nu wel wat beters te doen ...
ik laat me door jou niet opjagen
Deze video is niet-vermeld. Alleen gebruikers die de link hebben, kunnen de video bekijken. Meer informatiequote:
koekje erbij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OK NU IEDEREEN LIEF DOEN!
Flikker eens op met je caps.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ik was liefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |