O.a. mosterdgas, dat schijnt echter weinig kwaad te kunnen omdat de juiste 'dingen' niet aanwezig zijn om het te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef SemperSenseo het volgende:
Net op CNN: Kaddafi heeft nog een voorraadje van chemische wapens. Sommige diplomaten zijn bezorgd dat hij die mogelijk op de bevolking zou kunnen gebruiken als een last resort
weet je ik ga even helemaal niet op je in met je bijdehante gedrag .. ik was namelijk bezig aan het antwoorden maar heb er nu absoluut helemaal geen zin in , laat staan behoefte aan , wie denk je dat je bent ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef -jos- het volgende:
ik val je niet aan hoor, neem je tijd, ik vraag alleen om antwoord, lees geduldig, denk na voordat je schrijft, dat werkt het beste
okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
weet je ik ga even helemaal niet op je in met je bijdehante gedrag .. ik was namelijk bezig aan het antwoorden maar heb er nu absoluut helemaal geen zin in , laat staan behoefte aan , wie denk je dat je bent ?
antwoord kan je nou ergens douwen waar het donker is , had je maar normaal moeten doen met je ongeduldige gedrag , en b.t.w. ga ik offtopic raken als ik er nú hier op in ga, want heb je ff heel veel te vertellen nu ( je heb nou echt bloed onder mn nagels vandaan gehaald ), heel miss, stuur ik je nog een PM , maar heb nu wel wat beters te doen ...
ik laat me door jou niet opjagen
Genade zeg, kan de Jos-Show ietsje dimmen? Het lijkt wel alsof je alleen maar je gelijk wilt halen en in hoeveel posts blijf je maar herhalen en herhalen. En er zo op gefixeerd dat je andere post niet eens goed leest. Dat heb ik nu al helaas meerdere keren gemerkt. Je quote liever jezelf.quote:
Het komt over alsof je onmiddellijke reactie EIST. Wat dat betreft moet je wat aan je on-line-social-skills doen, want je komt gewoon klote over zo.quote:
bron? dan voeg ik het toe aan de dodenlijstquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Volgens UN meer dan 1000 klaar!
tv zucht kijk die shit welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
bron? dan voeg ik het toe aan de dodenlijst
Wel gezellig geloof ik. Sociale en constructieve wijze voor de Libiërs om nieuwe sociale contacten op te doen.quote:
Ik erger me eveneens al sinds halverwege de Egypte-reeks. Je bent verre van de enige.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
weet je ik ga even helemaal niet op je in met je bijdehante gedrag .. ik was namelijk bezig aan het antwoorden maar heb er nu absoluut helemaal geen zin in , laat staan behoefte aan , wie denk je dat je bent ?
antwoord kan je nou ergens douwen waar het donker is , had je maar normaal moeten doen met je ongeduldige gedrag , en b.t.w. ga ik offtopic raken als ik er nú hier op in ga, want heb je ff heel veel te vertellen nu ( je heb nou echt bloed onder mn nagels vandaan gehaald ), heel miss, stuur ik je nog een PM , maar heb nu wel wat beters te doen ...
ik laat me door jou niet opjagen
Deze video is niet-vermeld. Alleen gebruikers die de link hebben, kunnen de video bekijken. Meer informatiequote:
koekje erbij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OK NU IEDEREEN LIEF DOEN!
Flikker eens op met je caps.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ik was liefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik klik al niet eens meer. Durfde vroeger na 1 of 2 bezoekjes al niet meer op Rotten.com te komen en kies dan maar voor zelfbehoud.quote:
elke dode is er een teveelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef -jos- het volgende:
Ja ik kom inderdaad bijdehand over. Het gaat hier over iets heel essentieels, namelijk het dodenaantal. Daarom heb ik juist alle bronnen hiervan gedocumenteerd.
indd. rotten ook zo'n smerige shit ... bleghquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef superworm het volgende:
I
[..]
Ik klik al niet eens meer. Durfde vroeger na 1 of 2 bezoekjes al niet meer op Rotten.com te komen en kies dan maar voor zelfbehoud.
Het is belangrijk, maar dat betekent niet per se dat je meer gelijk hebt dan anderen. Daarnaast sprak je jezelf tegen en dat benoemde ze, das alles. Verder geen groot drama van maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef -jos- het volgende:
Ja ik kom inderdaad bijdehand over. Het gaat hier over iets heel essentieels, namelijk het dodenaantal. Daarom heb ik juist alle bronnen hiervan gedocumenteerd.
lekker gegeten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd. rotten ook zo'n smerige shit ... blegh![]()
filmpje in spoiler had ik weer x gedrukt - wou even zeker weten wat ie liet zien vanwege dat ik het wou linken aan die speech - maar damnz had echt spijt dat ik had geklikt; meteen weer afgeleerd ...
koekje dr bij?quote:
Ik ga nu weer bijdehand doen:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Het is belangrijk, maar dat betekent niet per se dat je meer gelijk hebt dan anderen. Daarnaast sprak je jezelf tegen en dat benoemde ze, das alles. Verder geen groot drama van maken.
Verder vind ik die sheet superchill, maar die zwarte lijst van je Twitterbronnen die je soms wel en soms niet wilt citeren en je bazige gedrag (de Mubarak van FOK! staat me bij uit de Egypte-reeks) zijn soms ietwat irritant. Maar zo hebben we allemaal onze eigen dingetjes. Doet er niet veel toe. Maar er is een aantallen topic en een klaagbaak-forum. Dus misschien kunnen we beter gewoon weer on topic gaan nu.
Nou doe je echt te belangrijk, jos. Als je zo gaat doen moet je je eigen topic beginnen. Als je hier blijft zul je op een normale manier met mensen om moeten gaan. We zitten hier niet op een crisiscentrum waar je je personeel kan rond-commanderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef -jos- het volgende:
Oke nu vraag je erom. Toen ik zei dat we zo allemaal onze dingetjes hebben is die van jou dat je je echt verschrikkelijk aanstelt. Je maakt er echt een heel groot drama van en dat is ook niet nodig.quote:
uprising in FOK forumchatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou doe je echt te belangrijk, jos. Als je zo gaat doen moet je je eigen topic beginnen. Als je hier blijft zul je op een normale manier met mensen om moeten gaan. We zitten hier niet op een crisiscentrum waar je je personeel kan rond-commanderen.
Er was weinig feitelijks aan, daar het niet klopte en je een aanname deed over waar hij evt op zou doelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik ga nu weer bijdehand doen:
Jullie beweren dat ik mezelf tegenspreek terwijl ik de uitspraak van Saif Qaddafi alleen in een feitelijke context wilde plaatsen.
Gewoon stoppen.quote:
Ik zet 6 legers op Tahrir-plein en val met National Museum de 1 mei brug aan.quote:
Gaan we nu de hele kring af?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oke nu vraag je erom. Toen ik zei dat we zo allemaal onze dingetjes hebben is die van jou dat je je echt verschrikkelijk aanstelt. Je maakt er echt een heel groot drama van en dat is ook niet nodig.
dit is libiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik zet 6 legers op Tahrir-plein en val met National Museum de 1 mei brug aan.
Ja nu ben ik.quote:
ik ? hij blijft doorgaan , ik ben er heel de tijd niet meer op in gegaan hoor !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oke nu vraag je erom. Toen ik zei dat we zo allemaal onze dingetjes hebben is die van jou dat je je echt verschrikkelijk aanstelt. Je maakt er echt een heel groot drama van en dat is ook niet nodig.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja tijd om weer eens ontopic te gaan,
al vond ik bovenstaande wel vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |