Ja maar niet voor de eerste paaltje hé , slimmerik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:44 schreef BertV het volgende:
Met 20 pk haal je wel de 50km/u op een parkeerplaats?![]()
Dat is juist de charme van dat ding... gassen!
...en nog steeds op legale snelheden zitten...
Hee, niet op mij afreageren dat je die oefening niet kon!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar niet voor de eerste paaltje hé , slimmerik.
Jaja ik ben geen natuurtalent, maar ik kreeg dat ding echt niet op 50 in 55meterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef BertV het volgende:
[..]
Hee, niet op mij afreageren dat je die oefening niet kon!
Hele volksstammen hebben afgereden op zo'n dingetje.
geeft niks, je hebt nu vast 100pk+quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jaja ik ben geen natuurtalent, maar ik kreeg dat ding echt niet op 50 in 55meter
Eerst even afrijdenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef Raphaelo het volgende:
Hey iedereen!
Ik begin vanmiddag (01-03) met mijn eerste motorrijles!
Rijschool: De schakel Groningen
Lesmotor: Honda Nighthawk 250
Voor de rest nog niets bekend...
Mag ik in de OP?
Welkom medelessert!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef Raphaelo het volgende:
Hey iedereen!
Ik begin vanmiddag (01-03) met mijn eerste motorrijles!
Rijschool: De schakel Groningen
Lesmotor: Honda Nighthawk 250
Voor de rest nog niets bekend...
Mag ik in de OP?
Goedzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef Raphaelo het volgende:
Net terug van mijn eerste les!
Ging goed, direct al de snelle en langzame slalom gedaan (en zijn gelukt!) 8tje, langzaam rijden, opbokken en afbokken... En natuurlijk de weg op! Op een paar gefrustreerde autobestuurders na ging alles goed! (motor sloeg af bij stoplicht... ugh...)
P.S. De nighthawk waarop ik rij is opzich goed, schakelen is een beetje lastig, maar daarvoor wordt de motor nog aangepast...
Had je al schakel ervaring? Ik vind dit namelijk wel vlot allemaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef Raphaelo het volgende:
P.S. De nighthawk waarop ik rij is opzich goed, schakelen is een beetje lastig, maar daarvoor wordt de motor nog aangepast...
Erg mooi, ik had zoiets kunnen kopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niks scheurijzer voor mij, deze word het. Met 3 Aluminium boxen , hoge zwarte ruit, handkappen en misschien handvat verwarming en akkra![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Snap het ouwe lullen imago van deze motoren nooit. Zelf vind ik ze gigantisch bruut en stijlvol. toch nog 90 pk'tjes onder zijn kont dus met power zit het wel goed en verder vind ik ze in elk opzicht lekkerder dan sport motoren. Betere windbescherming, lekkerdere zit, er kunnen koffers op, je kan iemand meenemen en je kan er lekkerder op toerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef BertV het volgende:
[..]
Erg mooi, ik had zoiets kunnen kopen.
Mgoed, ik ben dan ook een oude lul.
Zoals Yreal al zegt, als je het achtje en de langzame slalom goed kan dan moet het zeker heel snel goed komen! De langzame slalom is ongeveer de moeilijkste oefening..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef Raphaelo het volgende:
Ging goed, direct al de snelle en langzame slalom gedaan (en zijn gelukt!) 8tje, langzaam rijden, opbokken en afbokken... En natuurlijk de weg op! Op een paar gefrustreerde autobestuurders na ging alles goed! (motor sloeg af bij stoplicht... ugh...)
Jonkies rijden op sportmotoren. Heb er zelf ook een aantal gehad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Snap het ouwe lullen imago van deze motoren nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |