Kun je voorstellen hoe diep het zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 129 (gemiddeld 129 per dag)
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe diep het zit.
Klinkerbotsing.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Ik reiger je strot vol met mijn bloedkots.
Jouw FoBo ondersteunt de OP wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekkerik hou ook van jou
Wat een vreselijke 3d-kaarten-maak-rotkop heb je trouwens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekkerik hou ook van jou
Vieze jongen, dat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef JanPiraat het volgende:
Ronaldo spuugt op je bitch
[ afbeelding ]
dankjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat een vreselijke 3d-kaarten maak-rotkop heb je trouwens.
Jij bent ook een kutuser met je vieze modgedragquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed topic.
Erg triest kutusertje inderdaad, jammer genoeg doen er meer dan genoeg idioten mee met dat soort ""-gedoe.
Volgens mij begrijp je dat spreekwoord niet helemaal, aangezien je het gebruikt in een situatie waarin het als kut op dirk slaat. Maakt niet uit. Kan gebeuren. Doe je niets aan. Ga dan nu maar weer in je achterlijke ONZ Radio reeks gezellig blije emotie-iconen posten terwijl je in werkelijkheid de zilte tranen van je wang moet vegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
InderdaadDe pot verwijt de ketel.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Jij bent altijd de troll op mijn fucking face.
Ze is 30 volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
is ze maar 20 trouwens? ik dacht 50 ofzo
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
is ze maar 20 trouwens? ik dacht 50 ofzo
Zal vast een goede reden voor zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens TS zelf best sneu, alle fobo's afgaan en bij elk meisje zeggen dat ze er leuk uit ziet.
Blijkbaar is dat nodig om de achterlijke bende hier nog een beetje fatsoenlijk te houden. Mensen zouden een voorbeeld aan HSG-BOMBER moeten nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook een kutuser met je vieze modgedrag
Hij is oneindig veel beter dan KKJ.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook een kutuser met je vieze modgedrag
mee eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat nodig om de achterlijke bende hier nog een beetje fatsoenlijk te houden. Mensen zouden een voorbeeld aan HSG-BOMBER moeten nemen.
Ik moet bij KKJ altijd denken aan kankerjoodquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij is oneindig veel beter dan KKJ.
Schaam je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik moet bij KKJ altijd denken aan kankerjood
Als je het onzin voor je leven van nu niet fijn vind, dan ga je toch weg? er zijn heus betere dingen in je levenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat nodig om de achterlijke bende hier nog een beetje fatsoenlijk te houden. Mensen zouden een voorbeeld aan HSG-BOMBER moeten nemen.
Permaban voor Ajacied.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het onzin voor je leven van nu niet fijn vind, dan ga je toch weg? er zijn heus betere dingen in je leven
ken je nagaan hoe lellek jij bent, als ie het bij jou niet zegtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens TS zelf best sneu, alle fobo's afgaan en bij elk meisje zeggen dat ze er leuk uit ziet.
Ik zei het ook niet met de bedoelingen dat je je beter zou voelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar wordt het niet beter van.
Eens met zomermeisje omdat ik het oneens ben met Ajacied.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij is oneindig veel beter dan KKJ.
Waarom zou je toegeven aan de achterlijke hordes als je het ook kan proberen te veranderen met je leiderschapskwaliteiten? HSG-BOMBER doet dat. Hij geeft niet toe aan de achterlijkheid.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het onzin voor je leven van nu niet fijn vind, dan ga je toch weg? er zijn heus betere dingen in je leven
Neus... Ajacied.... HAHAHHAHAHA!quote:
Slaat nergens op. ONZ kan hartstikke leuk zijn voor iedereen als er gewoon eens een grote schoonmaak gehouden zou worden. Retard.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik me beter moet voelen, ik bedoel dat het niet veranderd dat ik het nog steeds denk als ik KKJ zie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik zei het ook niet met de bedoelingen dat je je beter zou voelen.
oei dit moet aankomen gekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Slaat nergens op. ONZ kan hartstikke leuk zijn voor iedereen als er gewoon eens een grote schoonmaak gehouden zou worden. Retard.
KKJ KKJ KKJ KKJquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik me beter moet voelen, ik bedoel dat het niet veranderd dat ik het nog steeds denk als ik KKJ zie.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wist niet over wie het ging, maar zie het onderwerp nu posten. Terechte klacht.
Ja, nu denk ik nog steeds de hele tijd kankerjood kankerjood kankerjood. En niks wat dat kan veranderen.quote:
Er zijn betere dingen in het leven te doen dan stressen om een forum. Daar doelde ik opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Waarom zou je toegeven aan de achterlijke hordes als je het ook kan proberen te veranderen met je leiderschapskwaliteiten? HSG-BOMBER doet dat. Hij geeft niet toe aan de achterlijkheid.
Heropvoeding, dat moet er met je gebeuren. Manieren zal je krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, nu denk ik nog steeds de hele tijd kankerjood kankerjood kankerjood. En niks wat dat kan veranderen.
Ik heb foute vrienden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Heropvoeding, dat moet er met je gebeuren. Manieren zal je krijgen.
Omdat de mod het zegt...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wist niet over wie het ging, maar zie het onderwerp nu posten. Terechte klacht.
Dat zeggen ze allemaal, het ligt niet aan mij, het ligt aan mijn vrienden. Waar gaat het heen met de jeugd, moet dit nou echt zo.quote:
Mijn piemel zal je ook in je krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Heropvoeding, dat moet er met je gebeuren. Manieren zal je krijgen.
Heb je ook wel eens een mening over iets? Denk je wel eens na over de wereld, het leven en wie je zelf nou eigenlijk bent? Interesseer je je wel voor de wereld om je heen? Het lijkt er namelijk op dat je echt compleet achterlijk bent en alleen maar in je eigen blije wereldje leeft.quote:
Ja, dit moet echt zo. En niks wat jij er aan kunt veranderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, het ligt niet aan mij, het ligt aan mijn vrienden. Waar gaat het heen met de jeugd, moet dit nou echt zo.
Je pohi bestaat enkel en alleen uit bagger.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga ook een keer alleen maar baggeren.. krijg je gelijk een eigen haat topic
Om het wat nederlandser te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je post historie bestaat enkel en alleen uit bagger.
jazeker denk ik daar over na.. maar ik zit in het onzin forum.. daar heb ik het alleen over onzinquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens een mening over iets? Denk je wel eens na over de wereld, het leven en wie je zelf nou eigenlijk bent? Interesseer je je wel voor de wereld om je heen? Het lijkt er namelijk op dat je echt compleet achterlijk bent en alleen maar in je eigen blije wereldje leeft.
Krijgt spuitpoep Ajacied.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om het wat nederlandser te maken
Dan nog, wel terechte, inhoudelijke OP die de spijker op zijn kop slaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
2 meter en 18 centimeter aan onverstand.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef mountainbiker1991 het volgende:
Kom niet aan
[ afbeelding ]
want dan kom je aan MIJ.!!
Het is triest dat zo'n figuur voeding, energie en lucht gebruikt die anderen beter kunnen gebruiken en met haar consumerende gedrag een Afrikaanse kindje laat sterven die anders het medicijn voor aids had uitgevonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
Laat haar. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om semi-intelligent overkomende opmerkingen te gaan maken om een user te bashen?
Hey, dit vond je ook van Tong80.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:20 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Het is triest dat zo'n figuur voeding, energie en lucht gebruikt die anderen beter kunnen gebruiken en met haar consumerende gedrag een Afrikaanse kindje laat sterven die anders het medicijn voor aids had uitgevonden.
Morgen is de ondergangquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef mountainbiker1991 het volgende:
Kom niet aan
[ afbeelding ]
want dan kom je aan MIJ.!!
quote:
Beach is baas.quote:
Martin Jol had maar niet puntjes moeten verspelen in het begin he. Maar ik ben realistisch, ik zeg een 1-1quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:21 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Morgen is de ondergang
PANIEK BIJ AJAX
Onzin kan leuk zijn als het uit grappige opmerkelijke dingen en leuke grapjes bestaat, wat jij uit je achterlijke dikke volksbuurtreet weet te spuiten is enkel diarree met harde stukken darm en bloed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jazeker denk ik daar over na.. maar ik zit in het onzin forum.. daar heb ik het alleen over onzin
onzin is heus niet meer dan humor en grappige op merkingenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:22 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Onzin kan leuk zijn als het uit grappige opmerkelijke dingen en leuke grapjes bestaat, wat jij uit je achterlijke dikke volksbuurtreet weet te spuiten is enkel diarree met harde stukken darm en bloed.
Stoerdoenerij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:20 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Het is triest dat zo'n figuur voeding, energie en lucht gebruikt die anderen beter kunnen gebruiken en met haar consumerende gedrag een Afrikaanse kindje laat sterven die anders het medicijn voor aids had uitgevonden.
Krijg een ruggengraat mensch.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef ukga het volgende:
ik heb totaal geen idee waar dit topic overgaat, maar ik ben vóór!
jouw UI is grappigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Krijg een ruggengraat mensch.
Waarom daar één user voor aanspreken en een persoonlijk bashtopic maken? Ik ken er meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef xSummergirlx het volgende:
Het is gewoon zonde dat ONZ zo vol zit met mensen die niks meer zijn dan enorm ergerlijk en bloedirritant voor meedere mensen.
Ga lekker in 1 van de andere 1000 topics waar je al slijmt en lief doet lekker slijmen en lief doen.quote:
eenschquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef xSummergirlx het volgende:
Het is gewoon zonde dat ONZ zo vol zit met mensen die niks meer zijn dan enorm ergerlijk en bloedirritant voor meedere mensen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:25 schreef ElmoFan het volgende:
Wat is dit? Een SC buiten radio onz topic ofzo?
en ajacied, helemaal met je eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef Ragboer het volgende:
KKJ is wel bloedirritant. Daarom post ik in de nacht ook niet meer.
nee als het toch een slowchat is maatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
rot dan even mooi op naar het radio onz topic
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Begin anders een kwaliteits user forum, net zoiets als knappemensendating.nl...
leuk dat je het met me eens bentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en ajacied, helemaal met je eens
heb je een probleem ermee?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:25 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Ga lekker in 1 van de andere 1000 topics waar je al slijmt en lief doet lekker slijmen en lief doen.
Ik bedoelde niet dat KKJ de enige was,er zijn inderdaad meer, maar ze is zeker een user waar ik mij vaak aan erger. Veel te vaak.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Waarom daar één user voor aanspreken en een persoonlijk bashtopic maken? Ik ken er meer.
"ISSE MIJN TOPIC!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Wel als het in mijn topic is ja.
En als het mijn topic zo zij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
boeiend ga dan zelf ontopicquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Ik reageer al de hele tijd ontopic met mijn haat voor en walging van de gemiddelde achterlijke ONZ'er.quote:
klaagbaak.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Ik reageer al de hele tijd ontopic met mijn haat en walging van de gemiddelde achterlijke ONZ'er.
Eens met SSB, nu weer ontopic mensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Terechte klacht...
Ik snap dat sowieso niet hoor, de mensen die de hele nacht door alleen maar op FOK! posten
Kom op man, ga werken of naar school of zo.
problemen mee? open een topic eroverquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Ik reageer al de hele tijd ontopic met mijn haat voor en walging van de gemiddelde achterlijke ONZ'er.
'Hilarische' grap, ONZ-niveautje dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:31 schreef Beach het volgende:
[..]
problemen mee? open een topic erover
oh om dat mietjestopic om swj terug te krijgen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dan word je naar FB gestuurd, e dat heb ik al geprobeerd zoals je weet
Nou meid, het is wat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:32 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
'Hilarische' grap, ONZ-niveautje dit.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:31 schreef Beach het volgende:
[..]
problemen mee? open een topic erover
neem een andere PI, nu aubquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh om dat mietjestopic om swj terug te krijgen?
Jongens hier spreekt de ervaringsdeskundige allemaal even luisteren koop zijn boeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:32 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:32 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jongens hier spreekt de ervaringsdeskundige allemaal even luisteren koop zijn boeken.
Aighttttquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef aight1 het volgende:
(gemiddeld 257 per dag)
No fucking life
aight1 is ontwaakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef aight1 het volgende:
(gemiddeld 257 per dag)
No fucking life
kom jij ook weer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef aight1 het volgende:
(gemiddeld 257 per dag)
No fucking life
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef aight1 het volgende:
(gemiddeld 257 per dag)
No fucking life
Oh god hebben we dit gezwel ook weer.quote:
maak um KAPOT!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh god hebben we dit gezwel ook weer.
je bent zelf een gezwelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh god hebben we dit gezwel ook weer.
Problemen met één van de weinige figuren alhier die niet compleet achterlijk en barbaars is?quote:
Qua uiterlijk misschien, niet qua posts.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maak je zelf kapot, commandeer hem niet joh, je kan hem alleen besturen met je eigen leger
bemoei je er niet meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Problemen met één van de weinige figuren alhier die niet compleet achterlijk en barbaars is?
Huilie huilie,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Alles aan jou is kut, eigenlijk.
aight1 een gezwel vinden.quote:
over 10 maanden jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Doe is normaal, het is bijna kerst
Ik zal mijn leger even opbellen, ooh, dat is toevallig, ik zie net dat Aight1 generaal is in mijn legerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maak je zelf kapot, commandeer hem niet joh, je kan hem alleen besturen met je eigen leger
Oh, terechte haat. Bij nader inzien.quote:
ik wil je legerbadge zien.. nu!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik zal mijn leger even opbellen, ooh, dat is toevallig, ik zie net dat Aight1 generaal is in mijn leger
Jawel, dit is mijn topic over achterlijke mensen en jij komt hier even haat zetten op iemand die niet compleet achterlijk is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee
[..]
Huilie huilie,
mijne of die van aight?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wil je legerbadge zien.. nu!
echt ONZ sfeertjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Lekker gezwellig hier zeg.
als dit mijn topic was, zou ik niet zo huilenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Jawel, dit is mijn topic over achterlijke mensen en jij komt hier even haat zetten op iemand die niet compleet achterlijk is.
legeraanvoerderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die legeraanvoerder badge van jou.
Heb je zelf geen mening? Je hoeft niets af te laten hangen van anderen hoor, je mag best je eigen mening hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh, terechte haat. Bij nader inzien.
ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef sharr het volgende:
Is het hier veranderd naar een Ajaciedbashtopic?
ja, maar dat is ook terechtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef sharr het volgende:
de beer is losquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef FreezePop het volgende:
nu met aight1 in het topic kan het echt gaan gebeuren
In dat geval: Ajaxquote:
De vogel is gevlogen.quote:
of een sharr adoratie topicquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef sharr het volgende:
Waarom zouden we haar hier adoreren als zij dit topic haat?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef sharr het volgende:
omdat ze lief isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Waarom zouden we haar hier adoreren als zij dit topic haat?
Dultquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef mountainbiker1991 het volgende:
Ik dult GEEN brutaliteit over
[ afbeelding ]
anders krijg je te maken met
[ afbeelding ]
ik doe meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef aight1 het volgende:
Morgen eten we die vieze ajacieden op.
Ze neukt je toch niet, dus ga je wanhopige beschamende gedrag lekker ergens anders zo openbaar aan iedereen laten zien zonder enige schaamte. Dan hoeven andere mannen zich in ieder geval niet meer te schamen voor hun eigen geslacht.quote:
Hey Beach, neuken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:42 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Ze neukt je toch niet, dus ga je wanhopige beschamende gedrag lekker ergens anders zo openbaar aan iedereen laten zien zonder enige schaamte. Dan hoeven andere mannen zich in ieder geval niet meer te schamen voor hun eigen geslacht.
daar passen flink wat voetballen inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:43 schreef prinsdino27 het volgende:
Discussies over voetbal lekker in een voetbaltopic houden, tenzij het gaat over een keiharde voetbal in het gezicht van konkerknustjorum.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:43 schreef prinsdino27 het volgende:
Discussies over voetbal lekker in een voetbaltopic houden, tenzij het gaat over een keiharde voetbal in het gezicht van konkerknustjorum.
en ajaciedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:43 schreef prinsdino27 het volgende:
die hond wenst dat psv met 6-2 wintquote:
Alleen als hij niet voor Ajax isquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef tho_Omas het volgende:
Walgelijk veel ONZ'ers hier. Stelletje steuntrekkende noodruftigen die elkaar opzoeken op meets in nietszeggende dorpen. Het gaat hier over KKjorum, met haar bolle reet.
Omdat ze lievvv is.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef tho_Omas het volgende:
Walgelijk veel ONZ'ers hier. Stelletje steuntrekkende noodruftigen die elkaar opzoeken op meets in nietszeggende dorpen. Het gaat hier over KKjorum, met haar bolle reet.
en een beetje ajaciedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef tho_Omas het volgende:
Haten op mensen met enige vorm van intelligentiequote:
Daarom voel jij je zo thuis in ONZ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef tho_Omas het volgende:
Tevens compleet achterlijk en irritant. 'Lieve' mensen voegen niets toe aan de wereld.quote:
Ja, waarom zou je dat doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haten op mensen met enige vorm van intelligentie
Ga prei prakken, meisje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Daarom voel jij je zo thuis in ONZ?
Omdat ze kut is en kutposts maakt en teringveel ook nog eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef Faux. het volgende:
Waarom haten we eigenlijk op Knetterdinges? [ afbeelding ]
Lees de OP, achterlijke vos.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef Faux. het volgende:
kijk in haar foboquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef Faux. het volgende:
Omdatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef Faux. het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef tho_Omas het volgende:
Haha kkshar, gelukkig kan ik niet quoten in deze kutlayout, maar anders had ik moeten bekennen dat je me tuk had, met je clownsjas.
Het gaat om de combinatie van uiterlijk en innerlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haten op iemands uiterlijk, goed bezig jongens.
Sneu.
Nee dat is wel waar, maar in ieder geval doe ik mijn best mensen niet te irriteren met mijn gedrag. Haar uiterlijk is zeker niet de enige reden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
jij bent knap
[ afbeelding ]
Ik quote mezelf even.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sneu.
Haha kankergrappig dit man hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef tho_Omas het volgende:
Haha kkshar, gelukkig kan ik niet quoten in deze kutlayout, maar anders had ik moeten bekennen dat je me tuk had, met je clownsjas.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef aight1 het volgende:
het is maar goed dat die bril er tussen zit anders waren we nu allemaal van steen
Heeft niet aan de OP gelegen, dan komt het dus blijkbaar door het achterlijke gedrag van ONZ. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sneu.
dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sneu.
Ja het is echt sneuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:50 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Heeft niet aan de OP gelegen, dan komt het dus blijkbaar door het achterlijke gedrag van ONZ. Gefeliciteerd.
snij haar hoofd er af of gebruik een reflecterend schildquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef aight1 het volgende:
het is maar goed dat die bril er tussen zit anders waren we nu allemaal van steen
Dat ben ik volkomen met je eens.!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sneu.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
haten op uiterlijk is gewoon leuk op internet.
Maar ik doe het niet omdat ik anders mensen kwets
Vandaar haten op mijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
haten op uiterlijk is gewoon leuk op internet.
Maar ik doe het niet omdat ik anders mensen kwets
Waarom?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Vandaar haten op mijn uiterlijk.Ik spuug op jou, walgelijke vent.
Behalve xSummergirlxquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:52 schreef Faux. het volgende:
Als je foto's op internet zet loop je een risico. Nu wil ik niet zeggen dat je op elke foto moet gaan zeiken, maar als je foto's op internet zet kan je er op wachten dat er iets mee gebeurt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat jij eens foto's van jezelf zien.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:52 schreef Faux. het volgende:
Als je foto's op internet zet loop je een risico. Nu wil ik niet zeggen dat je op elke foto moet gaan zeiken, maar als je foto's op internet zet kan je er op wachten dat er iets mee gebeurt.
Leuk he internet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom?
Jij maakt haar belachelijk terwijl je zelf ook niet de mooiste bent, je bent ook zeker niet lelijk
Jij hebt hier ook nog ergens een zus of niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Vandaar haten op mijn uiterlijk.Ik spuug op jou, walgelijke vent.
qft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef aight1 het volgende:
Sowieso ONZ Radio mag ook wel een keer dood.
Zoals ik al zei, is dat zeker niet de reden dat ik haar niet mag. Wat ik wel raar vind, is zo op de foto gaan. Als ze normaal kijkt, vind ik haar ook gewoon een leuke vrouw. Wat me zeker wel stoort, zijn haar kutreacties op het forum.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom?
Jij maakt haar belachelijk terwijl je zelf ook niet de mooiste bent, je bent ook zeker niet lelijk
Heb je er zo'n last van?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef aight1 het volgende:
Sowieso ONZ Radio mag ook wel een keer dood.
Ik ga ook zo op de foto.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is dat zeker niet de reden dat ik haar niet mag. Wat ik wel raar vind, is zo op de foto gaan. Als ze normaal kijkt, vind ik haar ook gewoon een leuke vrouw. Wat me zeker wel stoort, zijn haar kutreacties op het forum.
Ja, die topictitels doen pijn aan m'n ogen.quote:
oke hoor groetjes aan de kisdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, maar laat die pics gewoon achterwege.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is dat zeker niet de reden dat ik haar niet mag. Wat ik wel raar vind, is zo op de foto gaan. Als ze normaal kijkt, vind ik haar ook gewoon een leuke vrouw. Wat me zeker wel stoort, zijn haar kutreacties op het forum.
Ik geloof eigenlijk niet dat KKJ dat ook echt is. Het is gewoon een kloonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Het is een gezwel die niet alleen in die achterlijke reeks blijft hangen, maar heel ONZ overspoelt met zijn achterlijkheid,quote:
Is wel echt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet dat KKJ dat ook echt is. Het is gewoon een kloon
Dat jullie erin trappen
NIemand neemt de moeite om 300 posts per dag op een kloon te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet dat KKJ dat ook echt is. Het is gewoon een kloon
Dat jullie erin trappen
sryquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef prinsdino27 het volgende:
En dan nu opeens een discussie of het fatsoenlijk is om haat te zetten op iemands uiterlijk, daar gaat het niet om achterlijke barbaarse proleten. Het gaat om het feit dat die kunterkrenskarem een irritant en compleet achterlijk persoon is, net als 97% van de andere ONZ'ers.
En jij hoort zeker bij die 3% die leuk post? Kuttopic van je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef prinsdino27 het volgende:
En dan nu opeens een discussie of het fatsoenlijk is om haat te zetten op iemands uiterlijk, daar gaat het niet om achterlijke barbaarse proleten. Het gaat om het feit dat die kunterkrenskarem een irritant en compleet achterlijk persoon is, net als 97% van de andere ONZ'ers.
Jij hebt echt frustraties. Ben je ongesteld?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Het is een gezwel die niet alleen in die achterlijke reeks blijft hangen, maar heel ONZ overspoelt met zijn achterlijkheid,
ik hoop eerderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ONZ Radio is ook over 2 weken dood
was leuk, ook om DJ te zijn, nu is het kut, allemaal gedoe om proberen profesioneel te doen, draakje had van mij ook niet gehoeven, alsof er mensen de hele dag naar radio onz luisteren behalve kkj. Het was gewoon het leukst toen iedereen gewoon wat aan ging kloten en niet probeerde profesioneel te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |