Kun je voorstellen hoe diep het zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 129 (gemiddeld 129 per dag)
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe diep het zit.
Klinkerbotsing.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 129 (gemiddeld 129 per dag)
![]()
![]()
lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Ik reiger je strot vol met mijn bloedkots.
Jouw FoBo ondersteunt de OP wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekkerik hou ook van jou
Wat een vreselijke 3d-kaarten-maak-rotkop heb je trouwens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekkerik hou ook van jou
Vieze jongen, dat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef JanPiraat het volgende:
Ronaldo spuugt op je bitch
[ afbeelding ]
dankjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat een vreselijke 3d-kaarten maak-rotkop heb je trouwens.
Jij bent ook een kutuser met je vieze modgedragquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed topic.
Erg triest kutusertje inderdaad, jammer genoeg doen er meer dan genoeg idioten mee met dat soort ""-gedoe.
Volgens mij begrijp je dat spreekwoord niet helemaal, aangezien je het gebruikt in een situatie waarin het als kut op dirk slaat. Maakt niet uit. Kan gebeuren. Doe je niets aan. Ga dan nu maar weer in je achterlijke ONZ Radio reeks gezellig blije emotie-iconen posten terwijl je in werkelijkheid de zilte tranen van je wang moet vegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
InderdaadDe pot verwijt de ketel.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Jij bent altijd de troll op mijn fucking face.
Ze is 30 volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
is ze maar 20 trouwens? ik dacht 50 ofzo
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
is ze maar 20 trouwens? ik dacht 50 ofzo
Zal vast een goede reden voor zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens TS zelf best sneu, alle fobo's afgaan en bij elk meisje zeggen dat ze er leuk uit ziet.
Blijkbaar is dat nodig om de achterlijke bende hier nog een beetje fatsoenlijk te houden. Mensen zouden een voorbeeld aan HSG-BOMBER moeten nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook een kutuser met je vieze modgedrag
Hij is oneindig veel beter dan KKJ.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook een kutuser met je vieze modgedrag
mee eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat nodig om de achterlijke bende hier nog een beetje fatsoenlijk te houden. Mensen zouden een voorbeeld aan HSG-BOMBER moeten nemen.
Ik moet bij KKJ altijd denken aan kankerjoodquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij is oneindig veel beter dan KKJ.
Schaam je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik moet bij KKJ altijd denken aan kankerjood
Als je het onzin voor je leven van nu niet fijn vind, dan ga je toch weg? er zijn heus betere dingen in je levenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat nodig om de achterlijke bende hier nog een beetje fatsoenlijk te houden. Mensen zouden een voorbeeld aan HSG-BOMBER moeten nemen.
Permaban voor Ajacied.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het onzin voor je leven van nu niet fijn vind, dan ga je toch weg? er zijn heus betere dingen in je leven
ken je nagaan hoe lellek jij bent, als ie het bij jou niet zegtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens TS zelf best sneu, alle fobo's afgaan en bij elk meisje zeggen dat ze er leuk uit ziet.
Ik zei het ook niet met de bedoelingen dat je je beter zou voelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar wordt het niet beter van.
Eens met zomermeisje omdat ik het oneens ben met Ajacied.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij is oneindig veel beter dan KKJ.
Waarom zou je toegeven aan de achterlijke hordes als je het ook kan proberen te veranderen met je leiderschapskwaliteiten? HSG-BOMBER doet dat. Hij geeft niet toe aan de achterlijkheid.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het onzin voor je leven van nu niet fijn vind, dan ga je toch weg? er zijn heus betere dingen in je leven
Neus... Ajacied.... HAHAHHAHAHA!quote:
Slaat nergens op. ONZ kan hartstikke leuk zijn voor iedereen als er gewoon eens een grote schoonmaak gehouden zou worden. Retard.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik me beter moet voelen, ik bedoel dat het niet veranderd dat ik het nog steeds denk als ik KKJ zie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik zei het ook niet met de bedoelingen dat je je beter zou voelen.
oei dit moet aankomen gekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Slaat nergens op. ONZ kan hartstikke leuk zijn voor iedereen als er gewoon eens een grote schoonmaak gehouden zou worden. Retard.
KKJ KKJ KKJ KKJquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik me beter moet voelen, ik bedoel dat het niet veranderd dat ik het nog steeds denk als ik KKJ zie.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wist niet over wie het ging, maar zie het onderwerp nu posten. Terechte klacht.
Ja, nu denk ik nog steeds de hele tijd kankerjood kankerjood kankerjood. En niks wat dat kan veranderen.quote:
Er zijn betere dingen in het leven te doen dan stressen om een forum. Daar doelde ik opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Waarom zou je toegeven aan de achterlijke hordes als je het ook kan proberen te veranderen met je leiderschapskwaliteiten? HSG-BOMBER doet dat. Hij geeft niet toe aan de achterlijkheid.
Heropvoeding, dat moet er met je gebeuren. Manieren zal je krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, nu denk ik nog steeds de hele tijd kankerjood kankerjood kankerjood. En niks wat dat kan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |