quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Luna3 het volgende:
Uitslag ergens tussen vrijdagavond en zaterdagmiddag. (heb een tweedaags familiefeestje) Mocht ik het niet redden, dan wordt het zeker zaterdagavond!!
Wil iemand anders dan wel een "Verzin een leuk onderschrift #7!" aanmaken als deze vol is...please.
Dat gebeurt nadat de winnaar van het laatste plaatje is uitgeroepenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Waaghals het volgende:
gun de winnaar van de vorige thread ook de eer om in de hall of fame te komen![]()
oh ja verrek die telt mee voor het vorige topicquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Dat gebeurt nadat de winnaar van het laatste plaatje is uitgeroepen
Oké, nu nog een onderschrift bij de foto die je hierboven hebt beschrevenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef JanPiraat het volgende:
Naakte man in bad met een kapotgeknepen biertje in zijn linker en een borstel in zijn rechterhand zit tv te kijken en maakte een juichende beweging.Ook is hij even 2 boterhammetjes aan het roosteren op de rand van het bad en die zijn net klaar.
Zn raam staat ook open ik hoop maar dat hij de verwarming niet aan heeft staan
ik vergeef het je :pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:42 schreef Waaghals het volgende:
[..]
oh ja verrek die telt mee voor het vorige topic
stom van me
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef gamezz het volgende:
Naakte man geslaagd in het bouwen van een eigen Nintendo Wii met huis- tuin- en keukenmateriaal
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:54 schreef HaJee het volgende:
En maar roepen dat mannen niet kunnen multi-tasken......!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:56 schreef Waaghals het volgende:
"Met Eredivisie Live kom je in een warm bad terecht"
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:00 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
vervolg van het grote succesprogramma "Destroyed in Seconds" wegens financiële moeilijkheden iets minder spectaculair, maar wél een stuk persoonlijker
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef iamredleader het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:09 schreef luciferhout het volgende:
toen de scheids het doelpunt afkeurde sloegen bij Jaap alle stoppen door!
Ik ging er in mijn onschuld vanuit dat deze laatste ook vet gedrukt moest zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
assassin broodrooster tot uw dienst.
de grap zit in de laatste 11 woorden, ik vind 'mquote:Naakte man in bad met een kapotgeknepen biertje in zijn linker en een borstel in zijn rechterhand zit tv te kijken en maakte een juichende beweging.Ook is hij even 2 boterhammetjes aan het roosteren op de rand van het bad en die zijn net klaar.
Zn raam staat ook open ik hoop maar dat hij de verwarming niet aan heeft staan
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Pieter schaamde zich zo voor zijn zwembroek, dat hij de uitdrukking "je de ogen uit de kop schamen" letterlijk nam en er zelfs nog een schepje bovenop deed
2.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Pieter schaamde zich zo voor zijn zwembroek, dat hij de uitdrukking "je de ogen uit de kop schamen" letterlijk nam en er zelfs nog een schepje bovenop deed
3.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:52 schreef HaJee het volgende:
Veel mensen liggen te lang in de zon op zo'n eerste stranddag maar Gerrit niet, die houdt z'n koppie erbij.
Stand :quote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef Luna3 het volgende:
Machete blijkt géén ideaal vervangmiddel voor het stokoude strand-schepje.
Die van "de ogen uit de kop schamen en er nog een schepje bovenop doen" was echt hylarisch. Volgens mij hebben wij gewoon wel hetzelfde gevoel voor humor. (alleen zie jij dat nog niet in, hehe)quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha dat denk ik ook wel vaker als ik gewonnen hebmaar ik heb het nog eens gecheckt en die van jou staat toch echt op 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Er doen sowieso maar weinig vrouwen mee hier. Komt omdat vrouwen over het algemeen maar bar weinig humor hebben. En jep, dat durf ik als vrouw gewoon te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt inderdaad, volgens Lon3 is de enige reden dat ik hier punten scoor dan ook het feit dat ik tieten hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Er doen sowieso maar weinig vrouwen mee hier. Komt omdat vrouwen over het algemeen maar bar weinig humor hebben. En jep, dat durf ik als vrouw gewoon te zeggen.
Haha, dan nu de uitslag doen s.v.p.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef Waaghals het volgende:
Nou tot nu toe was je daar wel de winnaar mee geweest HaJee
Hajee als agent die een wildplassende Starzky aanspreekt op te weinig puntjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:38 schreef HaJee het volgende:
Weer 2 puntjes gepaktIk heb alleen in de stand een puntje te weinig gekregen. Misschien wil je dat nog even wijzigen Starzky ?
(dit is dus geen onderschrift)
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Lokale wijkagent houdt graffiti-removers nauwlettend in de gaten
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Lokale wijkagent houdt graffiti-removers nauwlettend in de gaten
Joep van 't Hek!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef Robby87 het volgende:
Oranje hesje 1: Ik voel me klote.
Oranje hesje 2: Dan moet je je handen uit je zakken halen, ghe ghe ghe!
Ach ja, Joep wilde sjiek doen en maakte er 'Youp' van. Maar dan heeft hij hem van Jiskefet gejat (of andersom), want Youp noemt 'm ook. Maar eigenlijk is 'ie hier nog het leukste op z'n plek!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
huh, Youp is het en het was van debiteuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:31 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ach ja, Joep wilde sjiek doen en maakte er 'Youp' van. Maar dan heeft hij hem van Jiskefet gejat (of andersom), want Youp noemt 'm ook. Maar eigenlijk is 'ie hier nog het leukste op z'n plek!OT: Ken dat verhaal inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel beetje fan van hem.
Heb je geen stoelen thuis ?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:07 schreef iamredleader het volgende:
over een half uurtje een nieuwe, zit nu op de iPad
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:07 schreef iamredleader het volgende:
over een halve dag een nieuwe, zit nu op de iPad
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef Transport_Ink het volgende:
Ons nieuwste meisje is Bertha. Zij moet het wellicht niet van haar fysiek hebben, maar ze heeft een kut als een slijptol!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef Transport_Ink het volgende:
Ons nieuwste meisje is Bertha. Zij moet het wellicht niet van haar fysiek hebben, maar ze heeft een kut als een slijptol!
Goed gezien, ik had die ene punt blijkbaar 2x opgeteld. Gewijzigd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:08 schreef HaJee het volgende:
Omdat het wel eerlijk moet blijven toch even melden dat Kleine_Mevrouw_Stout een puntje teveel heeft gekregen in de tussenstand.
Haha, jij bent zooo fanatiek!quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:08 schreef HaJee het volgende:
Omdat het wel eerlijk moet blijven toch even melden dat Kleine_Mevrouw_Stout een puntje teveel heeft gekregen in de tussenstand.
Nee hoor, ik wil het gewoon graag eerlijk houdenquote:
Doe dit anders even?quote:De winnaar plaats zo snel mogelijk nadat de uitslag bekend is een nieuwe foto, als hij dit na +/- 12 uur niet gedaan heeft, doet de nummer 2 of 3, of ik een nieuwe foto, anders gaat alle snelheid uit het spel en kan je soms dagen wachten.
Geen tijd om even één luizig fotootje te postenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef Transport_Ink het volgende:
Ik heb geen tijd om een foto te posten!
Wat een saaie kut dagquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je onderschrift moet dikgedrukt![]()
Oh wacht....
Bij dat van de onzichtbare gynaecologische neuspeuteraar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is al beter maar bij welke foto hoort dit onderschrift ?
Je hebt twijfels over mijn taak als jury ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef HaJee het volgende:
Zal ik anders een foto posten ? Ik vind dat ik in de top drie van de vorige ronde hoorde dus dat geeft me wel enige rechten dunkt mij
Nee hoor, ik zeur maar watquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je hebt twijfels over mijn taak als jury ?
Anyway, van mij mag je een foto posten, het heeft wel lang genoeg geduurd.
Post jij maar wat, ik heb nog niet gezochtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
oh hey ik zie het nu pas dat ik ook een foto kan posten.. Is Hajee al aan het zoeken of zal ik even kijken dan.
Resultaten uit het verleden wijzen wel uit dat ik heel slecht ben in het vinden van een goed plaatje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Maar je bent toch nog steeds lief en schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
we mogen weer stoppen, winnaarquote:Op zondag 13 maart 2011 17:41 schreef luciferhout het volgende:
gluren naar kleine jongetjes was nog nooit zo makkelijk
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind zulke onderschriften zowat voor de hand liggen dat ik er zelf niet warm of koud van wordt...quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Starzky het volgende:
Rob310 is mijn idool, hij is zo knap! Een enorme sensuele man met gevoel voor humor. Hij is echt een prins op het roze paard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus je vond mij ook alleen lief en schattig omdat je punten wou krijgen..
![]()
een ondertitel verzin ik morgen nog wel
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
dus je vond mij ook alleen lief en schattig omdat je punten wou krijgen..
![]()
een ondertitel verzin ik morgen nog wel
Beter goed gejat als slecht verzonnen :pquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef Starzky het volgende:
[..]
Beter goed gejat als dan slecht verzonnen :p
quote:RK kerk bied TOCH hulp aan bij euthanasie
Cirque du Soleil treedt wegens de recessie maar op straat op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef Ansu het volgende:
Wauw! Super leukIk heb nog geen eerdere topics gevolgd, dus hoop dat hij niet geweest is, anders zoek ik snel een andere nog!
[ afbeelding ]
Uitslag: Morgenavond
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Halve_Maen het volgende:
"Eh schat?... je fotografeert een tentenkamp, we staan achter je."
Ezel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef gamezz het volgende:
Ezel 'not amused' bij het betrappen van wildplasser in zijn leefgebied
Toen carnaval zich aandiende rukten de zuid-limburgers zich los van hun Al Jazeera en begaven zich in het glooiende heuvellandschap, denkende "lama joh".quote:
Uitslag:quote:
2:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef Ansu het volgende:
Van Henk werd niets meer vernomen na 6 jaar zoektocht naar El Dorado, zijn gezin kreeg alleen deze foto thuisgestuurd als waarschuwing..
3:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:23 schreef Waaghals het volgende:
"Hey ik zei Machu Picchu, niet hier magju pissu"
PM verstuurdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Katyn het volgende:
Na Wie is de mol?, stijgt nu Wie is de Llama? naar grote hoogte
Nieuwe tussenstandquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |