quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Jippie. Mijn inbox was inderdaad vol, sorry!
Een lastige, behoeft wat inspiratie!
[ afbeelding ]
4 punten voor je b0i Giesterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:43 schreef Giester het volgende:
"Godverdomme, dit E akkoord is niet goed afgestemd, even de boel configureren. Wat een pannenkoeken bij Casio."
2 voor je b0i Luciferhoutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:58 schreef luciferhout het volgende:
Children Are Sickening, Irritating and Overreacting
en eentje voor keukenkwastjen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:32 schreef keukenkwastje het volgende:
Casio stunt met nieuwe uitvinding; automatisch spelende piano dmv geïntegreerde peuter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef keukenkwastje het volgende:
Ontsnappingstunnel Mubarak bezet gehouden door gehandicapte mijnwerkers
3.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:43 schreef Rob310 het volgende:
winnaar WK verstoppertje spelen 1997, eindelijk gevonden
Score:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Te ver doorontwikkelde Tom-Tom stuurt Chinese gebruiker via de kortste weg naar Nederland.
Tja, PM is verstuurd, maar nog niks.quote:
Hahaha, nice one. Even de grijze massa aanzetten!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef keukenkwastje het volgende:
SORRRYYY!!!
Giester meldde dat er met "SMART" op me werd gewacht...dus,.. bij deze
[ afbeelding ]
ass is hier, deur was te klein.. kwam er niet door _0-quote:
Haha, zet je ook even een deadline bij je plaatje?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef keukenkwastje het volgende:
![]()
[..]
ass is hier, deur was te klein.. kwam er niet door _0-
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef keukenkwastje het volgende:
![]()
[..]
ass is hier, deur wat te klein.. kwam er niet door _0-
Mannen en lang, ja.. voor je t weet wordt t weer langer dan t eigenlijk is...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, zet je ook even een deadline bij je plaatje?
Dan weten wij mannen hoe lang we kunnen nadenken.
Nee hoor, is helemaal goed!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef keukenkwastje het volgende:
[..]
[..]
Mannen en lang, ja.. voor je t weet wordt t weer langer dan t eigenlijk is...
Voorstel: " woensdag 17 uur" ? (commentaar is welkom)
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Waaghals het volgende:
ik vraag me alleen af of je nu een heel smal deurtje hebt of een grote...
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef Giester het volgende:
Mijn onderschrift:
Roel van Velzen nieuwe deelnemer Big Foot Monster Tour!
Kermisfan gespot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:33 schreef Rob310 het volgende:
nieuw hulpmiddel ingezet bij therapie voor mensen met een minderwaardigheidscomplex
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat een leuk topic
hier zou ik graag
mijn bijdrage aan willen leveren
wat jammer
dat er nu net geen
nieuwe foto is x(
euh jawel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat een leuk topic
hier zou ik graag
mijn bijdrage aan willen leveren
wat jammer
dat er nu net geen
nieuwe foto is x(
wachten tot morgen dusquote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef keukenkwastje het volgende:
SORRRYYY!!!
Giester meldde dat er met "SMART" op me werd gewacht...dus,.. bij deze
[ afbeelding ]
Dodelijn: Woensdag 9 februari 17.00 uur
en jij bent ook kenner/liefhebber? voor de bonus dan: van welke Polyp is de gondel in mijn avatar?quote:Kermisfan gespot.
Ik ken alleen de Summer Party Polyp, maar die is paars met geel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Rob310 het volgende:
[..]
wachten tot morgen dus
[..]
en jij bent ook kenner/liefhebber? voor de bonus dan: van welke Polyp is de gondel in mijn avatar?
MIsschien een idee om de volgende keer een foto van jou te nemen en daarbij onderschriften te verzinnen. Want wie weet ben jij wel leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
ow sorry ik haal echt dagen door elkaar haha :S
nou bij die auto met die grote wielen weet ik echt niks grappigs hoor.. ik vind auto's stom!!
mijn avataaaaaaarrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Starzky het volgende:
[..]
MIsschien een idee om de volgende keer een foto van jou te nemen en daarbij onderschriften te verzinnen. Want wie weet ben jij wel leuk
ik zie alleen een wit spookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn avataaaaaaarrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:47 schreef keukenkwastje het volgende:
Aangezien jullie staan te trappelen om een nieuwe foto......
Zal ik afronden?
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef Giester het volgende:
Mijn onderschrift:
Roel van Velzen nieuwe deelnemer Big Foot Monster Tour!
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Luna3 het volgende:
Uit de gevolgen blijkt (foto):
"Vrouwen nog steeds hulp nodig bij het oppompen van hun autobanden."
Score:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:33 schreef Rob310 het volgende:
nieuw hulpmiddel ingezet bij therapie voor mensen met een minderwaardigheidscomplex
Toch maar goed dat ik een PM stuur, stel dat je niet online was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Giester op 10-02-2011 10:35:46 ]"Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef Giester het volgende:
Nieuwe foto:
Dodelijn: Donderdag 22:00 uur!
[ afbeelding ]
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door keukenkwastje op 10-02-2011 11:15:25 ]Last night I dreamt I ate a ten pound marshmallow. When I woke up the pillow was gone...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef Rob310 het volgende:
Chriet Titulaer uitgesloten van deelname aan "De nieuwe Uri Gelller" wegens verboden gebruik van technische hulpmiddelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last night I dreamt I ate a ten pound marshmallow. When I woke up the pillow was gone...
2.quote:
3.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jigsaw probeert in Saw 14 Chriet het leven meer te laten waarderen
Score:quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef Rob310 het volgende:
Chriet Titulaer uitgesloten van deelname aan "De nieuwe Uri Gelller" wegens verboden gebruik van technische hulpmiddelen
[ Bericht 29% gewijzigd door luciferhout op 10-02-2011 23:12:33 (ik was eerst bezig voor Fendy :() ]luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef Luna3 het volgende:
Emiel Ratelband vervangt sessie 'hete kolen lopen' voor 'open vuur swaffelen'.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:30 schreef Koenholio het volgende:
Hot air is lighter than cold air and floats upward.
Myth confirmed.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef Luna3 het volgende:
Emiel Ratelband vervangt sessie 'hete kolen lopen' voor 'open vuur swaffelen'.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef Waaghals het volgende:
"Ik dek de tafel, gooi jij de worst alvast op het vuur"
Mag al! Want het duurt al te lang!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Uhm, als Koenholio vandaag geen foto post, mag de op 1-na-leukste dat dan doen?
Edit: Deadline dinsdag tussen 17:00 en 19:00 uur; Aldus Koenholio.
ps Edit: Koenholio jureert dus.
[ Bericht 14% gewijzigd door Luna3 op 14-02-2011 20:42:43 ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Kinderen krijgen steeds vroeger geleerd dat ze een regenjasje moeten gebruiken tijdens de seks
haha, ik moest gelijk denken aan die verhaaltjes die vroeger in de breakout etc. stonden, een jongen die vroeg wat daarmee bedoeld werd, want een meisje vroeg hem om zijn regenjas aan te doen toen ze aan het zoenen waren. Hij dacht toen dat zij dus een stuk wou gaan wandelen of iets in die richtingquote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef Giester het volgende:
[..]
Shit, deze is goed!
Waarom ben ik daar niet opgekomen
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
haha, ik moest gelijk denken aan die verhaaltjes die vroeger in de breakout etc. stonden, een jongen die vroeg wat daarmee bedoeld werd, want een meisje vroeg hem om zijn regenjas aan te doen toen ze aan het zoenen waren. Hij dacht toen dat zij dus een stuk wou gaan wandelen of iets in die richting
quote:
Ik heb toevallig gisteren al mijn Break-Out's weg gegooid!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
![]()
dan is het wel heul slecht dat je daar niet op kwam
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:50 schreef Luna3 het volgende:
Mattel introduceert pop voor jongentjes: "de Ken-d'r in"ik geef jou er wel 2 punten bij, en om het dan leuk en eerlijk te houden, dan jureer jij en kan Koenholio deze ronde niet mee doen (morgen natuurlijk weer wel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt mij een goede oplossing
luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
volgens mij is het zo dat Luna nu gewoon de beoordeling moet geven.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:46 schreef luciferhout het volgende:
[..]
ik geef jou er wel 2 punten bij, en om het dan leuk en eerlijk te houden, dan jureer jij en kan Koenholio deze ronde niet mee doen (morgen natuurlijk weer wel)
lijkt mij een goede oplossing
Nee hoor, ik zal niet meedoen dan. Tenzij Koenholio zich nog meldt. MAar dan is het maar de vraag of ie de "Ken-d'r in" wel leuk vind.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
volgens mij is het zo dat Luna nu gewoon de beoordeling moet geven.
Je gaat toch geen punten extra geven, terwijl je het niet de beste vond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Holy Koen!.Als je toch niet meedoet, jureer jij dan? Want nu telt mijn quote niet mee, als jij jureert wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Koenholio het volgende:
Ik zie mijn PM nu (sorry!) net en ben ook heel flexibel: ga maar lekker verder met deze fotoEn de poster ervan mag wat mij betreft oordelen.
(jeej, eindelijk een keer eerste!)
Nice!!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef Koenholio het volgende:
Ah, oké prima!
Morgen om 18:00 was de deadline hè? Dan zet ik even een alarmpje zodat ik het niet vergeet
Edit: kan trouwens zijn dat ik dan nog even aan het eten ben, maar zal dan uiterlijk voor 19:00 de verlossen de post hebben gemaakt![]()
Haha!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef Giester het volgende:
Het doet mij goed om te lezen dat 2 mensen onderling er samen uit kunnen komen. En niet meteen demonstraties, protesten en rellen gaan voeren. Mijn hart wordt hier warm van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
Helaas voor jou zit jij niet tussen "onze" afspraak in en wij hebben zoals gebleken anders afgesproken. Als twee volwassen mensen, zoals Giester al zei. Maar denk je nou echt dat mijn quote invloed heeft op die van jou dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef Rob310 het volgende:
...
de regels zijn toch duidelijk? wie een foto plaatst (al dan niet als vervanger van de winnaar) jureert en doet derhalve buiten mededinging mee.
Voel je je opeens aangevallen ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Helaas voor jou zit jij niet tussen "onze" afspraak in en wij hebben zoals gebleken anders afgesproken. Als twee volwassen mensen, zoals Giester al zei. Maar denk je nou echt dat mijn quote invloed heeft op die van jou dan?
Uhm, dat doet 'ie toch ook? Haha. Toestand. Laten we gewoon ons nou gewoon op het onderschrift richten, er zijn al zoveel goede, ik zou niet eens weten wie er moet winnen.quote:
Het is toch oneerlijk, de persoon die eerste wordt krijgt een soort van bonus als compensatie voor het feit dat hij de volgende keer geen punten kan verdienen, de nummer 2 en drie hebben dat niet. Dit lijkt mij niet meer dan een eerlijke oplossing.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
volgens mij is het zo dat Luna nu gewoon de beoordeling moet geven.
Je gaat toch geen punten extra geven, terwijl je het niet de beste vond?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Kinderen krijgen steeds vroeger geleerd dat ze een regenjasje moeten gebruiken tijdens de seks
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:50 schreef Luna3 het volgende:
Mattel introduceert pop voor jongentjes: "de Ken-d'r in"
Ik heb nooit gezegd dat het eerlijk is. Natuurlijk is jullie systeem eerlijker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Het is toch oneerlijk, de persoon die eerste wordt krijgt een soort van bonus als compensatie voor het feit dat hij de volgende keer geen punten kan verdienen, de nummer 2 en drie hebben dat niet. Dit lijkt mij niet meer dan een eerlijke oplossing.
Maar ik ben blij dat t nu opgelost isHeb de punten weer teruggezet nu Koenholio gaat jureren!
...oude regels gehanteerd; Back to business. Nieuwe fotooooo Little Miss Naughty.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het eerlijk is. Natuurlijk is jullie systeem eerlijker.
Alleen veranderen jullie nu de regels, waardoor het niet eerlijk is tegenover andere keren dat zoiets is voorgevallen/gaat voorvallenOf de regels moeten aangepast worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een definitieve keuze maken![]()
![]()
Kleinkinderen van de slachtoffers van de Duckhuntocast nemen revanche.
Nu ook Egyptische kuikens in prostest voor de afzetting van Mumbarkwak."Thats how we roll in the Shire!"![]()
De kippenmartelaarbrigade strikes again!Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:46 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
De uitslag dan, het was een kort rondje, en misschien ook niet het meest makkelijke/geschikte plaatje. Desondanks was het wel weer even puzzelen om een selectie te maken, maar het is geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu:
De 'retarded' neefjes van Kwik, Kwek & Kwak zijn het stilzijgen beu en willen met alle geweld óók eens in de Donald Duck staan!!
[ Bericht 1% gewijzigd door Luna3 op 17-02-2011 15:50:43 ]![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:00 schreef HaJee het volgende:
Nieuw topic in KPD : chicks with guns.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, HaJee gaat wederom voor #1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een definitieve keuze maken
hier had uw reclame kunnen staan!![]()
Duckstad richt commando team op om de Zware Jongens in de kraag te vattenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ten years ago, a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit.
These ducks promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire... The D-Team.De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...![]()
Nieuwe police squack op patrouilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
die had je waarschijnlijk wel punten opgeleverd ja
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D![]()
1. HaJee:2. FedExpressquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:00 schreef HaJee het volgende:
Nieuw topic in KPD : chicks with guns.3. Waaghalsquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef FedExpress het volgende:
Eendjes laten hun kans op vrijheid niet schieten..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef Waaghals het volgende:
Duckstad richt commando team op om de Zware Jongens in de kraag te vatten
Een paar onderschriften waren ook top 3 waardig, maar er kunnen er helaas maar 3 in de top 3...
Little_Miss_Naughty 8
Waaghals 8
Hajee 6
Giester 5
Luna3 5
Koenholio 4
luciferhout 4
Keukenkwastje 4
Starzky 4
Rob310 4
FedExpress 2
Lindgren 1
anonymos 1
PM is onderwegBij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Haha, lachen heh, 'kzag de foto en ik baaaaalde dat ik hem gemist had. Foto was superrr! Vond dat ik het toch nog even als mosterd bij de maaltijd moest melden...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
die had je waarschijnlijk wel punten opgeleverd ja
![]()
![]()
Jeujquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Starzky het volgende:
1. HaJee:
[..]
2. FedExpress
[..]
3. Waaghals
[..]
..
Een paar onderschriften waren ook top 3 waardig, maar er kunnen er helaas maar 3 in de top 3...
Little_Miss_Naughty 8
Waaghals 8
Hajee 6
Giester 5
Luna3 5
Koenholio 4
luciferhout 4
Keukenkwastje 4
Starzky 4
Rob310 4
FedExpress 2
Lindgren 1
anonymos 1
PM is onderweg![]()
Hier jullie nieuwe slachtoffer :
Uitslag vrijdagavond rond 23.00 . Succes !![]()
Afleidingsmanoeuvre voor ongelijke tepels zéér effectief.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef HaJee het volgende:
Hier jullie nieuwe slachtoffer :
[ afbeelding ]![]()
Reclamespotje ZonnebankTotaal is na drie takes nóg niet voldoende. Acteur lacht als een boer.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ober? Toen ik zei dat ik mijn vlees graag rood wou bedoelde ik toch echt iets anders
[ Bericht 31% gewijzigd door Starzky op 18-02-2011 23:03:22 ]Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Jongen ziet voor het eerst naakte vrouw. Blozen heeft ineens een heel andere dimensie gekregen~Si vis amari, ama~![]()
De tongue-twister "Redheads risk getting really red rashes rather rapidly" perfect uitgebeeldOp dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Verwonderd keek men naar zijn foto en dacht: "Wat heeft zijn t-shirt toch lange mouwen."
[ Bericht 1% gewijzigd door Giester op 18-02-2011 21:44:51 ]"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Shit... Dit is'm!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef Maringo het volgende:
"Ik dacht dat ie vanzelf wel uit zou gaan"
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, want niemand houdt onder de zonnebank een t-shirt aan. Zitten vele leukere tussen... vind ik, ieder zijn mening natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:19 schreef Luna3 het volgende:
Ik respecteer je mening, maar het is juist in context met de reclame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem goed, maar ik geef jou gewoon een kus, omdat het kan.![]()
Hhihehehaha
Ver. Wonder. T.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Giester het volgende:
Verwondert keek men naar zijn foto en dacht: "Wat heeft zijn t-shirt toch lange mouwen."_______!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:34 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, maar het is juist in context met de reclame.
Ik vind hem goed, maar ik geef jou gewoon een kus, omdat het kan.![]()
Hhihehehaha![]()
![]()
Oké,de uitslag (toepasselijk). Iets later dan de bedoeling was. In slaap gevallen op de zonnebank
Hopelijk geen aangebrande
reacties of deelnemers die rood
aanlopen van woede.
1. Waaghals:
Die buik ziet er nogal onge-zon-d uit.
Goed gevonden
2. Maringo :
"Ik dacht dat ie vanzelf wel uit zou gaan".
Niet helemaal origineel maar wel leuk en prima op z'n plaats hier
3. Little_Miss_Naughty :
De tongue-twister "Redheads risk getting really red rashes rather rapidly" perfect uitgebeeld.
Leuke, toepasselijke tongbreker
Stand :
Waaghals 12 (+4)
Little_Miss_Naughty 9 (+1)
Hajee 6
Giester 5
Luna3 5
Koenholio 4
luciferhout 4
Keukenkwastje 4
Starzky 4
Rob310 4
FedExpress 2
Maringo 2 (+2)
Lindgren 1
anonymos 1
PM wordt verstuurd.![]()
2 bier!
Wat??? Die zebralegging??? Ja, daar heb ik er 2 van!
[ Bericht 88% gewijzigd door Giester op 19-02-2011 00:54:13 ]"Thats how we roll in the Shire!"![]()
ik verwachtte al dat dit het eerste onderschrift ging wordenquote:
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef HaJee het volgende:
Niet helemaal origineel maar wel leuk en prima op z'n plaats hier![]()
![]()
Ik ook, vandaar dat ik dacht, laat ik de eerste zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik verwachtte al dat dit het eerste onderschrift ging worden![]()
Gedoodverfde verliezer heeft door het trainen van echt álle spieren, nog een troef achter de rug: Met destrasteus gevolg: "Euh, kan iemand me even uit zijn kringspier-houding halen; ik zit vast!"![]()
hij heeft echt 20 centimeter
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...![]()
Het is fijn om een zebraneuker te zijnUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
ik jureer morgen wel
kijken of er nog wat nieuwe onderschriften bijkomenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
wat? er maken 2 fotografen foto's van mijn...Sir, we are surrounded.
Great now we can fight in any direction!![]()
Wat?! Met de onderschrift eindig ik als tweede?!Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Deus? Dat betekent 2 in het Frans! toch?Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
1.Hajee
"Dit wordt standje twee van de Homo Sutra".
2.Giester
Wat??? Die zebralegging??? Ja, daar heb ik er 2 van!
3.Fedexpress
"Jij dacht een wedstrijd te winnen he: Smile! You're on candid camera"
Blijkbaar was het geen goede foto voor leuke onderschriften hehe
Waaghals 12
Hajee 10
Little_Miss_Naughty 9
Giester 7
Luna3 5
Koenholio 4
luciferhout 4
Keukenkwastje 4
Starzky 4
Rob310 4
FedExpress 3
Maringo 2
Lindgren 1
anonymos 1Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Gister de dag halfslapend doorgebracht, helemaal vergeten natuurlijk
pm verstuurdDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
CIA heeft eindelijk bewijs gevonden voor chemische wapens in Irak
[ Bericht 71% gewijzigd door Waaghals op 21-02-2011 22:12:02 ]Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
De prijswinnaars van de afgelopen Bingo-avond zijn bekend! Het enkeltje naar de maan is gewonnen door Ria Fokkema uit Apeldoorn.![]()
Vrouw kan geen genoegen krijgen van elektrische stoelBij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Nieuw in het vuurwerkassortiment voor 2011; gillende keukenmeid XXLDe meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...![]()
Particuliere ruimtevluchten hoeven geen miljoenen te kosten...luciferhout, en niets anders!
propaganda van VS: schiet alle schoonmoeders naar RuslandSir, we are surrounded.
Great now we can fight in any direction!![]()
Na het zien van deze afbeelding was er eindelijk een verklaring voor de vliegende objecten boven Groningen.![]()
bij de kampioenschappen hotdogs eten telt alleen de 1e plaats. de rest, inclusief de nummer 2, wordt afgeschoten~Si vis amari, ama~![]()
Toen Riet het gisteren aan haar vriendinnen vertelde op de wekelijkse bloemschikcursus klonk het wel nog als een lekker gek ideeOp dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Omdat er vanaf half tien vanmorgen al niet meer is gepost hierbij wat vroeger dan aangekondigd de uitslag.
1. luciferhout![]()
Particuliere ruimtevluchten hoeven geen miljoenen te kosten...
2. Luna3
Bruine bonen eetwedstrijd loopt drastisch uit de hand.
3. gamezz
De prijswinnaars van de afgelopen Bingo-avond zijn bekend! Het enkeltje naar de maan is gewonnen door Ria Fokkema uit Apeldoorn.
Nieuwe stand :
Waaghals 12
HaJee 10
Little_Miss_Naughty 9
luciferhout 8 (+4)
Giester 7
Luna3 7 (+2)
Koenholio 4
Keukenkwastje 4
Starzky 4
Rob310 4
FedExpress 3
Maringo 2
Lindgren 1
anonymos 1
gamezz 1 (+1)
p-stuur wordt veremd.
[ Bericht 0% gewijzigd door HaJee op 22-02-2011 23:29:48 ]![]()
Ik heb deze nog gezien voor ik de uitslag definitief postte maar hij haalde niet de top drie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Toen Riet het gisteren aan haar vriendinnen vertelde op de wekelijkse bloemschikcursus klonk het wel nog als een lekker gek idee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit: Foto is blijkbaar al geweest, nieuwe komt eraan
[ Bericht 92% gewijzigd door gamezz op 22-02-2011 23:53:45 ]![]()
Is het niet de bedoeling dat de winnaar post?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef gamezz het volgende:
Nieuwe foto:
[ afbeelding ]
Deadline woensdag 23 februari 23:00.
Succes!Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Je was me net voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef Starzky het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat de winnaar post?
Door een foutje van mij heeft niet luciferhout maar gamezz een pm gehad. Dus heeft hij een foto gepost. Achteraf komt dit goed uit want ik kreeg van luciferhout ook een pm dat het hem niet goed uitkomt i.v.m. vakantie om te jureren.
Wat mij betreft blijft het dus zo.![]()
ja wacht deze foto hebben we paar weken geleden al gehad.
lijkt me beter om een andere te postenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
deze foto is inderdaad al eens geweest
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Haha, excuses aan allen!![]()
Ik kan de komende dagen inderdaad niet jureren.
Goed dat Gamezz het op zich neemt, ik neem aan dat hij met een nieuwe foto komt!
succes allemaal
Nokia gaat tóch concurentie-strijd aan met de smart phone en komt met een geheel nieuw concept van de 'mobiele telefoon'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:24 schreef gamezz het volgende:
Nieuwe foto:
[ afbeelding ]
Deadline: woensdag 23 februari rond 23:00.
Succes!![]()
MTV's pimp my ride fietst een andere weg in
[ Bericht 7% gewijzigd door 24updv op 23-02-2011 01:09:21 ]![]()
Modernste telefoon nu ook mobiel
Edit: had de reactie van Luna niet gelezen, deze lijkt er veel op daarom ook niet meer vetgedrukt..![]()
van mij magtie hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:05 schreef BabyB het volgende:
Modernste telefoon nu ook mobiel
Edit: had de reactie van Luna niet gelezen, deze lijkt er veel op daarom ook niet meer vetgedrukt..![]()
![]()
Nou, als je 'm toch niet gezien had, kan het toch gewoon. Daarbij; de jouwe is veel kort- maar krachtiger. En toch ook anders dan de mijne: Bij mij gaat het vooral om de huidge problemen bij Nokia...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef BabyB het volgende:
[..]
Lief, maar vind hem nu alles behalve origineel![]()
My brotha's make fun of me for dressing up like a cellphone, but they dont even have a phone in their cellDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Opsporing Verzocht: Heloef pleegt straatroof in de Bijlmer.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Nieuw: Mobieltje dat zijn eigen stroom opwekt!Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93![]()
Hé, je telefoon gaat!Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
[Old Spice] I'm in a cellphone. [/Old Spice]
I'ma Ping yo ass, bitch. Come here!
I ain't no laptop fool!
[ Bericht 32% gewijzigd door Giester op 23-02-2011 13:10:22 ]"Thats how we roll in the Shire!"![]()
De nieuwe Blackberry heeft naast het pingen nu ook een wifiets-functie
[ Bericht 40% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 23-02-2011 11:11:29 ]Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Xzibit krijgt nieuwe show: Pimp my mobile!Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
Na Carkit nu ook een Cyclekit beschikbaarDe meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...![]()
Veel goede onderschriften. Dit zijn de winnaars!
1. Luna3![]()
Nokia gaat tóch concurentie-strijd aan met de smart phone en komt met een geheel nieuw concept van de 'mobiele telefoon'.
2. Waaghals
My brotha's make fun of me for dressing up like a cellphone, but they dont even have a phone in their cell
3. Little_Miss_Naughty
De nieuwe Blackberry heeft naast het pingen nu ook een wifiets-functie
Nieuwe stand
Waaghals 14 (+2)
Luna3 11 (+4)
HaJee 10
Little_Miss_Naughty 10 (+1)
luciferhout 8
Giester 7
Koenholio 4
Keukenkwastje 4
Starzky 4
Rob310 4
FedExpress 3
Maringo 2
Lindgren 1
anonymos 1
gamezz 1![]()
![]()
Luna3, Luna3 !!!![]()
Ze was vorige keer al zo blij met haar tweede plaats. Deze overwinning is haar waarschijnlijk teveel geworden![]()
Het was een fantastische kandidate, we zullen haar nooit vergeten![]()
![]()
die ambulance in je avatar is zeker naar haar op wegDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Hahaha, die ambulance heb ik echt gezien vandaag want ik was even een dag op-en-neer naar Groningen...onder andere naar het UMCG. Bizar dit!!! Foto komt snel.... ff uploaden.
Hajee, fijn dat je me een fantastische kandidate vond;ik ken je volgens mij nog van de hylarrische Balkenende paints, nietwaar? Als ik chagerijnig ben kijk ik die paints terug...werkt altijd.
[ Bericht 31% gewijzigd door Luna3 op 25-02-2011 00:12:04 ]![]()
Uitslag ergens tussen vrijdagavond en zaterdagmiddag. (heb een tweedaags familiefeestje) Mocht ik het niet redden, dan wordt het zeker zaterdagavond!!
Wil iemand anders dan wel een "Verzin een leuk onderschrift #7!" aanmaken als deze vol is...please.
[ Bericht 31% gewijzigd door Luna3 op 25-02-2011 00:14:48 ]![]()
Ha, je leeft gelukkig nogquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef Luna3 het volgende:
Hahaha, die ambulance heb ik echt gezien vandaag want ik was even een dag op-en-neer naar Groningen...onder andere naar het UMCG. Bizar dit!!! Foto komt snel.... ff uploaden.
Hajee, fijn dat je me een fantastische kandidate vond;ik ken je volgens mij nog van de hylarrische Balkenende paints, nietwaar? Als ik chagerijnig ben kijk ik die paints terug...werkt altijd.
![]()
Balkenende was een goed topic ja
![]()
![]()
"Met Eredivisie Live kom je in een warm bad terecht"Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
vervolg van het grote succesprogramma "Destroyed in Seconds" wegens financiële moeilijkheden iets minder spectaculair, maar wél een stuk persoonlijkerOp dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
toen de scheids het doelpunt afkeurde sloegen bij Jaap alle stoppen door!luciferhout, en niets anders!
kutUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: