FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Neen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef markvanrinsum het volgende:
nog wat gebeurt afgelopen uur ?
G&L deden aan keiharde neuckseksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef markvanrinsum het volgende:
nog wat gebeurt afgelopen uur ?
ja, nou, ja, Las niet verder dan mijn neus lang was, en die is niet zo langquote:
Geil! Neuckseks! Was Laura goed in beeld?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
G&L deden aan keiharde neuckseks
caps ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
G&L deden aan keiharde neuckseks
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet even medicijnen halen, hou me op de hoogte als ik terug ben aub.![]()
Tanning misschien? Geen idee. Ze heeft haar kont en borsten laten doen maar dat is duurder.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef jugler het volgende:
waar heeft joanna het over met d'r voor en achterkant voor 60eu?
Streamverslagenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet even medicijnen halen, hou me op de hoogte als ik terug ben aub.![]()
We hadden idd nog een kop van Jut nodig, welkom!quote:
wippen, ontbijten en pleite!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Susi het volgende:
Een woprelatie ? Wat is dat ? Woman on top ?
Philip wil Joannaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
Ik zal alvast even duidelijk als eerste zeggen.. en jullie hebben het dus van mij voor het eerst: Aafke en Philip gaan echt wel een setje worden! Of op zijn minst een wop-relatie! Serieus, i shit you not!
die is al 3 uur niet bij gewerktquote:
Bommerinnetje, geef die vent van je eens effe z'n pilletjes!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
We hadden idd nog een kop van Jut nodig, welkom!
Tattoo weg laten halen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna heeft 'voor' en 'achter' laten doen 5 keer, voor 60 euro per keer?
Eerste wat philip na die zweetsessie van vanmorgen opzocht was het molenpaard in zijn armen in het zwembad!quote:
Ah, dank.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
wippen, ontbijten en pleite!
Dan was het een wot relatie he don't you think?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Susi het volgende:
Een woprelatie ? Wat is dat ? Woman on top ?
Ik heb idd tot haar spijt vandaag niet al te veel ritalin genomen, maar maakt niet uit.. heb er nu dubbele dosis ingemikt dus met een minuut of 10 is alles weer flex!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bommerinnetje, geef die vent van je eens effe z'n pilletjes!
Hij is weer aan het ijlen.
Ja Joanna is topquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hij heeft smaak! Vandaar dat ie in mijn top 5 zit
Inderdaad, Joanna on top!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja Joanna is top
[ afbeelding ]
Ik zou wel eens een infrarood foto van Joanna willen zien, volgens mij is ze of onzichtbaar ( vrieskou) of je ziet een vlammende zee vol gillende zielen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja Joanna is top
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:47 schreef Darklight het volgende:
Bier en wijn vanavond!
Afzakkertje!
Ze is een lekker recalcitrant bitchjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna: Philip vindt dat ik tegendraads ben....vind je dat nou echt? Ik ben toch heel meegaand?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef Flow3r het volgende:
ik begin ook zoetjesaan voor team Joanna te worden
wie zit allemaal in team joanna ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef Flow3r het volgende:
ik begin ook zoetjesaan voor team Joanna te worden
De productie kennende (I'm looking at you fonsjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:47 schreef Darklight het volgende:
Bier en wijn vanavond!
Afzakkertje!
Plakplaatjes verwijderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef jugler het volgende:
waar heeft joanna het over met d'r voor en achterkant voor 60eu?
alle leuke mensenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wie zit allemaal in team joanna ?
ja, Karim is topquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef versabommie het volgende:
Ik ben zwaar voor Karim.. Waarom? Ik hou van winnaars. Karim is echt zo de puppetmaster. Iedereen hangt aan zijn lippen en niemand ziet hem als gevaar... Hij is zo neutraal en toch voor ons zichtbaar zo erg aan de weg aan het timmeren!
Karim is wat Gerard wil zijn...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef versabommie het volgende:
Ik ben zwaar voor Karim.. Waarom? Ik hou van winnaars. Karim is echt zo de puppetmaster. Iedereen hangt aan zijn lippen en niemand ziet hem als gevaar... Hij is zo neutraal en toch voor ons zichtbaar zo erg aan de weg aan het timmeren!
Ja, Karim speelt het spel wel goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef versabommie het volgende:
Karim is dan ook hoogbegaafd. Ik herken soortgenotenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Karim is wat Gerard wil zijn...
Wie had dat gedacht.
Het zou tijd worden dat er eens iets gebeurt.!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
Ik zal alvast even duidelijk als eerste zeggen.. en jullie hebben het dus van mij voor het eerst: Aafke en Philip gaan echt wel een setje worden! Of op zijn minst een wop-relatie! Serieus, i shit you not!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Karim is dan ook hoogbegaafd. Ik herken soortgenoten
Oh vandaar dat ik hem niet snapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien vanavond?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou tijd worden dat er eens iets gebeurt.!!!!
WTF dat is ook een beetje mijn favo. Zie hem ook als de hoogbegaafde, al denkt het meerendeel van niet en ergens geloof ik het zelf ook niet helmaal, maar tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef versabommie het volgende:
HEY!quote:
Joanna moet de kans krijgen om uit de kast te komen, dus die kerels moeten er met hun voorpoten van afblijven!quote:
Ik lach me trouwens kapot als Karim dat Bollywood gevalletje blijkt te zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Einstein versleten ze ook voor asociale gek.. dat is het gewicht op je rug welke je erbij krijgt als je hoogbegaafd bent!
GMTAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik herken in Karim ook een hoogbegaafde nerd, ken meerdere van die jongens, allemaal een beetje strange, maar wel lief vooralquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Einstein versleten ze ook voor asociale gek.. dat is het gewicht op je rug welke je erbij krijgt als je hoogbegaafd bent!
Blijkbaar ben ik dan steeds even weg...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
De inbreng van Maik is goed... gewoon fantastisch eigenlijk. Zo van *bam* daar komt elke keer wat nuttigs uit.
Maik is mijn favo!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
De inbreng van Maik is goed... gewoon fantastisch eigenlijk. Zo van *bam* daar komt elke keer wat nuttigs uit.
OH?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
I 2nd that!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja Joanna is top
[ afbeelding ]
Dat was dan weer van een gestoordheid dat het alleen maar logischer maakt dat ie wel hoogbegaafd moet zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik heb niets met Karim, vooral niet na zijn serenade tijdens DE avond.
Hoogbegaafden zijn toch vaak ook einzelgangers? Zitten volgens mij nooit te wchten op contact met anderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was dan weer van een gestoordheid dat het alleen maar logischer maakt dat ie wel hoogbegaafd moet zijn.
Dat is juist zo knap. Hij heeft het zover gekregen dat hij bij iedereen kan aanschuiven en dat ze hem in vertrouwen nemen. Hij is zelfs op de radar van uberbitch Joanna en valsche nicht Serpico volledig onzichtbaar!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
WTF dat is ook een beetje mijn favo. Zie hem ook als de hoogbegaafde, al denkt het meerendeel van niet en ergens geloof ik het zelf ook niet helmaal, maar toch
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik dan steeds even weg...
quote:
Dat meen ik natuurlijk nietquote:
Je meent hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat meen ik natuurlijk niet
of met servio geroddeld???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef Day het volgende:
Sofia heeft het ook echt naar d'r zin, hè?
Heeft ze al gehuild vandaag?
Die komt er volgens mij met een zware depressie uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef Day het volgende:
Ik heb alleen wat caps gezien maar ze keek vrij chagrijnig leek hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef Day het volgende:
Dat welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
of met servio geroddeld???
Oftewel, je wordt pas echt een icoon als je dood bentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zegt verdomme telkens precies wat ik denk. ga er ook maar niet meer op reageren, wat het begint gewoon een beetje creapy te worden. Ik kan hiet net zo goed niet posten, jij zet toch telkens neer wat ik al had willen zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is juist zo knap. Hij heeft het zover gekregen dat hij bij iedereen kan aanschuiven en dat ze hem in vertrouwen nemen. Hij is zelfs op de radar van uberbitch Joanna en valsche nicht Serpico volledig onzichtbaar!
En je ziet hem van groep naar groep. Ook als er wat gaande is zoals bij Alex en Serpico, dan zit hij er tussen zonder deel te zijn.
Hij luistert heel erg goed en zegt alleen dat wat anderen willen horen.
Typische management truuk, laat mensen vertellen wat ze graag vertellen en als ze helemaal vol van zichzelf lekker aan de gang zijn dan pas langzaam aan het gesprek sturen en je zin krijgen!
Sharonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Mijn favolijstje: Karim, Gerard, Sharon, Philip
Mijn nominaties: Servio, Maik, Guido en Alex
Mijn vrouwennominaties: Aafke, Monique, Sofie, Laura, Joanne
We zijn het redelijk eenschquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Niet persé. Djengis Kahn en Hitler hadden behoorlijk wat mensen om zich heen nodig. Newton was steevast voorzien van luisteraars en gezellen, Napoleon had altijd een tent vol gevolg, Marie Curie zocht de ene scharrel na de andere, ik zoek jullie op op FOK! .. zomaar voorbeeldjes!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hoogbegaafden zijn toch vaak ook einzelgangers? Zitten volgens mij nooit te wchten op contact met anderen
Mooi dat we het eens zijn toch ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze zegt verdomme telkens precies wat ik denk. ga er ook maar niet meer op reageren, wat het begint gewoon een beetje creapy te worden. Ik kan hiet net zo goed niet posten, jij zet toch telkens neer wat ik al had willen zeggen.
Thnxquote:
Laat me raden. Je bent een onzekere vrouw en de enige vrouw die jij de overwinning gunt is een mede onzekere vrouw..?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
quote:
Ja, zag je haar lipje ook trillen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:04 schreef cindy11 het volgende:
Sofie jank alarm!!!!!
Volgen mij zit ze in de opbouw fase
Yep ,gaat niet lang duren!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:05 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ja, zag je haar lipje ook trillen?
Ik zeg nergens dat ze moet winnen, ik zou even niet weten wie er moet winnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:04 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent een onzekere vrouw en de enige vrouw die jij de overwinning gunt is een mede onzekere vrouw..?
Ik hoop dat ze een opdracht moet vervullen....en beloond word met een gratis stemband verwijderingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:06 schreef wieweetwatt het volgende:
Krijgt Sharon trouwens vanavond tijdens het diner een appel in haar mond?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een opdracht moet vervullen....en beloond word met een gratis stemband verwijdering
Ze kan eigenlijk best leuk zingenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een opdracht moet vervullen....en beloond word met een gratis stemband verwijdering
Kan je wel quoten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef Inodder het volgende:
zat er geen drank bij de boodschappen?
Kom op Aktie in de tent!
[size=5] ik kan echt die fucking smileys niet vinden vroegah waren die toch gewoon onder aan de page aanwezig?[/size]
Klikken op die smiley onder je reactieveld naast dat 1/1 !!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef Inodder het volgende:
Kom op Aktie in de tent!
[size=5] ik kan echt die fucking smileys niet vinden vroegah waren die toch gewoon onder aan de page aanwezig?[/size]
Naast invoeren staat eenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef Inodder het volgende:
Kom op Aktie in de tent!
Vanavond na het diner krijgen ze onbeperkt wijn en bier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef Inodder het volgende:
Kom op Aktie in de tent!
Druk eens op de smiley naast de 'INVOEREN' knopquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef Inodder het volgende:
ik kan echt die fucking smileys niet vinden vroegah waren die toch gewoon onder aan de page aanwezig?[/size]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:06 schreef wieweetwatt het volgende:
Leuke fotoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanavond na het diner krijgen ze onbeperkt wijn en bier.
Klik eens op de '' onder het veld waar je typt
Echt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanavond na het diner krijgen ze onbeperkt wijn en bier.
Klik eens op de '' onder het veld waar je typt
Twééquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Lemar het volgende:
[..]
Had weer 3 kaastostis op vandaag, jij?
Heet dat een tosti hawai?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef RethXoth het volgende:
[..]
TwééMaar deze keer met ananas er op
die ligt straks met borden en op op kop in de bloembakquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef RethXoth het volgende:
Hahaha Aafke moet op een chique manier uitserveren, top meid, maar of dat lukt
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt?
In dat geval ga ik ook even meestreamen denk ik
uiteraard.... toch? fuck die size tags werken ook al niet meer??? WTF happende to good old Fok?quote:
Broer jarig? Neem je je laptop toch mee en ga je streamenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Broer jarig
Als ze rond het nachtuur de drank erin gooien krijg ik nog wat mee, beginnen ze vroeger liggen ze rond de klok van 12 uur al weer te pitten.
Laura zou es moeten weten waar dat tongetje van Guido allemaal geweest isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef RiftNL het volgende:
Zou leuk zijn als Laura lekker met de tong van Guida gaat spelen terwijl Kakkertje binnen loopt
Wellicht dat Flashbox het erop zetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef Stranger het volgende:
Ik hoop dat iemand alles van vanavond op youtube pleurt.
noesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Laura zou es moeten weten waar dat tongetje van Guido allemaal geweest is
kriegk ruziequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Broer jarig? Neem je je laptop toch mee en ga je streamenHet is familie, moet kunnen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
11 uur liggen ze allang op bed..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
kriegk ruzieIk fake wel een hoofdpijntje rond 11 uur hehehe (nee, ben niet verslaafd
)
Ze zou hysterisch op zoek gaan naar ontsmettend mondwaterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik vind dat je er ook bleekjes uitziet. ruzie of roezie trouwens?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
kriegk ruzieIk fake wel een hoofdpijntje rond 11 uur hehehe (nee, ben niet verslaafd
)
\quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wellicht dat Flashbox het erop zet
Was ook zo met het feest van afgelopen woensdagavond.
Nee joh, ze zuipen straks bier en wijn, worden ze niet zo snel lazerus (hoop ik)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
11 uur liggen ze allang op bed..
Ze (Net5) moeten natuurlijk niet teveel uitzendmateriaal hebben omdat maandag pas weer de daily isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
11 uur liggen ze allang op bed..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik vind dat je er ook bleekjes uitziet. ruzie of roezie trouwens?
Zo addict dat je de verjaardag van je broer als straf gaat zien..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Broer jarig
Als ze rond het nachtuur de drank erin gooien krijg ik nog wat mee, beginnen ze vroeger liggen ze rond de klok van 12 uur al weer te pitten.
Nee, ze wordt vanavond weer terug in zee geroldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:06 schreef wieweetwatt het volgende:
He, ik moet vandaag nog etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Okej, dat is wel minderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
\
[COS#205] romantisch diner guido en laura
Hij is oud maar ik moest weer lachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ze wordt vanavond weer terug in zee gerold
Ow, maar dat is normaal hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Zo addict dat je de verjaardag van je broer als straf gaat zien..
Fucking hell heb jij een Fotografisch geheugen ofzo dat je die discussie nog weet te herinneren zeg.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef versabommie het volgende:
Mensen relax tegen inodder.. hij is een tukker..
Gewoon een klap teegn de kop aangeemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow, maar dat is normaal hoorMijn broer is geen straf, neefies en nichies wel, zijn van die jankerds
Ik snap ook echt niet waarom.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er nog steeds gesleuteld aan de beveiliging van de streams.
Hoog porno gehalte dus!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh de outfits worden door de Stem geregeld, ben benieuwd.
Later zat ze te vertellen dat ze gastvrouw was, dat was mooi want dat had ze al zo vaak gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef RethXoth het volgende:
Hahaha Aafke moet op een chique manier uitserveren, top meid, maar of dat lukt
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gewoon een klap teegn de kop aangeem
Nu heb ik ineens zin in speenvarkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die em snapt
Hij doet het nu weer, en anders heb ik nog een andere optie om het op te nemen, alleen is RTMP duidelijker van beeld kwaliteitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, dat is wel minder
Blijkbaar wordt er nog steeds gesleuteld aan de beveiliging van de streams.
Broodje beenham!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens zin in speenvarken
Stond zeker in de kantine van bodybuild meetingsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Later zat ze te vertellen dat ze gastvrouw was, dat was mooi want dat had ze al zo vaak gedaan.
Serveerster vond ze zeker te simpelen dat vaker gedaan? die zaken zijn nu vast failliet
![]()
Zo'n oervrouw als gastvrouw
Ik oinkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens zin in speenvarken
Ik hoop dat alle vrouwen in zo'n French Maid kostuumpje moeten lopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef wieweetwatt het volgende:
Joanna mag mij ook wel bedienen, ik heb wel een leuk outfitje voor haar in gedachten
Ik kijk alleen digitaal via Ziggo i.s.m. mijn Humax PVRquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom.
Maar ja, heb betaald streamen ook nooit gesnapt
ik kijk alleen horizontaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen digitaal via Ziggo i.s.m. mijn Humax PVR
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:20 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Stond zeker in de kantine van bodybuild meetings
Met een topje dat een maatje te klein isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle vrouwen in zo'n French Maid kostuumpje moeten lopen
quote:
Dat zal geen verrassing meer zijnquote:
gerard niet ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:22 schreef Stranger het volgende:
Wel benieuwd vanavond wie de bierdrinkers in huis zijn.
Denk alleen Karim en Aafke
die is te veel met het spel bezigquote:
* verslikt in tostiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:22 schreef versabommie het volgende:
Sharon: Heeft een tsunami veroorzaakt
Dat was toch haar geheim?quote:
aafke is zo entertain meisje geweest een aantal jaar geloof ik in zon bar waar je aardbeien en slagroom van tieten kan vretenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Later zat ze te vertellen dat ze gastvrouw was, dat was mooi want dat had ze al zo vaak gedaan.
Serveerster vond ze zeker te simpelen dat vaker gedaan? die zaken zijn nu vast failliet
![]()
Zo'n oervrouw als gastvrouw
Troepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Gerard is van de whiskeytjes, grand marnier, drambuie en al die troep
animeermeisje dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
aafke is zo entertain meisje geweest een aantal jaar geloof ik in zon bar waar je aardbeien en slagroom van tieten kan vreten
Modderworstelen en dat soort shitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
aafke is zo entertain meisje geweest een aantal jaar geloof ik in zon bar waar je aardbeien en slagroom van tieten kan vreten
Dat ze maar zo hard tegen d'r huig geketst mag worden dat dat snerpende geluid uit haar stem is!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef Darklight het volgende:
Monique en maik duiken wel de wc in vanavond
In ponypark slagharen misschien!quote:
Ik weet wie de Bob isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:22 schreef Stranger het volgende:
Wel benieuwd vanavond wie de bierdrinkers in huis zijn.
Denk alleen Karim en Aafke
Niets mis met die stemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat ze maar zo hard tegen d'r huig geketst mag worden dat dat snerpende geluid uit haar stem is!
Ze is mijn vrouwelijke favo maar die stem!!!
Met honing mosterd saus. Bij Bills Bar Broodje Super U genaamdquote:
Kan er dan ook meteen wat aan die huig van Sharon worden gedaan?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat ze maar zo hard tegen d'r huig geketst mag worden dat dat snerpende geluid uit haar stem is!
Ze is mijn vrouwelijke favo maar die stem!!!
Die zit dalijk tijdens het romantische diner aan de ranja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik weet wie de Bob isLL natuurlijk
Tsunami laten slikken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Kan er dan ook meteen wat aan die huig van Sharon worden gedaan?!
Pornopark schaamharenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
In ponypark slagharen misschien!
Boefje!quote:
Dus jij kent ook de befteling op ketsheuvel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die grap maakte wij ook op de lagere school
En het Avontuurtjes park in Hellendoornquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:29 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dus jij kent ook de befteling op ketsheuvel?
Nee, ketsen bestond toen nog nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:29 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dus jij kent ook de befteling op ketsheuvel?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wat vertraging in de stream hebt
IS DAT EEN PAKJE PEUKEN NAAST HAAR??? ZE GAAT TOCH NIET ROKEN IN HAAR ZWANGERSCHAP?? SCHANDE!!!!quote:
Ach, denk, laat ik ze eens blij maken hier :pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt dat je deze graftak weer ff naar boven haalt
Tanja, zwangere deelneemster Big Brotherquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tanja, zwangere deelneemster Big Brother
Werkt nu in emmen, in een verpleeghuis genaamd ( HEEL TOEPASSELIJK) Tangeborgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Thanks, die BB heb ik toen helemaal gemistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Stranger het volgende:
Het grote Nathalie smoelen-topic #3
Nathaliequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Stranger het volgende:
Wat gaafquote:
Ik ga stuk hierquote:
Hé, leuk dat je dat weet, vraag me soms weleens af wat er van die deelnemers 'geworden' is . ;-)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Werkt nu in emmen, in een verpleeghuis genaamd ( HEEL TOEPASSELIJK) Tangeborg
waar halen jullie die allemaal vandaan opgeslagen ofzow ?quote:
Tja, toen was ik nog een verslaafde capper hehhequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waar halen jullie die allemaal vandaan opgeslagen ofzow ?
dat haar is heeeeel erg viesquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat haar is heeeeel erg vies
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat haar is heeeeel erg vies
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Stranger het volgende:
Dat was het geniaalste topic ooitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Stranger het volgende:
oewwwwwwww wat laat je me schrikkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Over vies gesproken.......
OMGquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat er niks valt te beleven denk ik...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:43 schreef D. het volgende:
Waarom geen streams waar wel wat te beleven is?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was het geniaalste topic ooit
hoeheethijookalweer is niet bijster intelligentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:45 schreef Stranger het volgende:
haha gerard
"hoeheethijookalweer - Maik"
Het wordt al spannenderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er niks valt te beleven denk ik...
Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:45 schreef chufi het volgende:
Gaan we nu oude plaatjes oprakelen...?? FF een andere schijf bijschakelen
AAhhhhh Bokita!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier probeert men elkaar nog te vermakenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef Inodder het volgende:
saaie bende hier, ik ga er vantussen. Maar eens wat te eten scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |