FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Neen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef markvanrinsum het volgende:
nog wat gebeurt afgelopen uur ?
G&L deden aan keiharde neuckseksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef markvanrinsum het volgende:
nog wat gebeurt afgelopen uur ?
ja, nou, ja, Las niet verder dan mijn neus lang was, en die is niet zo langquote:
Geil! Neuckseks! Was Laura goed in beeld?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
G&L deden aan keiharde neuckseks
caps ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
G&L deden aan keiharde neuckseks
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet even medicijnen halen, hou me op de hoogte als ik terug ben aub.![]()
Tanning misschien? Geen idee. Ze heeft haar kont en borsten laten doen maar dat is duurder.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef jugler het volgende:
waar heeft joanna het over met d'r voor en achterkant voor 60eu?
Streamverslagenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet even medicijnen halen, hou me op de hoogte als ik terug ben aub.![]()
We hadden idd nog een kop van Jut nodig, welkom!quote:
wippen, ontbijten en pleite!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Susi het volgende:
Een woprelatie ? Wat is dat ? Woman on top ?
Philip wil Joannaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
Ik zal alvast even duidelijk als eerste zeggen.. en jullie hebben het dus van mij voor het eerst: Aafke en Philip gaan echt wel een setje worden! Of op zijn minst een wop-relatie! Serieus, i shit you not!
die is al 3 uur niet bij gewerktquote:
Bommerinnetje, geef die vent van je eens effe z'n pilletjes!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
We hadden idd nog een kop van Jut nodig, welkom!
Tattoo weg laten halen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna heeft 'voor' en 'achter' laten doen 5 keer, voor 60 euro per keer?
Eerste wat philip na die zweetsessie van vanmorgen opzocht was het molenpaard in zijn armen in het zwembad!quote:
Ah, dank.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
wippen, ontbijten en pleite!
Dan was het een wot relatie he don't you think?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Susi het volgende:
Een woprelatie ? Wat is dat ? Woman on top ?
Ik heb idd tot haar spijt vandaag niet al te veel ritalin genomen, maar maakt niet uit.. heb er nu dubbele dosis ingemikt dus met een minuut of 10 is alles weer flex!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bommerinnetje, geef die vent van je eens effe z'n pilletjes!
Hij is weer aan het ijlen.
Ja Joanna is topquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hij heeft smaak! Vandaar dat ie in mijn top 5 zit
Inderdaad, Joanna on top!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja Joanna is top
[ afbeelding ]
Ik zou wel eens een infrarood foto van Joanna willen zien, volgens mij is ze of onzichtbaar ( vrieskou) of je ziet een vlammende zee vol gillende zielen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja Joanna is top
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:47 schreef Darklight het volgende:
Bier en wijn vanavond!
Afzakkertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |