FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Neen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef markvanrinsum het volgende:
nog wat gebeurt afgelopen uur ?
G&L deden aan keiharde neuckseksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef markvanrinsum het volgende:
nog wat gebeurt afgelopen uur ?
ja, nou, ja, Las niet verder dan mijn neus lang was, en die is niet zo langquote:
Geil! Neuckseks! Was Laura goed in beeld?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
G&L deden aan keiharde neuckseks
caps ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
G&L deden aan keiharde neuckseks
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet even medicijnen halen, hou me op de hoogte als ik terug ben aub.![]()
Tanning misschien? Geen idee. Ze heeft haar kont en borsten laten doen maar dat is duurder.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef jugler het volgende:
waar heeft joanna het over met d'r voor en achterkant voor 60eu?
Streamverslagenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet even medicijnen halen, hou me op de hoogte als ik terug ben aub.![]()
We hadden idd nog een kop van Jut nodig, welkom!quote:
wippen, ontbijten en pleite!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Susi het volgende:
Een woprelatie ? Wat is dat ? Woman on top ?
Philip wil Joannaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
Ik zal alvast even duidelijk als eerste zeggen.. en jullie hebben het dus van mij voor het eerst: Aafke en Philip gaan echt wel een setje worden! Of op zijn minst een wop-relatie! Serieus, i shit you not!
die is al 3 uur niet bij gewerktquote:
Bommerinnetje, geef die vent van je eens effe z'n pilletjes!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
We hadden idd nog een kop van Jut nodig, welkom!
Tattoo weg laten halen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna heeft 'voor' en 'achter' laten doen 5 keer, voor 60 euro per keer?
Eerste wat philip na die zweetsessie van vanmorgen opzocht was het molenpaard in zijn armen in het zwembad!quote:
Ah, dank.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
wippen, ontbijten en pleite!
Dan was het een wot relatie he don't you think?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Susi het volgende:
Een woprelatie ? Wat is dat ? Woman on top ?
Ik heb idd tot haar spijt vandaag niet al te veel ritalin genomen, maar maakt niet uit.. heb er nu dubbele dosis ingemikt dus met een minuut of 10 is alles weer flex!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bommerinnetje, geef die vent van je eens effe z'n pilletjes!
Hij is weer aan het ijlen.
Ja Joanna is topquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hij heeft smaak! Vandaar dat ie in mijn top 5 zit
Inderdaad, Joanna on top!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja Joanna is top
[ afbeelding ]
Ik zou wel eens een infrarood foto van Joanna willen zien, volgens mij is ze of onzichtbaar ( vrieskou) of je ziet een vlammende zee vol gillende zielen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja Joanna is top
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:47 schreef Darklight het volgende:
Bier en wijn vanavond!
Afzakkertje!
Ze is een lekker recalcitrant bitchjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna: Philip vindt dat ik tegendraads ben....vind je dat nou echt? Ik ben toch heel meegaand?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef Flow3r het volgende:
ik begin ook zoetjesaan voor team Joanna te worden
wie zit allemaal in team joanna ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef Flow3r het volgende:
ik begin ook zoetjesaan voor team Joanna te worden
De productie kennende (I'm looking at you fonsjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:47 schreef Darklight het volgende:
Bier en wijn vanavond!
Afzakkertje!
Plakplaatjes verwijderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef jugler het volgende:
waar heeft joanna het over met d'r voor en achterkant voor 60eu?
alle leuke mensenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wie zit allemaal in team joanna ?
ja, Karim is topquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef versabommie het volgende:
Ik ben zwaar voor Karim.. Waarom? Ik hou van winnaars. Karim is echt zo de puppetmaster. Iedereen hangt aan zijn lippen en niemand ziet hem als gevaar... Hij is zo neutraal en toch voor ons zichtbaar zo erg aan de weg aan het timmeren!
Karim is wat Gerard wil zijn...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef versabommie het volgende:
Ik ben zwaar voor Karim.. Waarom? Ik hou van winnaars. Karim is echt zo de puppetmaster. Iedereen hangt aan zijn lippen en niemand ziet hem als gevaar... Hij is zo neutraal en toch voor ons zichtbaar zo erg aan de weg aan het timmeren!
Ja, Karim speelt het spel wel goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef versabommie het volgende:
Karim is dan ook hoogbegaafd. Ik herken soortgenotenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Karim is wat Gerard wil zijn...
Wie had dat gedacht.
Het zou tijd worden dat er eens iets gebeurt.!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
Ik zal alvast even duidelijk als eerste zeggen.. en jullie hebben het dus van mij voor het eerst: Aafke en Philip gaan echt wel een setje worden! Of op zijn minst een wop-relatie! Serieus, i shit you not!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Karim is dan ook hoogbegaafd. Ik herken soortgenoten
Oh vandaar dat ik hem niet snapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien vanavond?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou tijd worden dat er eens iets gebeurt.!!!!
WTF dat is ook een beetje mijn favo. Zie hem ook als de hoogbegaafde, al denkt het meerendeel van niet en ergens geloof ik het zelf ook niet helmaal, maar tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef versabommie het volgende:
HEY!quote:
Joanna moet de kans krijgen om uit de kast te komen, dus die kerels moeten er met hun voorpoten van afblijven!quote:
Ik lach me trouwens kapot als Karim dat Bollywood gevalletje blijkt te zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Einstein versleten ze ook voor asociale gek.. dat is het gewicht op je rug welke je erbij krijgt als je hoogbegaafd bent!
GMTAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik herken in Karim ook een hoogbegaafde nerd, ken meerdere van die jongens, allemaal een beetje strange, maar wel lief vooralquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Einstein versleten ze ook voor asociale gek.. dat is het gewicht op je rug welke je erbij krijgt als je hoogbegaafd bent!
Blijkbaar ben ik dan steeds even weg...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
De inbreng van Maik is goed... gewoon fantastisch eigenlijk. Zo van *bam* daar komt elke keer wat nuttigs uit.
Maik is mijn favo!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
De inbreng van Maik is goed... gewoon fantastisch eigenlijk. Zo van *bam* daar komt elke keer wat nuttigs uit.
OH?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
I 2nd that!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja Joanna is top
[ afbeelding ]
Dat was dan weer van een gestoordheid dat het alleen maar logischer maakt dat ie wel hoogbegaafd moet zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik heb niets met Karim, vooral niet na zijn serenade tijdens DE avond.
Hoogbegaafden zijn toch vaak ook einzelgangers? Zitten volgens mij nooit te wchten op contact met anderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was dan weer van een gestoordheid dat het alleen maar logischer maakt dat ie wel hoogbegaafd moet zijn.
Dat is juist zo knap. Hij heeft het zover gekregen dat hij bij iedereen kan aanschuiven en dat ze hem in vertrouwen nemen. Hij is zelfs op de radar van uberbitch Joanna en valsche nicht Serpico volledig onzichtbaar!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
WTF dat is ook een beetje mijn favo. Zie hem ook als de hoogbegaafde, al denkt het meerendeel van niet en ergens geloof ik het zelf ook niet helmaal, maar toch
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik dan steeds even weg...
quote:
Dat meen ik natuurlijk nietquote:
Je meent hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat meen ik natuurlijk niet
of met servio geroddeld???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef Day het volgende:
Sofia heeft het ook echt naar d'r zin, hè?
Heeft ze al gehuild vandaag?
Die komt er volgens mij met een zware depressie uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef Day het volgende:
Ik heb alleen wat caps gezien maar ze keek vrij chagrijnig leek hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef Day het volgende:
Dat welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
of met servio geroddeld???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |