voor mij altijd een goed excuus om op te ruimen/ schoon te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Helaas moet ik nu weer even aan de bak.... krijg vanavond een logé dus moet wel zorgen dat er boodschappen in huis zijn natuurlijk. Net het logeerbed al opgemaakt, en dan moet er ook nog stofgezogen worden en de afwas gedaan![]()
Vanavond gaan we pannenkoeken eten met een grote groep, da's dan wel weer tof
Heb je een aanbidder? Heb je op valentijnsdag ook een bos rozen gekregen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:12 schreef Etcetera het volgende:
Een kennis (ken ik via lan's) heeft interesse in me geloof ik
Ben jij nou ineens de 'girl to get' van deze topic-reeks?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:12 schreef Etcetera het volgende:
Een kennis (ken ik via lan's) heeft interesse in me geloof ik
Misschien krijgt PS dan ook iets meer rustquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij nou ineens de 'girl to get' van deze topic-reeks?
Ze is al vrij snel ingepikt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 4 weken hebben jullie echt nog geen huis hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ons nieuwe bed.Wordt over 4 weken geleverd, dus dan moeten we wel een huis hebben.
Hoezo echt niet? Zodra de hypotheek erdoor is krijgen we de sleutel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over 4 weken hebben jullie echt nog geen huis hoor
Het lijkt trouwens verdacht veel op mijn bed
Echt waar? Staat helemaal klaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo echt niet? Zodra de hypotheek erdoor is krijgen we de sleutel.
Ja, we zouden de sleutel nu al kunnen ophalen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt waar? Staat helemaal klaar?
Jij post te weinig hier...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, we zouden de sleutel nu al kunnen ophalen.
't is een auping dublin maximus, misschien heb je wel dezelfde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
Het lijkt trouwens verdacht veel op mijn bed
?quote:
Dat vind ik lekkerder dan gebak...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bedankt voor de nieuwe felicitaties! Neem maar een lekker hapje, ze staan er voor
[ afbeelding ]
Ja hoor, kies maar uit!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, kies maar uit!
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, kies maar uit!
[ afbeelding ]
Nu speel je de 'girl hard to get'...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eerlijk gezegdKan daar vast niet zo goed mee omgaan
Volgens mij doe je dat al vrij aardigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Etcetera het volgende:
En hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon m'n gezellige ik ben?
Gewoon jezelf zijn, kan je ook goed...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Etcetera het volgende:
En hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon m'n gezellige ik ben?
Mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat al vrij aardig
I'm tryingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, kan je ook goed...
?quote:
Nederlandse wielrenner die de eerste klassieker van het jaar vanmiddag gewonnen heeft met een paar centimeter voorsprong na 5 en half uur fietsenquote:
Jaquote:
Nieuwe geheime vriendin?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JaIs ook weer gelukt. Hopelijk een tripje naar de stad vandaag. Victoria's Secret
haha
Niet nieuw... Ik denk dat ik al ruim een jaar alleen nog maar met haar omgaquote:
ja of duurderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's knap lastig dan als je op 1 zaak aangewezen bent
Jij bent er snel bij!quote:
Ik zag het op Facebookquote:Op zondag 27 februari 2011 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent er snel bij!
C4, van harte!
Een mailtje?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen week van Facebook ook een mailtje. Maar was het al weer vergeten...
Je hebt me toch in het echt gezien?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef iamredleader het volgende:
Zo, weer thuis, heerlijk uit eten geweest
Jair is uit logeren bij DaviniaHR en PhysicsRules, dus morgenochtend uitslapen
Goede vraag, wyccie, geen idee
PS, dat vraagt natuurlijk om pics
Dank jequote:Op zondag 27 februari 2011 04:02 schreef lubje25 het volgende:
Tim, nog gefeliciteerd![]()
C4 en Calex(komt die hier nog) Van harte met jullie verjaardag
![]()
Klinkt gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 04:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. Hier zijn vele liters bier opgegaan, wat liters wijn, een fles Hot n Sweet, ruim een fles Kontiki, bijna een fles Martini, halve fles Vodka, bijna een fles Gin en nog wat meer
. En ik heb me uitstekend vermaakt, wat vermoedelijk morgen bij het opruimen een stuk minder het geval is
Proost! Ik heb verstandig een glas water bij me staan. Wat was het thema?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig![]()
Ik zit nu aan een welverdiende borrel na een geslaagde thema-avond in mijn cafe.
Had je ook verschillende vissoorten op voorraad?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:15 schreef lubje25 het volgende:
Een "Volendamse" avond. Dat wil zeggen, muziek uit Volendam. Van de Cats tot Monique Smit.
Niet mijn muziek maar er kwam toch veel volk op af.
enkel paling natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had je ook verschillende vissoorten op voorraad?
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijzonderste cadeau dat ik heb gekregen (van een groepje): een bon voor een cursus 'Stuntman voor 1 dag'![]()
![]()
Cobta doet er alles aan om te voorkomen dat zijn verjaardag vergeten wordt...quote:
Ha...quote:Op zondag 27 februari 2011 04:15 schreef lubje25 het volgende:
Een "Volendamse" avond. Dat wil zeggen, muziek uit Volendam. Van de Cats tot Monique Smit.
Niet mijn muziek maar er kwam toch veel volk op af.
quote:Op zondag 27 februari 2011 09:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tering. Ik heb er denk ik ééntje, of twee of drie of acht te veel gedronken op je verjaardag c4. bedtime
dat hoop ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dat ze maar goed mogen vallen.
Truste.
Vast wel.quote:
Was dat maar zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar kom ik m'n bed wel voor uit
Gefeliciteerd Cobra, 29 geworden?
Nee, ik doe al jaren niks meer aan mijn verjaardag. Lekker rustig.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je ruim zien, toch?
Vandaag nog bezoek?
De bon noemt een paar mogelijkheden (maar er staat niet bij of je alles mag doen), waaronder filmvechten, geschept worden door een auto of uit een brandend raam springenquote:Op zondag 27 februari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Weet je al wat je die dag allemaal mag doen?
Ik sla even over, heb zelf ook nog kliekjes staanquote:Op zondag 27 februari 2011 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Taart voor de liefhebbers.
kijk, dat is fijnquote:
Dat had Jair je ook kunnen vertellenquote:Natte spijkerbroek loopt niet lekker
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:32 schreef iamredleader het volgende:
Nieuwe ava, Tim? Ziet er stoer uit
Bij ons kom je nooit verder dan je 3e. En dan nog een 3e.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tering. Ik heb er denk ik ééntje, of twee of drie of acht te veel gedronken op je verjaardag c4. bedtime
Ik heb vaak dat ik na een biertje dronken benquote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons kom je nooit verder dan je 3e. En dan nog een 3e.
En zo te zien bij jullie ook, getuige de grote telsprong na 3. Dan raak je de tel namelijk kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik na een biertje dronken benbier uit een wijnglas was de ontdekking van gister avond. Maar ik ben er nog hoor. Beetje vroeger wakker dan ik zou hopen, maar dat is alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bier uit een wijnglas was de ontdekking van gister avond.
ja van mij. weet ook niet waarom. Smaakte wel beter... En mensen bleven maar naar me toe komen om te vertellen dat ik zo classy ben hahaquote:
Ben je nu nog bezopen of ben je serieus?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja van mij. weet ook niet waarom. Smaakte wel beter... En mensen bleven maar naar me toe komen om te vertellen dat ik zo classy ben haha
gisteravond was ik vrij bezopenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nu nog bezopen of ben je serieus?
Ach, classy bezopen zijn is vaak wel leuker, in ieder geval voor de ander...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gisteravond was ik vrij bezopenvandaar. Dat van dat classy was wel echt
Is dat een Essex girl?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Zoals hier bijvoorbeeld:
Kleding en kapsel OK, maar verder...
Leuk dat je er weer bentquote:Op zondag 27 februari 2011 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
We zijn alweer ruim een uur thuis!!
Na een goede nacht zweten, was ik zaterdagmorgen koortsvrijquote:Op zondag 27 februari 2011 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bentBen je nog erg ziek geweest of viel het later wel mee?
De relaxruimte boven vond ik erg warm en benauwd en de banken lagen vreselijk... In de zenruimte hebben we wel even op de zitzakken gelegen, maar moesten we eruit ivm yogales. Wij vonden het beneden op de banken erg rumoerig...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik was in de Waterlelie vandaager zijn boven ook nog wat ruimtes geloof ik, maar ik vind die banken bij de open haard het fijnst
Vanmiddag zat ik gewoon in het bubbelbad buiten terwijl het sneeuwde
Ik wil voor ons 5-jarig huwelijksjubileum ook een weekendje weg met tinu, alleen valt dat dit jaar wat onhandig vanwege het huwelijk van broer D.quote:
ahw gaan ze trouwen?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil voor ons 5-jarig huwelijksjubileum ook een weekendje weg met tinu, alleen valt dat dit jaar wat onhandig vanwege het huwelijk van broer D.
North End is wel oke, al een tijdje niet meer geweest helaas.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog eerder?
Heb gisteren bij Kitch& gegeten (aardig, maar zwaar overrated) op het Noordeinde, de dames gingen daarna naar de schouwburg en ik heb met vriend in North End gehangen tot 1.00 uur, waar de dames ook weer naar toe gekomen waren na afloop van hun voorstelling...
Vanavond naar Het Goede Doel in Patronaat, Haarlem.
Ik heb gewtijfeld over Libië...
De All Stars pasten precies en waren een daverend succes.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ik hoop dat de allstars passen en dat de ouders ze ook leuk vinden
Hoorde dat North End bij Herman in de uitzending was geweest (kijk later wel eens...).quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
North End is wel oke, al een tijdje niet meer geweest helaas.
Is er nog veel verandering te zien ten opzichte van hier?
http://www.rtl.nl/compone(...)uken/index_video.xml
(volgens mij aflevering van 26-10)
Dat zijn ook precies mijn redenen om er niet al te vaak te komenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Hoorde dat North End bij Herman in de uitzending was geweest (kijk later wel eens...).
Verbaast me ook niks, want de eigenaar is een stuk chagerijn en ze zijn verre van goedkoop.
Kom er ook niet echt vaak...
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 28 februari 2011 04:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb weer eens een slapeloze nacht...
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 28 februari 2011 04:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb weer eens een slapeloze nacht...
Ik ben blij dat ik vorige week een beugel boven mijn bed heb laten monteren om dat wat makkelijker te maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 06:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mogguh.
Hoe was het uit bed komen nu je weer een jaar ouder bent?
Nee, die krijg ik volgend jaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog niet zo'n kiep constructie?
Mogguh Red.quote:
Jij, MM, Diaan, Yvonne en ik. Ja dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 06:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zouden er voldoende senioren op FOK zitten om een een senioren subforum te beginnen?
Kan niet missen. Dat gaat idd een subforum worden met 15000 posts per maand.quote:Op maandag 28 februari 2011 06:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en Tong is er ook nog is. Gegarandeerd het best lopende subforum dan
JK? Als dat een hint is heb je ons vast iets te vertellen.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
enn hier is C4 nog niet jarigik wacht haha
jk. Happy Birthdaayy C4!!![]()
![]()
Euhm, "So you think you can dance (without breaking bones)"quote:Op maandag 28 februari 2011 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe gaat het heten? Wannabe 50 or older
Vergeet de rem er niet op te doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:57 schreef MadMaster het volgende:
Wie zegt dat ik mee wil doen aan zo'n senioren subforum? Ik weiger het om achter de digitale geraniums te worden gezet...
Zie jullie rollater...
ik heb dat filmpje idd wel eens gezien toen het net uit was. Vond het wel grappig verzonnenquote:Op maandag 28 februari 2011 07:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
JK? Als dat een hint is heb je ons vast iets te vertellen.
Zo zuinig mogelijk met je energie omgaan, net als Het nieuwe rijden.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, het was idd heerlijk.
Om half 10 word ik geacht bij een inspiratiesessie over Het Nieuwe Werken aanwezig te zijn, geen idee wat ik daar te zoeken heb, maar ja...
Goedemorgen
just kidding...quote:Op maandag 28 februari 2011 07:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
JK? Als dat een hint is heb je ons vast iets te vertellen.
Ah, ik schrok al.quote:
Kun je haar niet mailen?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
internet zuigt hierMoet dokter bellen om een recept te verlengen, maar ze kon me met de beste wil van de wereld niet verstaan. Morgen weer laat op dus
Of heel vroeg, maar daar zit ik ook niet op te wachten
niet dat ik weet...quote:
Da's jammer dan.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zuinig mogelijk met je energie omgaan, net als Het nieuwe rijden.
Ambtenaar 2.0 dus. Nog minder doen.
Weltrusten.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nope. ik doe het morgen wel. ga nu een tukkie doen
jullie hebben vast wel een aantal fossielen zitten voor wie de sociale media niet meer is dan iets van horen zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we krijgen iig tips hoe we sociale media moeten en kunnen gebruiken, dat weet ik natuurlijk ook helemaal nog niet.
M.i. kunnen ze beter eerst zorgen voor goede internetverbinding... dat zuigt soms hier.
Nee toch, die van m'n broer!quote:Op maandag 28 februari 2011 07:58 schreef MadMaster het volgende:
Is dat Soempie d'r trouwdatum?
* MadMaster blocked agenda...
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:13 schreef iamredleader het volgende:
Weer terug van de garage, auto krijgt wat tlc en een apk
Er hadden niet zoveel mensen inspiratie. Deze mevrouw deed vooral veel bij het werk van MM. Misschien kent hij haar wel!!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jullie hebben vast wel een aantal fossielen zitten voor wie de sociale media niet meer is dan iets van horen zeggen
Kan je ze er mooi bij helpen
Gezond verstand gebruiken, kom je het verste mee. Niet vergeten dat de volledige wereld kan lezen wat jij op internet flikkertquote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we krijgen iig tips hoe we sociale media moeten en kunnen gebruiken, dat weet ik natuurlijk ook helemaal nog niet.
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De All Stars pasten precies en waren een daverend succes.
Het leken net echte All Stars...![]()
Heb een paar fotootjes gemaakt, die zal ik binnenkort even uploaden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zo'n koppijn dat ik er misselijk van benben eerder gestopt met werken en lig nu maar op de bank te wachten tot het beter gaat
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zo'n koppijn dat ik er misselijk van benben eerder gestopt met werken en lig nu maar op de bank te wachten tot het beter gaat
Nah, ik denk dat ik nu beter even overeind kan blijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zijn de naarste eigenlijk
Kun je niet beter op bed kruipen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Een plaatje van een puppy om je op te vrolijkenEn omdat hij gewoon
is
[ afbeelding ]
Misselijk in de ochtend?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik nu beter even overeind kan blijven![]()
Straks als ik wat minder misselijk ben ga ik wel gestrekt ja, maar moet eerst even een beetje bedaren allemaal. Thuiszorg is dan ook echt geen goed werk.... inspanning, bukken, tillen, etc.gelukkig heb ik een relaxte cliënt en kon ik lekker naar huis
Overhevelen?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef CaLeX het volgende:
Hier is de verwarminig ook kapot TM, het is hier nu een graad of 25
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nee die hoop is deze maand alweer vervlogen
Daar wordt ze ook niet zwanger van hoorquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar wordt ze ook niet zwanger van hoor
Daar ging het niet over... juist dat we veel meer internet moesten gebruiken, zakelijk gezien..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken, kom je het verste mee. Niet vergeten dat de volledige wereld kan lezen wat jij op internet flikkertMaar dat had je zelf al bedacht lijkt me
Niet eens een dikke preek van wat je vooral niet erop moet zetten? Ben benieuwd wanneer ze daar spijt van krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ging het niet over... juist dat we veel meer internet moesten gebruiken, zakelijk gezien..En ik heb iets nieuws geleerd: Yammer Twitter voor alleen je eigen organisatie en inloggen met je werkmailadres
Nope. Vooral dat we veel meer online dingen moesten gebruiken dan we nu doen!!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet eens een dikke preek van wat je vooral niet erop moet zetten? Ben benieuwd wanneer ze daar spijt van krijgen
Ik heb al 4 en half uur koude handenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef CaLeX het volgende:
Graag TM, zweet me een ongeluk (in mijn lichtgrijze shirtje)
Ik ga morgen trouwens naar Rome, iemand die Must see's heeft? Naast de gebruikelijke dingen dan.
Dat dus. De kapel hebben wij derhalve ook niet gezienquote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
Rome is bijna één grote mustsee![]()
Als je naar Sixtijnse kapel gaat, vroeg gaan... gaat om 15:00 uur dicht voor bezoek en de lange rij die er dan staat, heeft pech. Tenminste dat was zo toen wij daar waren.
Een mustsee die je je misschien kunt besparen: de Spaanse trappen... vond ik echt niets aan.
De wijk Trastevere is een heel leuk stukje Romequote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef CaLeX het volgende:
Graag TM, zweet me een ongeluk (in mijn lichtgrijze shirtje)
Ik ga morgen trouwens naar Rome, iemand die Must see's heeft? Naast de gebruikelijke dingen dan.
Vaticaan is idd een absolute must see. Wij hebben ook nog de toren "beklommen", heel bijzonder!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. De kapel hebben wij derhalve ook niet gezien
Het Vaticaan zelf is wel een absolute must see!
---> JoJo.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Oh over zie-en-doe-tips: iemand nog tips om te shoppen in Den Bosch?
Colosseum, Pantheon, Engelenburgquote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef CaLeX het volgende:
In het Vaticaan willen we de tour gaan doen, maar voor de restDenk dat ik het na 3 kerken wel gezien heb :p
Maar dan blijft er nog wel genoeg over gelukkig.
10 jaar geleden voor mijquote:Op maandag 28 februari 2011 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, het is te lang geleden dat ik in Italië was......!
Ga op de koffie bij die oude vent.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef CaLeX het volgende:
In het Vaticaan willen we de tour gaan doen, maar voor de restDenk dat ik het na 3 kerken wel gezien heb :p
Maar dan blijft er nog wel genoeg over gelukkig.
Hahaha, creatief boekhouden hequote:Op maandag 28 februari 2011 13:29 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de nuttige papa-dag is goed op gangzojuist de jaarrekening van een stichting gemaakt, ben al een paar jaartjes penningmeester en inmiddels enigszinds handig geworden in het verzinnen opstellen van de jaarrekening
bloementje meenemen? :pquote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga op de koffie bij die oude vent.
Mjah, als de gemiddelde Nederlander het doet om een centje belasting te besparen, niks aan de hand. Als ik dat als banker zou doen...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, creatief boekhouden he
Mijn vriendje doet dat ook wel eens
quote:
Internet dat zuigt, is dat een nieuwe trend?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
M.i. kunnen ze beter eerst zorgen voor goede internetverbinding... dat zuigt soms hier.
Nee dan is het ineens niet ethisch hequote:Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, als de gemiddelde Nederlander het doet om een centje belasting te besparen, niks aan de hand. Als ik dat als banker zou doen...![]()
Wellicht...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er hadden niet zoveel mensen inspiratie. Deze mevrouw deed vooral veel bij het werk van MM. Misschien kent hij haar wel!!
Mjah, zou het ook niet eens kunnenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Nee dan is het ineens niet ethisch heHelaasch...
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Internet dat zuigt, is dat een nieuwe trend?
En typisch dat alleen de dames daarmee geconfronteerd worden...
Haha, Yammeren, hier ook zo'n 'hit'.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ging het niet over... juist dat we veel meer internet moesten gebruiken, zakelijk gezien..En ik heb iets nieuws geleerd: Yammer Twitter voor alleen je eigen organisatie en inloggen met je werkmailadres
quote:
De Whiskykoning...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik wacht nog even, 900 Euro vind ik te duur...quote:schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Wij gaan het misschien gebruiken om contact te houden/hebben met onze toekomstige collega's van de andere 3 rechtbanken...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, Yammeren, hier ook zo'n 'hit'.
heb een account en gebruik het nooit...
Laatste keer dat ik daar was was in 1996: Juventus - Ajax, Champions League finale...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
Voor mij is het 6 jaar geleden. Wij hebben toen ook nog REM in het Olympisch Stadion gezien.Prachtig concert was dat.
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zij is van Digital Action en heet Marloes Pomp.
Daar heb je als het goed is helemaal geen tijd voor.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan het misschien gebruiken om contact te houden/hebben met onze toekomstige collega's van de andere 3 rechtbanken...
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Met zo'n naam is het maar goed dat ik haar niet ken...
Misschien om documenten te delen... maar zal wel met een sisser aflopen...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb je als het goed is helemaal geen tijd voor.
Wassen neus...
Ik ontwijk dat moderne geleuter over het Nieuwe Werken.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zij is in ieder geval met een project bij jullie bezig. Gaat over Het Nieuwe Werken.... onderdeel daarvan is de webcare.
Van jou wil ik uitleg...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oi, die ken ik ook
Volgens mij volg ik ook haar twitter..
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oi, die ken ik ook
Volgens mij volg ik ook haar twitter..
En meer...quote:...ik voel me gevleid Madmaster, zo goed is het nu ook weer niet, haha. Ik dacht, laat ik maar mezelf inschrijven op deze site om je een berichtje te kunnen sturen want ik ben zeer benieuwd wie er achter MadMaster schuilt. Ik heb wel een idee maar goed.
Wat leuk en bijzonder zeg!!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Grappig!!
Enige tijd geleden postte PS haar tekeningen hier en gaf ik aan dat ik op het Grafisch Lyceum met iemand had gezeten die ook een dergelijke tekenstijl had, dat ik hem de beste tekenaar ooit vond en dat ik niets meer over/van hem had gehoord, nadat hij van school was gegaan.
Ik had z'n naam genoemd in die post en die post heeft hij weer gevonden via Google toen hij z'n eigen naam googelde. Daarop heeft hij zich aangemeld hier en me een PM gestuurd...
[..]
En meer...
It's a small world.
Wat zeiden ze ook weer over Social Media?
COMIC SANS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 28 februari 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Whiskykoning...
http://www.whiskykoning.nl/
Zo suffig is die vent in die winkel ook...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
COMIC SANS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
wanneer ga je?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Morgenquote:
Tof.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Grappig!!
Enige tijd geleden postte PS haar tekeningen hier en gaf ik aan dat ik op het Grafisch Lyceum met iemand had gezeten die ook een dergelijke tekenstijl had, dat ik hem de beste tekenaar ooit vond en dat ik niets meer over/van hem had gehoord, nadat hij van school was gegaan.
Ik had z'n naam genoemd in die post en die post heeft hij weer gevonden via Google toen hij z'n eigen naam googelde. Daarop heeft hij zich aangemeld hier en me een PM gestuurd...
[..]
En meer...
It's a small world.
Wat zeiden ze ook weer over Social Media?
Ja, eens kijken of we iets af kunnen spreken binnenkort.quote:
Omgquote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je voor mij zo'n Oeteldonkse das en pet meenemen?
[ afbeelding ]
Even kijken hoe ik Comic Sans MS kan overrulen met Firebug...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo suffig is die vent in die winkel ook...
quote:Jij hebt nog 2 kaartjes over voor Adele in Paradiso 8 maart?
Wij bieden 550 euro! Want wij moeten er heen!
Reageer snel dan kan je 550 euro voor je kaartjes krijgen!
Omdat het hier om veel geld gaat (eigenlijk heel veel geld), lijkt het ons logisch dat er een zekere veiligheid voor de Koper wordt ingebouwd.
Daarom doen we het zo (in deze volgorde)
1. Wij maken 100 euro over via Paypal.
2. Jij stuurt de kaarten op.
3. Wij maken 450 euro over.
Niet mee eens?
Of wil je die 550 euro in 1x op je rekening, dat wij maar moeten afwachten of we misschien nog iets toegestuurd krijgen?
dan kan je veel tijd besparen door niet te reageren [ klik - delete - recycle bin ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Marktplaats
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Even crossposten:
[..]550 euro kan je nog wel een ritje voor maken naar die uithoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Marktplaats
Maar het is natuurlijk nep. Want bij Paypal heb je kopersbescherming. Oftewel: je hebt de kaartjes, je boekt je 100 euro terug(Paypal stelt geen vragen) et voila.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
550 euro kan je nog wel een ritje voor maken naar die uithoek
als je ze aangetekend opstuurt... kan je dan niet heel makkelijk je recht krijgen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk nep. Want bij Paypal heb je kopersbescherming. Oftewel: je hebt de kaartjes, je boekt je 100 euro terug(Paypal stelt geen vragen) et voila.
Waar? Bij Paypal? Niet echt meen ik. Ze zijn nogal apart. Maar waarom zou je jezelf de moeite besparen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
als je ze aangetekend opstuurt... kan je dan niet heel makkelijk je recht krijgen?
Mij zul je daar niet vinden iigquote:Op maandag 28 februari 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik voorzie wel fantastische/hysterische taferelen op 8 april voor Paradiso.
Ik ga heel vroeg voor de deur ziten dan...
En onder welke steen heb jij gelegen...?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mij zul je daar niet vinden iig
Ik moest haar zojuist even googlen om te zien wie dat ook al weer is, en van welke liedjes
heb ook geen idee wie adele nou is hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En onder welke steen heb jij gelegen...?
Wat is haar nieuwe?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net het eerste album van Adele zitten luisteren.... niet mijn ding. Rolling in the deep vind ik wel een fantastisch nummer, en haar nieuwe ook![]()
En de cover van Make you feel my love vond ik ook mooi...
Die ken ik wel ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat de meesten haar hier van kennen:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Wat een bitches
2 Lesbiennes willen een kind, halen donorzaad en nu moet de donor van die 2 chicks opeens meebetalen om dat kind te onderhouden. Helaas voor die kerel is de wet zo dat 'ie nog moet betalen ook, ondanks het feit dat er van alles getekend is
http://www.nu.nl/opmerkel(...)van-spermadonor.html
wtf.... te belachelijk voor woorden. Zo'n document zou toch ook rechtsgeldig moeten zijn!!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Wat een bitches
2 Lesbiennes willen een kind, halen donorzaad en nu moet de donor van die 2 chicks opeens meebetalen om dat kind te onderhouden. Helaas voor die kerel is de wet zo dat 'ie nog moet betalen ook, ondanks het feit dat er van alles getekend is
http://www.nu.nl/opmerkel(...)van-spermadonor.html
Je kunt zoveel in een contract zetten als je maar wil, maar als het in strijd is met de wet, dan kun je het altijd aanvechtenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wtf.... te belachelijk voor woorden. Zo'n document zou toch ook rechtsgeldig moeten zijn!!
Tweede album, 19 was eerder,quote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net het eerste album van Adele zitten luisteren.... niet mijn ding. Rolling in the deep vind ik wel een fantastisch nummer, en haar nieuwe ook![]()
En de cover van Make you feel my love vond ik ook mooi...
quote:
Euh ja, ik bedoelde 19 ookquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
volgens mij is 'ie wel aardig lam
Voor mij is het meer een gimmick die ik nu wel gezien hebquote:Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Caro Emerald moet gewoon met wat nieuws komen. Ik vind de muziek leuk, maar de nummers ken ik nou wel
Ook zo'n gimmick die ik al zat benquote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ze meer potentie heeft dan The Baseballs
Dikkere dijen ook...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ze meer potentie heeft dan The Baseballs
Dat staat er niet hequote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef wyccie het volgende:
Nem wil verkracht worden in een toilet:
Vrouwen in een heren-wc als het druk is
Assumption is the mother of all fuck-ups. En nu lijkt het net of we het over mannen hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan tussen de regels door lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |