voor mij altijd een goed excuus om op te ruimen/ schoon te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Helaas moet ik nu weer even aan de bak.... krijg vanavond een logé dus moet wel zorgen dat er boodschappen in huis zijn natuurlijk. Net het logeerbed al opgemaakt, en dan moet er ook nog stofgezogen worden en de afwas gedaan![]()
Vanavond gaan we pannenkoeken eten met een grote groep, da's dan wel weer tof
Heb je een aanbidder? Heb je op valentijnsdag ook een bos rozen gekregen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:12 schreef Etcetera het volgende:
Een kennis (ken ik via lan's) heeft interesse in me geloof ik
Ben jij nou ineens de 'girl to get' van deze topic-reeks?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:12 schreef Etcetera het volgende:
Een kennis (ken ik via lan's) heeft interesse in me geloof ik
Misschien krijgt PS dan ook iets meer rustquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij nou ineens de 'girl to get' van deze topic-reeks?
Ze is al vrij snel ingepikt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 4 weken hebben jullie echt nog geen huis hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ons nieuwe bed.Wordt over 4 weken geleverd, dus dan moeten we wel een huis hebben.
Hoezo echt niet? Zodra de hypotheek erdoor is krijgen we de sleutel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over 4 weken hebben jullie echt nog geen huis hoor
Het lijkt trouwens verdacht veel op mijn bed
Echt waar? Staat helemaal klaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo echt niet? Zodra de hypotheek erdoor is krijgen we de sleutel.
Ja, we zouden de sleutel nu al kunnen ophalen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt waar? Staat helemaal klaar?
Jij post te weinig hier...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, we zouden de sleutel nu al kunnen ophalen.
't is een auping dublin maximus, misschien heb je wel dezelfde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
Het lijkt trouwens verdacht veel op mijn bed
?quote:
Dat vind ik lekkerder dan gebak...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bedankt voor de nieuwe felicitaties! Neem maar een lekker hapje, ze staan er voor
[ afbeelding ]
Ja hoor, kies maar uit!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, kies maar uit!
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, kies maar uit!
[ afbeelding ]
Nu speel je de 'girl hard to get'...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eerlijk gezegdKan daar vast niet zo goed mee omgaan
Volgens mij doe je dat al vrij aardigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Etcetera het volgende:
En hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon m'n gezellige ik ben?
Gewoon jezelf zijn, kan je ook goed...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Etcetera het volgende:
En hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon m'n gezellige ik ben?
Mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat al vrij aardig
I'm tryingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, kan je ook goed...
?quote:
Nederlandse wielrenner die de eerste klassieker van het jaar vanmiddag gewonnen heeft met een paar centimeter voorsprong na 5 en half uur fietsenquote:
Jaquote:
Nieuwe geheime vriendin?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JaIs ook weer gelukt. Hopelijk een tripje naar de stad vandaag. Victoria's Secret
haha
Niet nieuw... Ik denk dat ik al ruim een jaar alleen nog maar met haar omgaquote:
ja of duurderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's knap lastig dan als je op 1 zaak aangewezen bent
Jij bent er snel bij!quote:
Ik zag het op Facebookquote:Op zondag 27 februari 2011 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent er snel bij!
C4, van harte!
Een mailtje?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen week van Facebook ook een mailtje. Maar was het al weer vergeten...
Je hebt me toch in het echt gezien?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef iamredleader het volgende:
Zo, weer thuis, heerlijk uit eten geweest
Jair is uit logeren bij DaviniaHR en PhysicsRules, dus morgenochtend uitslapen
Goede vraag, wyccie, geen idee
PS, dat vraagt natuurlijk om pics
Dank jequote:Op zondag 27 februari 2011 04:02 schreef lubje25 het volgende:
Tim, nog gefeliciteerd![]()
C4 en Calex(komt die hier nog) Van harte met jullie verjaardag
![]()
Klinkt gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 04:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. Hier zijn vele liters bier opgegaan, wat liters wijn, een fles Hot n Sweet, ruim een fles Kontiki, bijna een fles Martini, halve fles Vodka, bijna een fles Gin en nog wat meer
. En ik heb me uitstekend vermaakt, wat vermoedelijk morgen bij het opruimen een stuk minder het geval is
Proost! Ik heb verstandig een glas water bij me staan. Wat was het thema?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig![]()
Ik zit nu aan een welverdiende borrel na een geslaagde thema-avond in mijn cafe.
Had je ook verschillende vissoorten op voorraad?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:15 schreef lubje25 het volgende:
Een "Volendamse" avond. Dat wil zeggen, muziek uit Volendam. Van de Cats tot Monique Smit.
Niet mijn muziek maar er kwam toch veel volk op af.
enkel paling natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had je ook verschillende vissoorten op voorraad?
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijzonderste cadeau dat ik heb gekregen (van een groepje): een bon voor een cursus 'Stuntman voor 1 dag'![]()
![]()
Cobta doet er alles aan om te voorkomen dat zijn verjaardag vergeten wordt...quote:
Ha...quote:Op zondag 27 februari 2011 04:15 schreef lubje25 het volgende:
Een "Volendamse" avond. Dat wil zeggen, muziek uit Volendam. Van de Cats tot Monique Smit.
Niet mijn muziek maar er kwam toch veel volk op af.
quote:Op zondag 27 februari 2011 09:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tering. Ik heb er denk ik ééntje, of twee of drie of acht te veel gedronken op je verjaardag c4. bedtime
dat hoop ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dat ze maar goed mogen vallen.
Truste.
Vast wel.quote:
Was dat maar zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar kom ik m'n bed wel voor uit
Gefeliciteerd Cobra, 29 geworden?
Nee, ik doe al jaren niks meer aan mijn verjaardag. Lekker rustig.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je ruim zien, toch?
Vandaag nog bezoek?
De bon noemt een paar mogelijkheden (maar er staat niet bij of je alles mag doen), waaronder filmvechten, geschept worden door een auto of uit een brandend raam springenquote:Op zondag 27 februari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Weet je al wat je die dag allemaal mag doen?
Ik sla even over, heb zelf ook nog kliekjes staanquote:Op zondag 27 februari 2011 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Taart voor de liefhebbers.
kijk, dat is fijnquote:
Dat had Jair je ook kunnen vertellenquote:Natte spijkerbroek loopt niet lekker
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:32 schreef iamredleader het volgende:
Nieuwe ava, Tim? Ziet er stoer uit
Bij ons kom je nooit verder dan je 3e. En dan nog een 3e.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tering. Ik heb er denk ik ééntje, of twee of drie of acht te veel gedronken op je verjaardag c4. bedtime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |