Ik zit eventjes op het schema te kijken, en absoluut. Daarna lekker door naar Fleet Foxes. Liever die twee dan Foo Fighters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door Darkestrah op 29-07-2011 12:01:09 ]
Ik heb hetzelfde probleem. Het was soms verzinnen waar ik mijn tijd kan doorbrengen, terwijl ik donderdag echt heel veel wil zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb even snel gekeken, donderdag zit bij mij echt vol en vrijdag/zaterdag matig. Moet nog even luistern aar de minder bekende bands die overdag spelen, kijken of er iets leuks tussen zit.
ja aan de ene kant is er iets voor te zeggen, dat je zo niet van die diehard fans krijgt die uren vooraan gaan staan wachten en niks bij andere bands doen. Maar ik persoonlijk heb liever dat je gewoon kunt blijven staan..quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef AgeEll het volgende:
Vorig jaar deden ze dat ook bij Pinkpop, maar halverwege de dag stopten ze er mee. Dus al die Rammstein fans die buiten het voorste vak stonden te wachten konden niet meer vooraan komen. Was echt goed georganiseerd
En bij lowlands schijnt t al een paar jaar zo te werken. Voorste vak leeg na een band.
Maar bij Pukkelpop werkt t blijkbaar niet zo. Hoop wel op mooi weer, want tis een trieste zomer tot nu toe.
Godverdomme, ik had me hier best op verheugd.quote:De Amerikaanse hardcore band Trash Talk cancelt al haar Europese data voor deze zomer. Pukkelpop staat helaas bij op dat lijstje van geannuleerde shows.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |