Niks ergs hoop ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hey
Ja wel goed. Er lopen wat leuke en niet leuke dingen, maar we staan in de plus
Nope, ik zit brak te zijn in m'n trainingsbroek.quote:
OP al 48u niet meer aangepastquote:
Het is maar hoe je het bekijkt. Mijn beste vriendin gaat in april voor 4 jaar naar curacaoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
Niks ergs hoop ik?Maar dat is goed om te horen en een goeie instelling.
Dat is natuurlijk ook een plusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, ik zit brak te zijn in m'n trainingsbroek.
Dat is wel kut ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Mijn beste vriendin gaat in april voor 4 jaar naar curacao
En hoe is het met jou?
Zeker, maar vind het wel weer tof voor haarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:38 schreef Kluts het volgende:
Dat is wel kut ja.![]()
Goed! Superleuke nieuwe baan, verder ook alles ok!
Mja, eigenlijk wel.quote:
Epic sadnessquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OP al 48u niet meer aangepast![]()
Hoi yuki
Starters als in, ondernemers starters, of een banenmarkt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:43 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, sta de hele dag op een startersbeurs tussen allemaal van die yuppen.
En dan is de cappucino ook nog eens niet te zuipen, fml
Hiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
Klinkt moeilijk Cue! Komt ze af en toe nog naar Nederland? Mogelijkheid om haar daar op te zoeken?
Het zal geen maandelijks ding worden neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hi
Geen idee.. dan zal ze genoeg geld moeten verdienen, ze zit niet ruim in het geld (totaaaal niet).
En ik die kant op zou mogelijk kunnen.. moet ik ook gaan sparen. Het is een stukje duurder dan een ticket naar london
Tnxquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
Het zal geen maandelijks ding worden neemaar als het zou kunnen, al is het maar eens per jaar... Ik zou het wel proberen denk ik
Sterkte iig
startende ondernemers, en die zijn nog niet zo erg, maar de gevestigde ondernemers die op de beurs staan zijn niet echt mijn types zeg maarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Starters als in, ondernemers starters, of een banenmarkt?
Snap ik, ik moet zeggen dat ik zo'n beurs ook niet héél erg behulpzaam vond. Heb veel meer gehaald aan het 1 op 1 zitten met kennissen die ook een onderneming hebben/hadden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
startende ondernemers, en die zijn nog niet zo erg, maar de gevestigde ondernemers die op de beurs staan zijn niet echt mijn types zeg maar
En echte brieven en kaartjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx
Komt vast wel goed! We have the internet
ja ik denk ook niet dat ik hier veel klanten mee krijg, maar ja, mag straks wel een praatje houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, ik moet zeggen dat ik zo'n beurs ook niet héél erg behulpzaam vond. Heb veel meer gehaald aan het 1 op 1 zitten met kennissen die ook een onderneming hebben/hadden.
Achja, je weet t nooit, t kan soms gek lopen. Ik liep stage bij een exclusieve auto handel en toen gingen we op de automarkt in Arnhem staan, was in een hal vlakbij t Gelredome stadion toen. Allemaal handelaren en dealers met laaggeprijsde auto's, de goedkoopste die wij hadden was 35.000 euroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja ik denk ook niet dat ik hier veel klanten mee krijg, maar ja, mag straks wel een praatje houden.
Lucky me
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Boudibou het volgende:
Je hebt je uitkering ontvangen..fijn!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben van m'n studieschuld af
Als het goed is
Het wordt nog eens wat met jou zeg. Geen studieschuld meer, wonen op jezelf, uitgaan tot diep in de nachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Als het goed is
Gefeli !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Als het goed is
Dat scheelt dan weer na je korte nachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar één cocktail op, dus geen kater
Ja, wat raarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt nog eens wat met jou zeg. Geen studieschuld meer, wonen op jezelf, uitgaan tot diep in de nacht
Gaat deze lijn zich doorzetten of is het een eenmalige opleving?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik weer andere schulden maken
*zucht*quote:
Elk positief financieel nieuws bij vrouwen wordt automatisch omgezet in een signaal dat de noodzaak tot shoppen prikkeltquote:
Ik heb nogal pijn in m'n dak, dus dat uitgaan tot diep in de nacht moet ik niet te vaak doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaat deze lijn zich doorzetten of is het een eenmalige opleving?
Niet bij mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elk positief financieel nieuws bij vrouwen wordt automatisch omgezet in een signaal dat de noodzaak tot shoppen prikkelt
Dit weekend 1 cocktail.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nogal pijn in m'n dak, dus dat uitgaan tot diep in de nacht moet ik niet te vaak doen
Niet vergeten trouwens dat m'n fiets nog buiten staat, had geen zin om die vannacht nog in de berging te zettenWas wel lekker fietsen zo eigenlijk.
'investeringen'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet bij mij
En mannen kunnen er ook wat van. Ze noemen het alleen geen shoppen
weet je hoe duur die krengen zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit weekend 1 cocktail.
Volgend weekend 2.
Weekend daarna 3.
Rustig opbouwen. Het went vanzelf
Heb je je een beetje vermaakt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nogal pijn in m'n dak, dus dat uitgaan tot diep in de nacht moet ik niet te vaak doen
Niet vergeten trouwens dat m'n fiets nog buiten staat, had geen zin om die vannacht nog in de berging te zettenWas wel lekker fietsen zo eigenlijk.
Wij doen alleen functionele aankopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'investeringen'
Ik ga vanmiddag even bloemetjes kopen denk ik
Morguhh Tijnquote:
Je hebt nu geen schuld meer, dus kun je bakken met geld uitgeven aan deleriumsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe duur die krengen zijn?
Zolang je maar doet alsof.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al kan ik niet dansen.
Geloof me, na 3 cocktails kun jij heel goed dansen. Nog maar een paar weken en het is al zoverquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al kan ik niet dansen.
Dag mevrouw cookie monsterquote:
quote:
Mogguhquote:
Mag ik met je mee?? ik verveel mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Laatste dingetjes nog en dan kan ik weer gaan werken
Van mij wel, van de baas alleen nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mag ik met je mee?? ik verveel me
Nee dat gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van mij wel, van de baas alleen niet![]()
En je bent vast niet voor half 2 in Hoogvliet..
Je mag me helpen dozen inpakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mag ik met je mee?? ik verveel me
Luie donderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag me helpen dozen inpakkenals je toch deze kant op komt, neem dan meteen bij de Gamma ff 2 pakketten dozen en 1 pakket inpakpapier mee
Niks luiheid vriend, sliep om 4u en ben sinds 9u al aan t inpakkenquote:
Misschien moet je eens ontbijtenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks luiheid vriend, sliep om 4u en ben sinds 9u al aan t inpakkenBen al een paar dagen bezig.
En wat is deze kant dan??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag me helpen dozen inpakkenals je toch deze kant op komt, neem dan meteen bij de Gamma ff 2 pakketten dozen en 1 pakket inpakpapier mee
Werksequote:
Utrecht, Tuindorp en aangezien ik er toch nog maar 2 dagen woon: Van Lieflandlaanquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht, Tuigdorp en aangezien ik er toch nog maar 2 dagen woon: Van Lieflandlaan
das om de hoekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht, Tuindorp en aangezien ik er toch nog maar 2 dagen woon: Van Lieflandlaan
Tuindorp is een upperclass wijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dus wat was geen plannetje van Wilders
LOL, waar woon jij dan ergens?quote:
Vergeleken met de bijlmer en schilderswijk zeker?quote:
Maarssenquote:
Ooh, zó erg is dat nu ook weer niet in de buurtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maarssen
En waar ga je naartoe verhuizen?
Spannend!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, zó erg is dat nu ook weer niet in de buurtik heb nog geen idee, maandag moet ik mn huis uit (zelf voor gekozen) en ik heb nog geen woonruimte. Tot ik die heb logeer ik bij mn ouders. Misschien ga ik in de camper op een camping zitten en tijdje.
Nah, ik houd niet van camperen, maar die camper is best groot en luxe dus daar is t prima in wonen voor een paar maandjes. En mn ouders zullen niet merken dat ik er ben, zij zijn veel weg en ik ook, dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spannend!Fijn dat je bij je ouders terecht kan iig.
Camping is
Ik hou wel van camperen maar dan niet in een tentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik houd niet van camperen, maar die camper is best groot en luxe dus daar is t prima in wonen voor een paar maandjes. En mn ouders zullen niet merken dat ik er ben, zij zijn veel weg en ik ook, dus dat zit wel goed.
Als ik daar zit eens lekker kijken waar ik ga wonen en werken.
Overal wel, zolang ik het werk tof vind, verhuis ik naar de dichtsbij zijnde grote stad. Hoewel mijn voorkeur sterk uit gaat naar wat warmere klimaten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hou wel van camperen maar dan niet in een tenthaha caravan/camper vind ik altijd wel iets hebben
![]()
Heb je al een idee welke kant je op zou willen wonen?
Warmer is altijd beterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overal wel, zolang ik het werk tof vind, verhuis ik naar de dichtsbij zijnde grote stad. Hoewel mijn voorkeur sterk uit gaat naar wat warmere klimaten.
Malta?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overal wel, zolang ik het werk tof vind, verhuis ik naar de dichtsbij zijnde grote stad. Hoewel mijn voorkeur sterk uit gaat naar wat warmere klimaten.
Is een optiequote:
Er zit een grens aanquote:
Keuze genoegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een optie
[..]
Er zit een grens aan20-25 vind ik perfect.
Dat zou ik ook wel gaaf vinden om lekker te gaan emigreren naar warm landquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een optie
[..]
Er zit een grens aan20-25 vind ik perfect.
Achja, ik heb geen verplichtingen, doen en laten wat ik wilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel gaaf vinden om lekker te gaan emigreren naar warm land
Jaa heerlijk die vrijheid!! Lijkt me echt super gwn een heel nieuw beginquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik heb geen verplichtingen, doen en laten wat ik wilBeen there, done that, want it again
T was een kwestie van mn bedrijf stoppen/verkopen, huur opzeggen, spullen verkopen (vrijwel alles al kwijt) en de rest opslaan![]()
Ohw jaa ik moest je helpen inpakken en nu hou ik je ervan afquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
Shit, ik moet dus karton en papier halen, regent het
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa heerlijk die vrijheid!! Lijkt me echt super gwn een heel nieuw begin
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw jaa ik moest je helpen inpakken en nu hou ik je ervan af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |