Utrecht, Tuindorp en aangezien ik er toch nog maar 2 dagen woon: Van Lieflandlaanquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht, Tuigdorp en aangezien ik er toch nog maar 2 dagen woon: Van Lieflandlaan
das om de hoekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht, Tuindorp en aangezien ik er toch nog maar 2 dagen woon: Van Lieflandlaan
Tuindorp is een upperclass wijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dus wat was geen plannetje van Wilders
LOL, waar woon jij dan ergens?quote:
Vergeleken met de bijlmer en schilderswijk zeker?quote:
Maarssenquote:
Ooh, zó erg is dat nu ook weer niet in de buurtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maarssen
En waar ga je naartoe verhuizen?
Spannend!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, zó erg is dat nu ook weer niet in de buurtik heb nog geen idee, maandag moet ik mn huis uit (zelf voor gekozen) en ik heb nog geen woonruimte. Tot ik die heb logeer ik bij mn ouders. Misschien ga ik in de camper op een camping zitten en tijdje.
Nah, ik houd niet van camperen, maar die camper is best groot en luxe dus daar is t prima in wonen voor een paar maandjes. En mn ouders zullen niet merken dat ik er ben, zij zijn veel weg en ik ook, dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spannend!Fijn dat je bij je ouders terecht kan iig.
Camping is
Ik hou wel van camperen maar dan niet in een tentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik houd niet van camperen, maar die camper is best groot en luxe dus daar is t prima in wonen voor een paar maandjes. En mn ouders zullen niet merken dat ik er ben, zij zijn veel weg en ik ook, dus dat zit wel goed.
Als ik daar zit eens lekker kijken waar ik ga wonen en werken.
Overal wel, zolang ik het werk tof vind, verhuis ik naar de dichtsbij zijnde grote stad. Hoewel mijn voorkeur sterk uit gaat naar wat warmere klimaten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hou wel van camperen maar dan niet in een tenthaha caravan/camper vind ik altijd wel iets hebben
![]()
Heb je al een idee welke kant je op zou willen wonen?
Warmer is altijd beterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overal wel, zolang ik het werk tof vind, verhuis ik naar de dichtsbij zijnde grote stad. Hoewel mijn voorkeur sterk uit gaat naar wat warmere klimaten.
Malta?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overal wel, zolang ik het werk tof vind, verhuis ik naar de dichtsbij zijnde grote stad. Hoewel mijn voorkeur sterk uit gaat naar wat warmere klimaten.
Is een optiequote:
Er zit een grens aanquote:
Keuze genoegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een optie
[..]
Er zit een grens aan20-25 vind ik perfect.
Dat zou ik ook wel gaaf vinden om lekker te gaan emigreren naar warm landquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een optie
[..]
Er zit een grens aan20-25 vind ik perfect.
Achja, ik heb geen verplichtingen, doen en laten wat ik wilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel gaaf vinden om lekker te gaan emigreren naar warm land
Jaa heerlijk die vrijheid!! Lijkt me echt super gwn een heel nieuw beginquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik heb geen verplichtingen, doen en laten wat ik wilBeen there, done that, want it again
T was een kwestie van mn bedrijf stoppen/verkopen, huur opzeggen, spullen verkopen (vrijwel alles al kwijt) en de rest opslaan![]()
Ohw jaa ik moest je helpen inpakken en nu hou ik je ervan afquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
Shit, ik moet dus karton en papier halen, regent het
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa heerlijk die vrijheid!! Lijkt me echt super gwn een heel nieuw begin
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw jaa ik moest je helpen inpakken en nu hou ik je ervan af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |