weet je hoe duur die krengen zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit weekend 1 cocktail.
Volgend weekend 2.
Weekend daarna 3.
Rustig opbouwen. Het went vanzelf
Heb je je een beetje vermaakt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nogal pijn in m'n dak, dus dat uitgaan tot diep in de nacht moet ik niet te vaak doen
Niet vergeten trouwens dat m'n fiets nog buiten staat, had geen zin om die vannacht nog in de berging te zettenWas wel lekker fietsen zo eigenlijk.
Wij doen alleen functionele aankopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'investeringen'
Ik ga vanmiddag even bloemetjes kopen denk ik
Morguhh Tijnquote:
Je hebt nu geen schuld meer, dus kun je bakken met geld uitgeven aan deleriumsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe duur die krengen zijn?
Zolang je maar doet alsof.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al kan ik niet dansen.
Geloof me, na 3 cocktails kun jij heel goed dansen. Nog maar een paar weken en het is al zoverquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al kan ik niet dansen.
Dag mevrouw cookie monsterquote:
quote:
Mogguhquote:
Mag ik met je mee?? ik verveel mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Laatste dingetjes nog en dan kan ik weer gaan werken
Van mij wel, van de baas alleen nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mag ik met je mee?? ik verveel me
Nee dat gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van mij wel, van de baas alleen niet![]()
En je bent vast niet voor half 2 in Hoogvliet..
Je mag me helpen dozen inpakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mag ik met je mee?? ik verveel me
Luie donderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag me helpen dozen inpakkenals je toch deze kant op komt, neem dan meteen bij de Gamma ff 2 pakketten dozen en 1 pakket inpakpapier mee
Niks luiheid vriend, sliep om 4u en ben sinds 9u al aan t inpakkenquote:
Misschien moet je eens ontbijtenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks luiheid vriend, sliep om 4u en ben sinds 9u al aan t inpakkenBen al een paar dagen bezig.
En wat is deze kant dan??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag me helpen dozen inpakkenals je toch deze kant op komt, neem dan meteen bij de Gamma ff 2 pakketten dozen en 1 pakket inpakpapier mee
Werksequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |