Jaloersquote:
'Daar hebben we een apart hendeltje voor, meisje!'quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef Mallet het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een keer gereden.. Vreselijk. Wat wel leuk was, was dat hij naar een privéadres moest naar een leuke meid die mij vervolgens nog naar de bushalte heeft gebracht. Weliswaar nadat ze me helemaal het hemd van het lijf had gevraagd over de bediening van de auto.. ("Voor groot licht, moet ik dan de hendel naar me toe trekken of weg duwen?")
Waarom niet, gewoon doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jaloers
Ik heb nog steeds het mobiele nummer van die dame die mij eens weggebracht heeft. En voor ik vragen of verwijten krijg..Ze stond erop dat ik haar visitekaartje mee zou nemen en nee, ik doe er niks mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om in de KLB stijl te blijven:
Antiklacht: 4 uur gemaakt ipv 2,5.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Nice!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef MuurStraat het volgende:
Vandaag alleen maar Volvo geredenV70, S80, V60 en weer een V70. Kutleven
Haha succes maar weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:17 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Ik eindig bij de feestbestemming langs de A27
Ja dat had ik ook een keer daarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef Viezze het volgende:
Ik was daar dus, maar ik kreeg die bus niet geparkeerd omdat ik dacht dat het achteruit moest (is me ooit verteld bij EW), die vent helemaal boos en wijzen naar dat bord waar staat dat chauffeurs moeten parkeren.
De eerste keer nam ik ook dat mapje mee waar wat aanvullende informatie in staat.. Was ook niet de bedoeling. Ik hoefde hem toen alleen niet terug te leggen. Overigens voordat ik een tijdje uit dienst ging was het volgens mij altijd vooruit inparkeren en nu moet het achteruit. Er staat nu ook dat eerst de kentekenpapieren en sleutels ingeleverd moeten worden en daarna pas het transportformulier. Waar hebben we het over he...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Haha succes maar weerIk was daar dus, maar ik kreeg die bus niet geparkeerd omdat ik dacht dat het achteruit moest (is me ooit verteld bij EW), die vent helemaal boos en wijzen naar dat bord waar staat dat chauffeurs moeten parkeren. Toen had ik alle papieren die ik bij ophaaladres had gekregen weer netjes meegenomen. Hij helemaal boos, dat ik de ritinformatie maar eens moet lezen
Kon ik de rest weer terug in de auto leggen
Supermarkt? Waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Mallet het volgende:
Ja ik vind dat ook prima te doen. Supermarkt in het dorp.. Goede cafetaria trouwens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |