abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93618486
Ik mag morgen ook weer aan de bak. Grote verschil met jullie is dat wij pas op de dag zelf weten wat we de hele dag uit gaan vreten :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:13:31 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93619503
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Och och praatjesmaker :P
Jaloers _O-

Ik heb nog steeds het mobiele nummer van die dame die mij eens weggebracht heeft. En voor ik vragen of verwijten krijg..Ze stond erop dat ik haar visitekaartje mee zou nemen en nee, ik doe er niks mee!
#26 || Luciano da Silva
pi_93622057
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef Mallet het volgende:

[..]

Die heb ik ook al een keer gereden.. Vreselijk. Wat wel leuk was, was dat hij naar een privéadres moest naar een leuke meid die mij vervolgens nog naar de bushalte heeft gebracht. Weliswaar nadat ze me helemaal het hemd van het lijf had gevraagd over de bediening van de auto.. ("Voor groot licht, moet ik dan de hendel naar me toe trekken of weg duwen?")
'Daar hebben we een apart hendeltje voor, meisje!'
pi_93639529
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Jaloers _O-

Ik heb nog steeds het mobiele nummer van die dame die mij eens weggebracht heeft. En voor ik vragen of verwijten krijg..Ze stond erop dat ik haar visitekaartje mee zou nemen en nee, ik doe er niks mee!
Waarom niet, gewoon doen. :P

Oh, en voor diegenen die geïnteresseerd zijn in dit waardeloze dagje (let op: hoog KLB gehalte):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om in de KLB stijl te blijven:
Antiklacht: 4 uur gemaakt ipv 2,5. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93639730
Klinkt leuk, ik heb er maandag 1 :P Clio 1.2 dus, van de Maasvlakte naar Meerkerk, ook het kleinere bedrijfje langs de snelweg. Dan van Dordrecht naar Meerkerk (de 'gewone') in een Skoda Octavia 1.8T.
Maar ik hoef dus niet helemaal naar Postkantoor te gaan vanaf het kleinere bedrijfje?

EDIT: hmmm, 9292 wil wel dat ik naar Postkantoor ga om daar de andere kant op te gaan en vanaf station Arkel met de trein naar Dordrecht te gaan....
Naar de maasvlakte gaan wordt ook leuk trouwens. Ik moet met een veerboot :') Volgens de ritgegevens moet ik er om 10.00 zijn, maar ik kan er volgens 9292 alleen om 8.56 of om 10.56 aankomen :')
pi_93644115
Had vandaag een ritje van 140 km in een Skoda Fabia 1.2 diesel. Je zou juist verwachten dat ie redelijk snel hoog in de toeren zou zitten, maar niets was minder waar. Als je 'm met 80 in de 5 zette, zat ie ver onder de toeren (1500 ong maar het leek wel alsof ie er maximaal 1000 maakte). Reed nog aardig vlot maar moest dus ff wennen met schakelen.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_93646431
Maandag twee ritten, Fiat Doblo en Renault Trafic. Lekker bestelbusjes rijden :)
pi_93648994
Komende drie weken geen EW voor mij :( Volgende week leren, leren, leren, daarna een week hertentamens en een week tentamens. Beetje vrij kan ik ook wel gebruiken.
pi_93649987
Vandaag alleen maar Volvo gereden :') V70, S80, V60 en weer een V70. Kutleven :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:17:34 #160
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_93651477
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef MuurStraat het volgende:
Vandaag alleen maar Volvo gereden :') V70, S80, V60 en weer een V70. Kutleven :P
Nice!

Maandag een Citroën dagje, eerste een C4 daarna een C5.
Ik eindig bij de feestbestemming langs de A27 :)
pi_93652038
Al eerder een C5 gereden? Reed laatst een station, prima auto !
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:37:13 #162
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_93652203
Ja 1x de 1.6HDi voor EW, maar we hebben thuis de 2.0HDi waar ik best vaak in rijd ;) Dus die auto ken ik wel :P
pi_93652361
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:17 schreef Fleauris het volgende:

[..]
Ik eindig bij de feestbestemming langs de A27 :)
Haha succes maar weer :P Ik was daar dus, maar ik kreeg die bus niet geparkeerd omdat ik dacht dat het achteruit moest (is me ooit verteld bij EW), die vent helemaal boos en wijzen naar dat bord waar staat dat chauffeurs moeten parkeren. Toen had ik alle papieren die ik bij ophaaladres had gekregen weer netjes meegenomen. Hij helemaal boos, dat ik de ritinformatie maar eens moet lezen :') Kon ik de rest weer terug in de auto leggen
pi_93653080
Het is overigens waar dat de Volvo's van Athlon een black box hebben :)
pi_93660958
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef Viezze het volgende:
Ik was daar dus, maar ik kreeg die bus niet geparkeerd omdat ik dacht dat het achteruit moest (is me ooit verteld bij EW), die vent helemaal boos en wijzen naar dat bord waar staat dat chauffeurs moeten parkeren.
Ja dat had ik ook een keer daar :o maar het staat gewoon in de ritinfo dat ze achteruit geparkeerd moeten worden, dus hij zat gewoon fout ;(
pi_93661941
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Haha succes maar weer :P Ik was daar dus, maar ik kreeg die bus niet geparkeerd omdat ik dacht dat het achteruit moest (is me ooit verteld bij EW), die vent helemaal boos en wijzen naar dat bord waar staat dat chauffeurs moeten parkeren. Toen had ik alle papieren die ik bij ophaaladres had gekregen weer netjes meegenomen. Hij helemaal boos, dat ik de ritinformatie maar eens moet lezen :') Kon ik de rest weer terug in de auto leggen
De eerste keer nam ik ook dat mapje mee waar wat aanvullende informatie in staat.. Was ook niet de bedoeling. Ik hoefde hem toen alleen niet terug te leggen. Overigens voordat ik een tijdje uit dienst ging was het volgens mij altijd vooruit inparkeren en nu moet het achteruit. Er staat nu ook dat eerst de kentekenpapieren en sleutels ingeleverd moeten worden en daarna pas het transportformulier. Waar hebben we het over he...
pi_93662376
Ik vroeg aan iemand van daar of hij hem in wilde parkeren. Liet hij hem eerst afslaan, zet hij hem daarna gewoon vooruit erin :')

Zag daar volgens mij ook een vrouwelijke hiker daar, maar ze was vrij snel weg en stond ook niet bij de bushalte :P
Vond overigens meevallen hoe ver lopen dat is :)
pi_93663564
Ja ik vind dat ook prima te doen. Supermarkt in het dorp.. Goede cafetaria trouwens ook :P.
pi_93668091
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Mallet het volgende:
Ja ik vind dat ook prima te doen. Supermarkt in het dorp.. Goede cafetaria trouwens ook :P.
Supermarkt? Waar?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93670190
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Supermarkt? Waar?
Op dat pleintje vlak voordat je omhoog gaat zeg maar.
pi_93671586
Ik loop daar altijd naar halte Blommendaal, waar de bushalte bij de bewoners daar in de voortuin staat :')
pi_93677030
Ik ben één keer naar Blommendaal gelopen, maar toen moest ik de andere kant op. Bij het postkantoor heb je ook de grootste kans om collega's tegen het lijf te lopen vind ik.
pi_93677043
Volgens mij is Postkantoor sowieso iets korter. Sowieso makkelijker want je hoeft alleen rechtdoor :P
pi_93689299
Had laatst daar de bus op 2 minuten na gemist, dus weer pokkelang wachten. Was voor mij de uitnodiging om maar eens het patatje oorlog te proberen bij 'De Halte'. Prima zaak daar hoor
pi_93689807
Inderdaad heel goed te eten en een flink stuk goedkoper dan bij Smullers (waar ik ook wel eens wat wil halen).
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:07:09 #176
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93690860
Smullers is gewoon pure bagger. Die enige keer dat ik in Meerkerk was, was de pinautomaat in de snackbar stuk, die bij de Bruna ook en had ik geen contant geld bij me :(
#26 || Luciano da Silva
pi_93691135
In Utrecht CS moet je ook gewoon naar Bram Ladage gaan, niet naar smullers. Patat van Ladage is :9~ :9
pi_93691935
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef Fireblast het volgende:
In Utrecht CS moet je ook gewoon naar Bram Ladage gaan, niet naar smullers. Patat van Ladage is :9~ :9
Waar zit die precies want dan doe ik dat ook volgende keer :P Is inderdaad stukken beter _O_
pi_93692297
Vanuit de stationshal naar Smullers lopen; even zwaaien en dan gewoon rechtdoor lopen zegmaar. Dan heb je na een tijdje links de uitgang naar de stadsbussen en taxi's, en als je nog iets doorloopt heb je aan je linkerhand die zaak. Hoop dat ik het goed zeg. :P

Het is handgemaakte patat en wel erg duur ;( dus als je langs snackbar De Halte komt kun je beter daar wat halen.
pi_93692526
Ik weet het, maar het is inderdaad erg lekker _O_ Bij Kralingse Zoom (metrostation bij m'n school) zit ook een Bram :9 En in mijn eigen woonplaats Vlaardingen hadden we de enige Bram-drive van Nederland maar die is weg ;(
pi_93692773
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet het, maar het is inderdaad erg lekker _O_ Bij Kralingse Zoom (metrostation bij m'n school) zit ook een Bram :9 En in mijn eigen woonplaats Vlaardingen hadden we de enige Bram-drive van Nederland maar die is weg ;(
Metro Kralingse Zoom ben ik een paar keer geweest omdat ik naar dat enorme bedrijventerrein moest. Rivium geloof ik met die automatische busjes. Het station is echt zo'n achteraf station.. Lekker sloeber.
pi_93692830
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Metro Kralingse Zoom ben ik een paar keer geweest omdat ik naar dat enorme bedrijventerrein moest. Rivium geloof ik met die automatische busjes. Het station is echt zo'n achteraf station.. Lekker sloeber.
Ja, da's Rivium idd. Ben ik ook al een paar keer geweest, steeds om bij die autodealers langs de A16 auto's te halen.
pi_93693064
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, da's Rivium idd. Ben ik ook al een paar keer geweest, steeds om bij die autodealers langs de A16 auto's te halen.
Oh bij dealer ja? Ik ben altijd gewoon naar bedrijven geweest. Altijd wel lastig te vinden vind ik. Je kan beter naar de naam van het bedrijf uitkijken dan naar het nummer want het kaartje van 9292 is niet echt betrouwbaar daar. De eerste keer moest ik naar een bedrijf, maar ik wist niet dat je in principe alleen bij het metrostation via dat tunneltje te voet aan de andere kant van de snelweg komt.. Ik was dus echt super ver verkeerd gelopen.. Kon ik helemaal terug en dan pas er onderdoor.
pi_93694702
Ja. Langs de A16, ongeveer onder de Brienenoord-brug zit een heel stel dealers. Ben ik een aantal keer geweest.
pi_93695258
Ja klopt, ik moet vaak aan de andere kant van de Brienenoord zijn, UPC ben ik een keertje geweest. En ook 2x een stuk verder bij 2 bedrijven
pi_93698042
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oh bij dealer ja? Ik ben altijd gewoon naar bedrijven geweest. Altijd wel lastig te vinden vind ik. Je kan beter naar de naam van het bedrijf uitkijken dan naar het nummer want het kaartje van 9292 is niet echt betrouwbaar daar. De eerste keer moest ik naar een bedrijf, maar ik wist niet dat je in principe alleen bij het metrostation via dat tunneltje te voet aan de andere kant van de snelweg komt.. Ik was dus echt super ver verkeerd gelopen.. Kon ik helemaal terug en dan pas er onderdoor.
Als je internet op je telefoon hebt is Google Maps een aanrader. Die zitten qua huisnummers altijd goed, en bushaltes enzo staan er ook in. Echt een van mijn belangrijkste tools voor het werk :p
pi_93700766
Zonder Google Maps bij me was het nooit wat geworden.
pi_93732319
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Panthera. het volgende:
Zonder Google Maps bij me was het nooit wat geworden.
Ik heb dat wel op mn telefoon zitten, maar nog nooit echt gebruikt. Ik print altijd het kaartje van 9292 of als die niet duidelijk genoeg is van Maps..
  zondag 6 maart 2011 @ 17:40:40 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93733130
Waar kan je Google Maps voor je telefoon downloaden dan? Mijn BlackBerry pakt maps.google.nl namelijk niet :')

Edit: al gevonden, hehe
#26 || Luciano da Silva
pi_93735407
Door navigatie op mijn mobiel met google maps is de tomtom overbodig. nadeel is wel dat het je batterij zo leeg trekt!
  zondag 6 maart 2011 @ 19:55:53 #191
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93737920
Ik heb navigatie op mijn BlackBerry, en toen maar even een autolader gekocht. Scheelt een hele hoop. Elke auto heeft wel een 12v-aansluiting.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 6 maart 2011 @ 21:12:43 #192
207863 Obama
Barack Hussein
pi_93742688
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:55 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb navigatie op mijn BlackBerry, en toen maar even een autolader gekocht. Scheelt een hele hoop. Elke auto heeft wel een 12v-aansluiting.
En werkt de navigatie op een BB naar behoren ? krijg je bv. snel signaal ?
pi_93742872
GPS signaal op mijn Nokia E71 is echt dramatisch. Daar kan je echt niet van op aan.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:17:10 #194
207863 Obama
Barack Hussein
pi_93742979
Mijn Sony Ericson X1 heeft een goed signaalontvangst, maar ga binnenkort overstappen naar een Blackberry of Iphone.
pi_93746433
Ik heb wel een telefoon met navigatie maar ik gebruik toch nog een losse tomtom. Vind ik net iets handiger.
Telefoon is wel ideaal voor het ov en lopen van en naar de halte. Zonder zou het soms wel erg lastig worden denk ik
  zondag 6 maart 2011 @ 23:52:44 #196
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93752683
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef Obama het volgende:

[..]

En werkt de navigatie op een BB naar behoren ? krijg je bv. snel signaal ?
KPN Op Weg zit er standaard op. Werkt prima.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 6 maart 2011 @ 23:55:25 #197
328982 Rdaalwil
OV-en autoliefhebber
pi_93752798
Hallo allemaal,
Ik lees al tijdje mee en ook ik wil dit werk gaan doen.. maar dat kan pas na de zomervakantie.. ivm studiebreak (kon eerder mijn opleiding afronden) Las ergens in een van de topics dat na de zomervakantie het beste was om te solliciteren, klopt dit??
Know y'all been patiently waiting, I know you need me, I can feel it
pi_93753182
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:55 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt, ik ook. Maar ik zoek altijd van te voren de route en OV al uit, dus gebruik het vooral voor de laatste paar straten of voor de route vanaf de bushalte.

Ik heb Android, zit gratis Google navigatie op en dat werkt prima, goed en accuraat signaal en goede routes.
pi_93755579
quote:
Klopt, ik ook. Maar ik zoek altijd van te voren de route en OV al uit, dus gebruik het vooral voor de laatste paar straten of voor de route vanaf de bushalte.

Ik heb Android, zit gratis Google navigatie op en dat werkt prima, goed en accuraat signaal en goede routes.
Klopt hoewel hij voor mij laatst wel in de fout ging. Ik reed op de A4 en ineens gaf hij aan dat ik moest omkeren, ik dacht dat ik misschien een afslag gemist had dus gewoon netjes gevolgd. Dus stukje terug gereden waarna dat ding me ineens zei dat ik weer om moest keren. Was het toen zat en ben na het omkeren de A4 blijven volgen. Uiteindelijk toch nog op tijd gekomen :)
  maandag 7 maart 2011 @ 10:07:28 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93760000
Ik heb trouwens ook vaak TomTom mee hoor. De ritten die ik heb zijn toch vaak langer dan anderhalf uur, zet hem gelijk aan maar geluid pas aan als ik nog kwartiertje moet ofzo. Plus, als ik vanuit Groningen naar Breda moet, stuurt de TomTom mij over de A7 terwijl ik zelf altijd over de A28 ga..
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')