abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93795402
quote:
Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Viezze het volgende:
Ik begin altijd 9 uur, soms nog eerder..
Hier is het bijna altijd de bus van 6.45 of 7.15. Beter is wel dat ik dan vaak rond 4 uur terug ben.
pi_93795651
Ik bedoel dat ik meestal 9 uur op mijn ophaaladres moet zijn..uurtje of half 9 met de bus dan omdat ik toch altijd in mijn woonplaats begin. Ben wel vaarwater terug dan 4 uur. Eerder half 6
pi_93795858
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:59 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hier is het bijna altijd de bus van 6.45 of 7.15. Beter is wel dat ik dan vaak rond 4 uur terug ben.
Ik ook, vind ik ook wel prima. Vroeg werken heb ik nooit moeite mee gehad.
Helaas nu 3 weken niet werken. Deze week leren en daarna her's en tentamens. Hoop daarna weer mooie ritjes.

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef Viezze het volgende:
Ben wel vaarwater terug dan 4 uur. Eerder half 6
vaarwater :')

[ Bericht 14% gewijzigd door CvHof op 07-03-2011 23:42:34 ]
pi_93798142
Gevalletje T9?
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_93798300
Lijkt me wel, maar staat wel leuk :P
pi_93798890
Haha ja mijn telefoon heeft de nogal vervelende gewoonte om kleine typfoutjes te veranderen in dit soort woorden :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:34:54 #257
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93799620
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef RTS91 het volgende:

[..]

9 uur? Dat is toch vrij normaal? Heb ook vaak genoeg 10 uur.
Ik heb eigenlijk altijd 8:30, maar meestal zorg ik dat ik om 8 uur weg kan rijden bij het bedrijf. Ben ik weer wat eerder thuis 's middags.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:18:39 #258
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93811881
Pff, mijn tweede auto net was dramatisch..bah! Zat een kastje in waar een pasje van een medewerker in moest om de kilometers te registreren..maar als die er niet in zat, zoals nu, ging die om de 3 seconden 5x keihard piepen. Werd er goed gestoord van, dus maar even mp3 op de oren gezet en die keihard aan.
#26 || Luciano da Silva
pi_93813262
Heb morgen m'n eerste rit maar vind nog wat dingen onduidelijk dus vraag dat maar aan jullie ;)
Je dient voor elke rit een transportformulier en schadeformulier in te vullen en daarvan een kopietje aan de klant te geven op het ophaal en aflever adres? en dan heb je voor jezelf een ritbon waarvan je een kopie stuurt naar easyway ? Is dat een beetje goed? :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:05:21 #260
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93813387
Nee. Je download dat transportformulier van de site zoals aangegeven in je ritinfo. Daarop vul je het kenteken in, de datum, je naam en wat nog meer moet zoals schade en accessoires. Als je hebt ingevuld vraag je op het afhaaladres of ze een kopie willen en dan geef je die. Vervolgens rij je naar je afleveradres, laat je het origineel tekenen en wederom als ze kopie willen laat je kopie maken. Het origineel neem je mee naar huis en het origineel stuur je op naar easyway. Zo moeilijk is het niet!
#26 || Luciano da Silva
pi_93816404
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:18 schreef joppie_saus het volgende:
Pff, mijn tweede auto net was dramatisch..bah! Zat een kastje in waar een pasje van een medewerker in moest om de kilometers te registreren..maar als die er niet in zat, zoals nu, ging die om de 3 seconden 5x keihard piepen. Werd er goed gestoord van, dus maar even mp3 op de oren gezet en die keihard aan.
Wat? En dat hebben ze niet even uitgezet :{
Hoe lang heb je in die auto gezeten?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:04:09 #262
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93817843
Nee, moest de auto ophalen bij de receptie en die vrouw had geen idee hoe ik het uitkreeg.. Het was een ritje van 40 minuten, niet super lang, maar lang genoeg om trauma's aan over te houden haha.
#26 || Luciano da Silva
pi_93818512
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:18 schreef joppie_saus het volgende:
Zo'n auto heb ik ook eens gehad van een energiemaatschappij, toen ook m'n mp3 speler maar aangezet.

Ben voor vandaag weer klaar, moest 2x van Eindhoven naar Breda. Beide ophaaladressen in Eindhoven lagen naast elkaar hehe.
pi_93822126
Ik mag morgen ook weer aan de slag. Voor het eerst in lange tijd weer naar het verre Born.
pi_93824032
Ik ben niet gebeld voor morgen..niet zo blij mee want dat was twee weken geleden ook al zo. Nu maar hopen op een spoedje
pi_93824241
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
Nee. Je download dat transportformulier van de site zoals aangegeven in je ritinfo. Daarop vul je het kenteken in, de datum, je naam en wat nog meer moet zoals schade en accessoires. Als je hebt ingevuld vraag je op het afhaaladres of ze een kopie willen en dan geef je die. Vervolgens rij je naar je afleveradres, laat je het origineel tekenen en wederom als ze kopie willen laat je kopie maken. Het origineel neem je mee naar huis en het origineel stuur je op naar easyway. Zo moeilijk is het niet!
Bedankt, zal inderdaad niet zo moeilijk zijn maar de eerste keer weet je natuurlijk niet precies wat je doet, hoe goed je je ook voorbereid :)
pi_93824361
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:29 schreef Windrush het volgende:

[..]

Bedankt, zal inderdaad niet zo moeilijk zijn maar de eerste keer weet je natuurlijk niet precies wat je doet, hoe goed je je ook voorbereid :)
Wat ik je even wil aanraden is de mogelijkheid om online je ritbon + transportformulier te versturen. Op die manier hoef je niets met de post te sturen. Als je wil dat ik je dat uitleg, PM me dan even. Als je de voorkeur geeft aan alles per post kan dat natuurlijk ook. Ik vul na elke dag werken alles online in en scan m'n transportformulier in en klaar.
pi_93824683
Carnaval is ten einde. Morgen weer om 6:30 op :'(
pi_93826033
Hee allemaal,
lees al een tijdje mee en ga nu ook maar eens wat posten :) Werk nu een half jaartje bij EW.
Heb morgen 2 ritjes, rotterdam-zwaag en uithoorn-almere. Nu staat er dus in de ritinformatie bij mijn 1e rit dat ik de auto OM 10:00uur moet halen en TUSSEN 12:00-13:00uur moet afleveren (ritje van ong. 1,5u) en dat mijn 2e rit VOOR 15:00uur moet hebben afgeleverd (ritje van ong. 45 min). Maar met het ov duurt het al 2,45u om vanuit zwaag naar uithoorn te komen.. ga ik dus nooit halen :? Nog nooit echt te maken gehad met ophaal- en aflevertijden die niet te halen waren, moet ik morgen EW bellen dan?
pi_93826200
Lijkt me verstandig. Als je het niet haalt kunnen ze nog iets anders regelen ;)
pi_93827172
Of ze zetten gewoon zomaar wat tijden neer, dat schijnt ook nog wel eens te gebeuren. Maar zou wel even bellen.

Niet gebeld, hopen maar op een spoedrit :'(
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:36:08 #272
207863 Obama
Barack Hussein
pi_93827197
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef enpe het volgende:

[..]

Zo'n auto heb ik ook eens gehad van een energiemaatschappij, toen ook m'n mp3 speler maar aangezet.

Ben voor vandaag weer klaar, moest 2x van Eindhoven naar Breda. Beide ophaaladressen in Eindhoven lagen naast elkaar hehe.
Jep daar heb ik ook voor gereden.....super irritant.
pi_93827550
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef Panthera. het volgende:
Of ze zetten gewoon zomaar wat tijden neer, dat schijnt ook nog wel eens te gebeuren....
Inderdaad, dat is zwaar vervelend. Laatst ook weer, ik had een spoedje, heen en weer naar Eindhoven vanuit Apeldoorn. Aangezien het maandag in de vakantie was, werden er op de A50 nogal wat spoedreparaties uitgevoerd, dus ik dreigde hierdoor mijn tijd van 12:00 niet te halen. (er stond OM 12:00 afleveren) Ik stressen, want de tomtom gaf kwart over 12 aan.
Dus ik in die file bellen naar Easyway, zeggen ze dat ik zelf maar contact op moet nemen met de CP. Ik bellen, blijkt dat Easyway heeft doorgegeven dat ik er tussen 11 en 13 zou zijn. |:(
Dat zijn dan ook gelijk irritante telefoongesprekken, ik stressen, en die man maar denken, waar maakt hij zich druk om :+

Overigens merk ik ook wel eens op dat ze, vooral bij je 2e/3e rit, ruime aankomsttijd hanteren bij de CP. Zoals laatst, ik had een ultrasnelle dag, geen files, geen falend OV, dus ik was best optijd bij m'n 2e afleveradres. Staan ze daar helemaal verbaasd: "Ik dacht dat je 2 uur later zou komen!"

[ Bericht 10% gewijzigd door Jorian29 op 08-03-2011 19:51:09 ]
pi_93828419
Shit ik moet morgen 30min lopen. Hopelijk is het weer net zo goed als dat het vandaag was. Het gaat een lange dag worden. 12 à 13 uur zeker wel. Ik moet ook nog zo'n 3,5 uur met het OV voordat ik thuis ben. 's Ochtends 2,5 uur met het OV naar mijn startadres.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:59:23 #275
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_93828661
Morgen 3 ritjes.
Houten -> Barendrecht in een C4
Barendrecht -> Rotterdam in een huurauto
en 't leukste voor 't laatste een A6 van Rotterdam naar de feestlocatie langs de A27!
pi_93828939
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef guru033 het volgende:
Morgen 3 ritjes.
Houten -> Barendrecht in een C4
Barendrecht -> Rotterdam in een huurauto
en 't leukste voor 't laatste een A6 van Rotterdam naar de feestlocatie langs de A27!
Ik heb een C4 Picasso. Heb ik nog nooit gereden.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:28:03 #277
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_93830570
Nu ik er aan denk heb ik nog nooit in een Citroën gereden ;)
pi_93834455
Citroen word in mijn ogen steeds beter :p Die C4 picasso is niet zo heel bijzonder moet ik zeggen, maar die nieuwe C4 is wel lekker :o
pi_93835535
Ik vind dat stuur zo raar :P
En de C4 die ik moest rijden had een dode accu :(
pi_93836040
C4 en C4 Grand Picasso heb ik nu gereden. Het is niet mijn merk...
pi_93836101
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind dat stuur zo raar :P
En de C4 die ik moest rijden had een dode accu :(
Ja dat stuur had ik voor het eerst in de C5. Het is even wennen maar ik vind het niet storend ofzo. Volgens mij is die C4 Picasso echt zo'n vliegend tapijt zoals al die Citroëns vroeger allemaal waren.
pi_93842001
Ik vind Citroën en Renault altijd wel leuk. In ieder geval een eigen identiteit, wat minder grijs dan Toyota, Honda of Ford.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:29:38 #283
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93842551
Ik vind dat stuur van de Citroen irritant. Die kan je niet in het midden vastpakken en lekker rondzwaaien.

Kom er net achter dat ik morgen pas om 16:00u op school hoef te zijn..Had ik morgenochtend ook wel kunnen werken..maar goed. Nu maar weer hopen op vrijdag.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:36:54 #284
328982 Rdaalwil
OV-en autoliefhebber
pi_93842952
Nah, wij hebben een C5 met zo aparte stuur, maar het idee er achter is echt goed! Oké je moet er aan wennen en de C4 heeft ook zo stuur (vorige serie). Toch is een C5/C6 meer een vliegend tapijt door de veerbollen
Know y'all been patiently waiting, I know you need me, I can feel it
pi_93854759
Nu al mijn ritjes voor morgen gehad! De hele dag van en naar het o zo gezellige Meerkerk :')

Hazerswoude-Rijndijk - Meerkerk met een VW Caddy ( :') )
Meerkerk - Houten met kenteken papieren
Hilversum - Meerkerk met een VW Passat
pi_93856868
Kaartje van EW voor m'n verjaardag! ^O^
pi_93862431
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef RTS91 het volgende:
Kaartje van EW voor m'n verjaardag! ^O^
Gefeliciteerd! *O*
pi_93864484
Ik ben klaar voor vandaag. Nu ov-en naar huis.. Ben pas rond half 9 / 9 uur thuis.. Echt vet lang die terugreis..
pi_93864774
4 (!) uur? Tering, hoe krijg je dat voor elkaar dan?
pi_93865707
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef Jorian29 het volgende:
4 (!) uur? Tering, hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Tja ik eindig ver van mn woonplaats.. Obviously.. Zo is het gepland. Wel lekker voor de uren.
pi_93869660
Ik had dat laatst ook een keer. Laptop mee, paar series er op en de reis is zo voorbij. Makkelijker geld verdienen bestaat niet :P
pi_93870187
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef Viezze het volgende:
Ik had dat laatst ook een keer. Laptop mee, paar series er op en de reis is zo voorbij. Makkelijker geld verdienen bestaat niet :P
Het kan heus makkelijker :P
Voordat ik bij EW werkte deed ik losse klusjes bij een studentenuitzendbureau. 1 van die klusjes was "bijrijder" bij een bedrijf dat kaartjesautomaten op stations installeert en repareert. Zij hadden een kantoortje ergens in de Spaanse Polder, waar de monteurs zaten en vanwaar ze met hun auto naar de stations gingen voor die reparaties of wat dan ook. Echter mochten ze volgens de procedures van dat bedrijf niet alleen daarheen, dus mijn werk was dan om naast hun in die auto te zitten zodat de procedures niet overtreden werden. En dat voor 8 euro netto :')
Heb dat meerdere keren gedaan, heel vaak meegemaakt dat die monteurs het zelf ook onzin vonden. Dan kwam ik daaraan, werd m'n urenbriefje getekend en kon ik weer weg :D

Hoewel dat dan technisch gezien geen geld verdienen meer was omdat ik dan linea recta naar de kroeg ging dus het net zo hard weer uitgaf _O-
pi_93870808
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het kan heus makkelijker :P
Voordat ik bij EW werkte deed ik losse klusjes bij een studentenuitzendbureau. 1 van die klusjes was "bijrijder" bij een bedrijf dat kaartjesautomaten op stations installeert en repareert. Zij hadden een kantoortje ergens in de Spaanse Polder, waar de monteurs zaten en vanwaar ze met hun auto naar de stations gingen voor die reparaties of wat dan ook. Echter mochten ze volgens de procedures van dat bedrijf niet alleen daarheen, dus mijn werk was dan om naast hun in die auto te zitten zodat de procedures niet overtreden werden. En dat voor 8 euro netto :')
Heb dat meerdere keren gedaan, heel vaak meegemaakt dat die monteurs het zelf ook onzin vonden. Dan kwam ik daaraan, werd m'n urenbriefje getekend en kon ik weer weg :D

Hoewel dat dan technisch gezien geen geld verdienen meer was omdat ik dan linea recta naar de kroeg ging dus het net zo hard weer uitgaf _O-
Ja dat is nog makkelijker :')
Zo heb ik op een camping gewerkt, in de horeca. In de zomer was dat opzich wel doorwerken, maar ik heb er ook in de herstvakantie gewerkt en dat sloeg echt nergens op. Dat was namelijk inchecken (er was geen toezicht), daarna ontbijten en douchen, daarna "werken" (met de hogedrukspuit de snackbar "schoonmaken), weer minstens een uur pauze voor het avondeten en ga zo maar door. Dat sloeg ook echt nergens op :P Maar leuk was het zeker.
pi_93876757
hmm mazelaars :P heb voor EW altijd in kassen gewerkt, en hard ook! Stel slavendrijvers als bazen. Vergeleken met dat werk is EW echt hemels!
pi_93881720
Heb ook eens in een kas gewerkt vroegah, dat was idd slavenarbeid vergeleken met dit. Vooral in de zomer lekker de airco aan ipv jezelf in 't zweet staan te werken met 35 graden :P.
pi_93882274
Haha wat een kasmensen hier! Ik werk zaterdags nog steeds in de kas, maar als het heet is ben ik er ook niet hoor :D
pi_93882910
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Mallet het volgende:
Shit ik moet morgen 30min lopen. Hopelijk is het weer net zo goed als dat het vandaag was. Het gaat een lange dag worden. 12 à 13 uur zeker wel. Ik moet ook nog zo'n 3,5 uur met het OV voordat ik thuis ben. 's Ochtends 2,5 uur met het OV naar mijn startadres.
Shit man, tot zover dichtbij je woonadres werken _O-

Vandaag me eerste 2 ritjes gehad
Lelystad>Almere buiten
Naarden>Almere centrum
9 uur weg en 12 uur alweer thuis ging dus best lekker :)
pi_93884534
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef Fireblast het volgende:
Haha wat een kasmensen hier! Ik werk zaterdags nog steeds in de kas, maar als het heet is ben ik er ook niet hoor :D
Ik werk ook iedere zaterdag nog in de kas, helaas ook als het warm is.. daarnaast staat de kas vol met tropische planten :') 3x raden hoe warm t dus is! haha. Nee dit EW werk is toch een stuk beter!
pi_93889194
Een vraagje:
Als je ipv een rit papieren van A naar B moet brengen, moet je dan alsnog iets van een formulier gebruiken? Ik weet ofc. dat je geen schade gaat opschrijven, maar moet er wel bevestiging zijn dat de ze bij punt B zijn ontvangen?
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:27:36 #300
322331 DoimuN
Nee, het boeit me niets!
pi_93893354
Vraagje: Ze vragen mij steeds vaker of ik ergens een dag wil meedraaien, eigenlijk wil ik dit niet omdat ik dat echt niet fijn vind. (de hele dag auto's door de wasstraat halen en parkeren word ik echt gek van, ik heb immers niet op dat werk gesolliciteerd) Maar als ik dat dan weiger reageren die meiden heel gepikeerd, hoe hebben jullie dat geregeld?
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Op naar de sterren en daar voorbij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')