Ja, binnenspiegel is toch wel erg handig heb ik vandaag gemerkt, hele dag zonder gereden. Vooral aan de rechterkant heb je toch wel een aardige dode hoek (ook zijramen waren dicht)quote:Op maandag 7 maart 2011 16:28 schreef Viezze het volgende:
Rijden zonder binnenspiegel vind ik ook echt heel kut. Maar beter dat er geen schade was, anders had je mooi voor niets gewerkt.
Het valt trouwens nog mee, het eigen risico. Maat van me is taxichauffeur en daar is het 250¤..
Hehe, dan heb ik bij jou in de bus gezeten. Ik kwam denk ik iets later aanrijden in een grijze C4 Picasso. Ik loop alleen altijd naar halte Blommendaal. Gelukkig was de bus een paar minuutjes te laat anders had ik m niet gehaaldquote:Op maandag 7 maart 2011 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Heerlijk weer vandaag zegGeen probleem om nu een kwartiertje te wachten bij de bushalte
Vandaag 2 keer in Meerkerk geweest, eerst bij die ene bij de Mac in de buurt, daarna bij onze favoriete feestlocatie. Was daar al rond half 3 en had om kwart voor al de bus bij Postkantoor. Wel pas net thuis, dus alsnog een prima dagje op zich.
Begonnen op de Maasvlakte met een Clio 1.2 () en daarna in Dordrecht een Octavia 1.8TSI gehaald. Was een prima auto, lekker vlot ook wel, alleen was de radio eruit gehaald
En dat terwijl het zo'n vast systeem was met ook navigatie enzo
Gelukkig had ik eens een keer m'n oortjes niet vergeten dus zat ik gewoon met een mp3-speler op achter het stuur
Wat een onbehulpzame mensen hierquote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef Rdaalwil het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees al tijdje mee en ook ik wil dit werk gaan doen.. maar dat kan pas na de zomervakantie.. ivm studiebreak (kon eerder mijn opleiding afronden) Las ergens in een van de topics dat na de zomervakantie het beste was om te solliciteren, klopt dit??
Dan heb ik je geloof ik voorbij zien rijden ter hoogte van die caravanwinkelquote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Hehe, dan heb ik bij jou in de bus gezeten. Ik kwam denk ik iets later aanrijden in een grijze C4 Picasso. Ik loop alleen altijd naar halte Blommendaal. Gelukkig was de bus een paar minuutjes te laat anders had ik m niet gehaald(Werd wel om 5uur nog gebeld 'Waar ben je???', waren ze in Meerkerk de auto kwijt
)
Caravanwinkel? Vertelquote:Op maandag 7 maart 2011 18:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan heb ik je geloof ik voorbij zien rijden ter hoogte van die caravanwinkel
Maar ik ga altijd naar Postkantoor, voor mijn gevoel is dat dichterbij. Sowieso makkelijker, linksaf eruit en dan alleen maar rechtdoor lopen
Als je vanaf die feestlocatie in Meerkerk naar de bushalte loopt heb je op een gegeven moment aan je linkerhand een caravanwinkelquote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je vanaf die feestlocatie in Meerkerk naar de bushalte loopt heb je op een gegeven moment aan je linkerhand een caravanwinkel
Oh wacht, ik moet idd Fleauris quotenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnenMaar volgens mij verwar je mij met iemand anders, ik ben al maanden niet in de buurt van Meerkerk geweest.
Om een lang verhaal kort te maken: Easyway mag dit gewoon doen.quote:De bedrijven mogen dat loon onder andere inclusief vakantietoeslag en de waarde van opgebouwde vakantiedagen - uitbetalen omdat ze er voor zorgen dat de parttimers alsnog vakantiedagen opnemen en omdat het om kleine bedragen gaat, zo oordeelde het hof Amsterdam in het hoger beroep tegen een kort geding dat CNV en FNV aanspanden tegen de invoering van het all-in loon.
Ik had een week voordat ik mijn rijbewijs een half jaar had al gesoliciteerd. Gewoon bij opmerkingen derbij gezet en het was geen probleem! werd de volgende dag alweer terug gebeld.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef Dalenbart het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee en ben van plan om binnenkort ook te solliciteren.
Alleen donderdag as. heb ik mijn rijbewijs een half jaar kan ik dan gewoon al solliciteren en aangeven dat ik mijn rijbewijs wel een half jaar heb of wordt daar moeilijk over gedaan denken jullie?
Haha, ach ja! Misschien overheen gelezen,,,quote:Op maandag 7 maart 2011 18:26 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Wat een onbehulpzame mensen hierEn dat noemt zich 'mijn collega's'
![]()
Ja, tegen die tijd nemen veel hikers ontslag en komen er dus een aantal vacatures. Ik heb eind augustus gesolliciteerd, en werd de dag erna teruggebeld. Maar ze zijn nu sowieso op zoek naar mensen. Ik weet niet in welke regio je woont?
9 uur? Dat is toch vrij normaal? Heb ook vaak genoeg 10 uur.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen lekker uitslapen. Hoef de auto pas om 9 uur op te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |