Ongelofelijk die bussen die maar één keer in het uur rijden. Gelukkig heb je nog een alternatief.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef Panthera. het volgende:
Klopt, navigatie is niet altijd alles.
Heerlijk, net de rechtstreekse bus naar mijn volgende adres op 20 seconden gemist. Zag de bus nog bij het volgende stoplicht wegrijden. En ja, die bus gaat eens in het uur overdag. Nu maar andere route genomen.
Ik zou zelf ook via de A7 gaan, tussen Meppel en Zwolle en rondom Zwolle is het geen pretje op dit moment..terwijl ik op de A7 / A6 altijd lekker door kan rijden.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb trouwens ook vaak TomTom mee hoor. De ritten die ik heb zijn toch vaak langer dan anderhalf uur, zet hem gelijk aan maar geluid pas aan als ik nog kwartiertje moet ofzo. Plus, als ik vanuit Groningen naar Breda moet, stuurt de TomTom mij over de A7 terwijl ik zelf altijd over de A28 ga..
Nice, ze mogen mij ook wel bellen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:47 schreef enpe het volgende:
Net al gebeld voor morgen, een A4 en Passat...kunt 't slechter treffen.
Ja dat weet ik, alleen bij dat wat ik citeerde staatquote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Mallet het volgende:
Volgens mij staat in de arbeidsovereenkomst dat alles bij het uurloon zit inbegrepen..
Scheelde een half uur en 2 keer overstappen. Ach, het kan erger.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ongelofelijk die bussen die maar één keer in het uur rijden. Gelukkig heb je nog een alternatief.
Als een contract tegen de wet is, kan je tekenen zoveel je wilt, dan blijft het ongeldigquote:Op maandag 7 maart 2011 14:56 schreef joppie_saus het volgende:
Wat wil je er tegen doen dan? Je hebt ervoor getekend.
Ja, dat hoef je aan mij niet te leggen. Maar goed. Ik ben benieuwd Mcnick1 wil bereiken.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:03 schreef Panthera. het volgende:
[..]
[..]
Als een contract tegen de wet is, kan je tekenen zoveel je wilt, dan blijft het ongeldig
Je mist twee woorden.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je aan mij niet te leggen. Maar goed. Ik ben benieuwd Mcnick1 wil bereiken.
http://m.loonwijzer.nl/home/arbeidsvoorwaarden/vakantiegeldquote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je aan mij niet te leggen. Maar goed. Ik ben benieuwd Mcnick1 wil bereiken.
Passat geef ik echt helemaal niks om. Tenzij het de CC is. Wat voor een A4 heb je?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:47 schreef enpe het volgende:
Net al gebeld voor morgen, een A4 en Passat...kunt 't slechter treffen.
Deed mijn vorige werkgever ook. En anders bel je EW toch gewoon even op of je ook vakantiegeld krijgt?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:37 schreef Mcnick1 het volgende:
Of wij als EW werknemers wel recht hebben op vakantiegeld en of de huidige constructie rechtsgeldig is waarbij vakantiegeld opgenomen is in ons loon.
Ja dat denk ik ook. ik denk dat ze gewoon 8% bij ons "oorspronkelijke" loon hebben geteld. maar dat hebben ze dan wel zo precies gedaan dat je ronde lonen als 6,- 6,50 en 7 euro krijgt.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:38 schreef Viezze het volgende:
Probleem is wel dat EW meer dan het minimumloon betaalt. Als je echt gaat zeuren heb je best kans dat het loon gewoon omlaag gaat om het vakantiegeld te compenseren. Vraag me alleen af of dat zomaar kan bij huidige werknemers.
TDI 2.0 143 pk uit 2008, niet heel bijzonder maar iig wel een vooruitgang na een tijdje voornamelijk in panda's, suzuki's en bedrijfswagens te hebben gereden.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:36 schreef Mallet het volgende:
[..]
Passat geef ik echt helemaal niks om. Tenzij het de CC is. Wat voor een A4 heb je?
Lucky you!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:54 schreef warchaser44 het volgende:
tegen een paal gereden bij achteruit inparkeren, lekker rijden ook zonder achteruitkijkspiegel, wonderbaarlijk was er niks te zien aan de ( plasticen ) bumper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |