Hier is het bijna altijd de bus van 6.45 of 7.15. Beter is wel dat ik dan vaak rond 4 uur terug ben.quote:
Ik ook, vind ik ook wel prima. Vroeg werken heb ik nooit moeite mee gehad.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:59 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hier is het bijna altijd de bus van 6.45 of 7.15. Beter is wel dat ik dan vaak rond 4 uur terug ben.
vaarwaterquote:Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef Viezze het volgende:
Ben wel vaarwater terug dan 4 uur. Eerder half 6
Ik heb eigenlijk altijd 8:30, maar meestal zorg ik dat ik om 8 uur weg kan rijden bij het bedrijf. Ben ik weer wat eerder thuis 's middags.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef RTS91 het volgende:
[..]
9 uur? Dat is toch vrij normaal? Heb ook vaak genoeg 10 uur.
Wat? En dat hebben ze niet even uitgezetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:18 schreef joppie_saus het volgende:
Pff, mijn tweede auto net was dramatisch..bah! Zat een kastje in waar een pasje van een medewerker in moest om de kilometers te registreren..maar als die er niet in zat, zoals nu, ging die om de 3 seconden 5x keihard piepen. Werd er goed gestoord van, dus maar even mp3 op de oren gezet en die keihard aan.
Zo'n auto heb ik ook eens gehad van een energiemaatschappij, toen ook m'n mp3 speler maar aangezet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:18 schreef joppie_saus het volgende:
Pff, mijn tweede auto net was dramatisch..bah! Zat een kastje in waar een pasje van een medewerker in moest om de kilometers te registreren..maar als die er niet in zat, zoals nu, ging die om de 3 seconden 5x keihard piepen. Werd er goed gestoord van, dus maar even mp3 op de oren gezet en die keihard aan.
Bedankt, zal inderdaad niet zo moeilijk zijn maar de eerste keer weet je natuurlijk niet precies wat je doet, hoe goed je je ook voorbereidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
Nee. Je download dat transportformulier van de site zoals aangegeven in je ritinfo. Daarop vul je het kenteken in, de datum, je naam en wat nog meer moet zoals schade en accessoires. Als je hebt ingevuld vraag je op het afhaaladres of ze een kopie willen en dan geef je die. Vervolgens rij je naar je afleveradres, laat je het origineel tekenen en wederom als ze kopie willen laat je kopie maken. Het origineel neem je mee naar huis en het origineel stuur je op naar easyway. Zo moeilijk is het niet!
Wat ik je even wil aanraden is de mogelijkheid om online je ritbon + transportformulier te versturen. Op die manier hoef je niets met de post te sturen. Als je wil dat ik je dat uitleg, PM me dan even. Als je de voorkeur geeft aan alles per post kan dat natuurlijk ook. Ik vul na elke dag werken alles online in en scan m'n transportformulier in en klaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:29 schreef Windrush het volgende:
[..]
Bedankt, zal inderdaad niet zo moeilijk zijn maar de eerste keer weet je natuurlijk niet precies wat je doet, hoe goed je je ook voorbereid
Jep daar heb ik ook voor gereden.....super irritant.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef enpe het volgende:
[..]
Zo'n auto heb ik ook eens gehad van een energiemaatschappij, toen ook m'n mp3 speler maar aangezet.
Ben voor vandaag weer klaar, moest 2x van Eindhoven naar Breda. Beide ophaaladressen in Eindhoven lagen naast elkaar hehe.
Inderdaad, dat is zwaar vervelend. Laatst ook weer, ik had een spoedje, heen en weer naar Eindhoven vanuit Apeldoorn. Aangezien het maandag in de vakantie was, werden er op de A50 nogal wat spoedreparaties uitgevoerd, dus ik dreigde hierdoor mijn tijd van 12:00 niet te halen. (er stond OM 12:00 afleveren) Ik stressen, want de tomtom gaf kwart over 12 aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef Panthera. het volgende:
Of ze zetten gewoon zomaar wat tijden neer, dat schijnt ook nog wel eens te gebeuren....
Ik heb een C4 Picasso. Heb ik nog nooit gereden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef guru033 het volgende:
Morgen 3 ritjes.
Houten -> Barendrecht in een C4
Barendrecht -> Rotterdam in een huurauto
en 't leukste voor 't laatste een A6 van Rotterdam naar de feestlocatie langs de A27!
Ja dat stuur had ik voor het eerst in de C5. Het is even wennen maar ik vind het niet storend ofzo. Volgens mij is die C4 Picasso echt zo'n vliegend tapijt zoals al die Citroëns vroeger allemaal waren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind dat stuur zo raar
En de C4 die ik moest rijden had een dode accu
Tja ik eindig ver van mn woonplaats.. Obviously.. Zo is het gepland. Wel lekker voor de uren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef Jorian29 het volgende:
4 (!) uur? Tering, hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Het kan heus makkelijkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef Viezze het volgende:
Ik had dat laatst ook een keer. Laptop mee, paar series er op en de reis is zo voorbij. Makkelijker geld verdienen bestaat niet
Ja dat is nog makkelijkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het kan heus makkelijker
Voordat ik bij EW werkte deed ik losse klusjes bij een studentenuitzendbureau. 1 van die klusjes was "bijrijder" bij een bedrijf dat kaartjesautomaten op stations installeert en repareert. Zij hadden een kantoortje ergens in de Spaanse Polder, waar de monteurs zaten en vanwaar ze met hun auto naar de stations gingen voor die reparaties of wat dan ook. Echter mochten ze volgens de procedures van dat bedrijf niet alleen daarheen, dus mijn werk was dan om naast hun in die auto te zitten zodat de procedures niet overtreden werden. En dat voor 8 euro netto
Heb dat meerdere keren gedaan, heel vaak meegemaakt dat die monteurs het zelf ook onzin vonden. Dan kwam ik daaraan, werd m'n urenbriefje getekend en kon ik weer weg
Hoewel dat dan technisch gezien geen geld verdienen meer was omdat ik dan linea recta naar de kroeg ging dus het net zo hard weer uitgaf
Shit man, tot zover dichtbij je woonadres werkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Mallet het volgende:
Shit ik moet morgen 30min lopen. Hopelijk is het weer net zo goed als dat het vandaag was. Het gaat een lange dag worden. 12 à 13 uur zeker wel. Ik moet ook nog zo'n 3,5 uur met het OV voordat ik thuis ben. 's Ochtends 2,5 uur met het OV naar mijn startadres.
Ik werk ook iedere zaterdag nog in de kas, helaas ook als het warm is.. daarnaast staat de kas vol met tropische plantenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef Fireblast het volgende:
Haha wat een kasmensen hier! Ik werk zaterdags nog steeds in de kas, maar als het heet is ben ik er ook niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |