abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93466654
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe snel een dag zich vult met posts zeg.

Morgen één ritje, heb er zelf voor gebeld toen ik om 5 uur nog een smsje kreeg. Een Houten - Amsterdam in een Toyota Auris. Hmwaaaaah.

Edit: wie zei nou laatst dat het sneller was om naar halte Vleugelboot te gaan in Houten, ipv De Staart. Ben even mijn ritje aan het plannen.
Ligt er ook aan waarvandaan je komt. Volgens mij kan je vanaf station Houten alleen naar De Staart en vanaf Utrecht CS alleen naar Vleugelboot. Correct me if I'm wrong!
pi_93466754
Ik plan nu trouwens ook m'n ritjes. Moet morgen weer eens naar het aloude Almere, inderdaad naar die ene leasemaatschappij ja. Nou staat er in de ritgegevens, in dikgedrukte letters, dat ik het transportformulier per post moet opsturen. Ik neem aan dat dat verouderde info is en dat ik gewoon de digitale ritbon kan gebruiken?
pi_93467059
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, ik had een voicemail bericht gekregen vanmiddag toen ik in het vliegtuig zat, maar die was verdomd onduidelijk ingesproken. Geen idee dus of het EW was of niet, en terug bellen kon niet meer toen ik hem beluisterde. Maar goed, ik ben morgen beschikbaar, wellicht dat ze mij nog bellen voor een spoedje als het echt zo druk is. Heb in ieder geval een duur weekend Milaan achter de rug, dus wat uren maken mag wel weer!
Milaan *O* Ik heb er een paar maanden gezeten voor mijn studie, geweldige stad! Waar ben je allemaal geweest? Ik ken die hele stad op m'n duimpje :P

Hoop voor je dat je een beetje mooi weer had, want het regent er wel erg veel.
pi_93467293
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik plan nu trouwens ook m'n ritjes. Moet morgen weer eens naar het aloude Almere, inderdaad naar die ene leasemaatschappij ja. Nou staat er in de ritgegevens, in dikgedrukte letters, dat ik het transportformulier per post moet opsturen. Ik neem aan dat dat verouderde info is en dat ik gewoon de digitale ritbon kan gebruiken?
Jep, dat is achterhaalde informatie.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:42:06 #55
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93467410
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Milaan *O* Ik heb er een paar maanden gezeten voor mijn studie, geweldige stad! Waar ben je allemaal geweest? Ik ken die hele stad op m'n duimpje :P

Hoop voor je dat je een beetje mooi weer had, want het regent er wel erg veel.
Sesto San Giovanni zat het hotel. Geweest in het centrum bij de Duomo, dagje naar San Siro en een dagje naar Monza. Wij kwamen daar, bleek er trackday te zijn :D Waren ze aan het racen met allemaal Porsche's (o.a. GT3RS) en Lamborghini's (ook een Superleggera). Ook twee Ferrari's 480 Italia gezien :D.
#26 || Luciano da Silva
pi_93467415
Mij is trouwens nog nooit opgevallen waar ik mijn ritbonnen digitaal kan invullen. Is daar een speciale link voor?
  maandag 28 februari 2011 @ 22:42:33 #57
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93467441
En o ja het weer, 3 van de 5 dagen stralende zon!
#26 || Luciano da Silva
pi_93467668
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Sesto San Giovanni zat het hotel. Geweest in het centrum bij de Duomo, dagje naar San Siro en een dagje naar Monza. Wij kwamen daar, bleek er trackday te zijn :D Waren ze aan het racen met allemaal Porsche's (o.a. GT3RS) en Lamborghini's (ook een Superleggera). Ook twee Ferrari's 480 Italia gezien :D.
ah Sesto, lekker goedkoop :P Met de rode lijn naar het centrum. 's Avonds nog wat gedaan, aperitivobar bijvoorbeeld?

San Siro viel me wat tegen, oude betonbak is het. Maar wel leuk om een keer geweest te zijn. Monza wilde ik nog heen, eigenlijk tijdens de GP, maar dat vond ik te duur. Achteraf heb je altijd spijt van die dingen :(

Heb je geluk gehad met het weer :o een vriend van mij kwam in december een week naar Milaan, 6 dagen regen, geen seconde droog.
pi_93467706
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Panthera. het volgende:
Mij is trouwens nog nooit opgevallen waar ik mijn ritbonnen digitaal kan invullen. Is daar een speciale link voor?
Je hebt PM :)
pi_93467813
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Super, bedankt! Vanaf maart ga ik dat maar gebruiken, scheelt heel wat postzegels :)
  maandag 28 februari 2011 @ 22:55:34 #61
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93468274
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Panthera. het volgende:

[..]

ah Sesto, lekker goedkoop :P Met de rode lijn naar het centrum. 's Avonds nog wat gedaan, aperitivobar bijvoorbeeld?

San Siro viel me wat tegen, oude betonbak is het. Maar wel leuk om een keer geweest te zijn. Monza wilde ik nog heen, eigenlijk tijdens de GP, maar dat vond ik te duur. Achteraf heb je altijd spijt van die dingen :(

Heb je geluk gehad met het weer :o een vriend van mij kwam in december een week naar Milaan, 6 dagen regen, geen seconde droog.
Ja klopt, we hadden geen zin in een duur hotel, aangezien we toch amper op de kamer te vinden waren. 's Avonds niet meer naar Milaan centrum geweest, we waren te veel kapot. San Siro viel inderdaad flink tegen, had er meer glamour van verwacht.
#26 || Luciano da Silva
pi_93468370
Milaan, klinkt als een leuke stad :D Deze zomer ben ik er alleen op het treinstation geweest :P
Wel Florence gedaan deze zomer. Had er veel van verwacht, maar ik vond het toch een beetje tegenvallen. Niet dat het lelijk was ofzo, maar had er veel meer van verwacht eigenlijk. Hoewel Murano wel leuk was eigenlijk.
pi_93469182
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:55 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja klopt, we hadden geen zin in een duur hotel, aangezien we toch amper op de kamer te vinden waren. 's Avonds niet meer naar Milaan centrum geweest, we waren te veel kapot. San Siro viel inderdaad flink tegen, had er meer glamour van verwacht.
Begrijpelijk ook, je kan niet alles doen in een weekend.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Milaan, klinkt als een leuke stad :D Deze zomer ben ik er alleen op het treinstation geweest :P
Wel Florence gedaan deze zomer. Had er veel van verwacht, maar ik vond het toch een beetje tegenvallen. Niet dat het lelijk was ofzo, maar had er veel meer van verwacht eigenlijk. Hoewel Murano wel leuk was eigenlijk.
Treinstation is ook al mooi, beter dan die bouwputten hier in Nederland tegenwoordig. Al werken de treinen dan weer niet zo goed.

Milaan is ook niet echt heel erg mooi, je hebt een paar mooie gebouwen, maar het is ook vooral sfeer en nightlife (van eten tot uitgaan tot alles) wat geweldig is.

Florence ben ik dan weer nooit geweest. Sowieso veel van Italië nog niet gezien.
pi_93469374
quote:
Gaat waarschijnlijk over de formulieren die je van Athlon krijgt, die moeten per envelop opgestuurd worden, word je wss uitgelegd als je daar bent ;)
pi_93470439
quote:
Ik moet daar morgen ook zijn. Die grote daar ja, met die garage ;) Ga zometeen even plannen hoelaat ik daar ben, het is mijn laatste rit dus denk na 3en..

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef Hojdhopper het volgende:

Edit: wie zei nou laatst dat het sneller was om naar halte Vleugelboot te gaan in Houten, ipv De Staart. Ben even mijn ritje aan het plannen.
Vleugelboot is idd beter. Naar die gele winkel is het vanaf daar maar 5 minuten en de leasemaatschappij zit er vrijwel achter. De Staart moet je meteen weer een stuk verder lopen maar soms smeert 9292 me die halte ook wel eens aan, hangt ervan af hoe laat je er moet zijn..
pi_93471644
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef CvHof het volgende:

[..]

Ik moet daar morgen ook zijn. Die grote daar ja, met die garage ;) Ga zometeen even plannen hoelaat ik daar ben, het is mijn laatste rit dus denk na 3en..

[..]

Vleugelboot is idd beter. Naar die gele winkel is het vanaf daar maar 5 minuten en de leasemaatschappij zit er vrijwel achter. De Staart moet je meteen weer een stuk verder lopen maar soms smeert 9292 me die halte ook wel eens aan, hangt ervan af hoe laat je er moet zijn..
Haha de post boven je noemt het beestje nog bij naam. :P

Thanks, via 9292 kon ik ook gewoon de Vleugelboot nemen, maar wist niet meer precies hoe ver die lopen is, gezien ie nog niet op Google Maps is aangegeven.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93471889
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zou je de link ook aan mij kunnen sturen?
pi_93477590
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef charlie511 het volgende:

[..]

Zou je de link ook aan mij kunnen sturen?
Natuurlijk!
pi_93484691
Vind de informatievoorziening wel wat summier soms eigenlijk :') Dat we hier dit soort dingen moeten vragen.
pi_93488955
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Waar woon je? Ik werk voor Athlon en ben zelf 21 jaar :P Dus dat moet niet zo'n punt zijn. We hebben echter maar een paar locaties.
Omgeving Den Haag. Zag op de site dat ze een vestiging hebben in Berkel en Rodenrijs, wat dichtbij is. Maar kan op die hele site van hun niets vinden over hiking oid...!
pi_93489609
Werken ze niet via uitzendbureau Adecco? Dacht ooit eens zoiets gehoord te hebben.
pi_93493135
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef Panthera. het volgende:
Vind de informatievoorziening wel wat summier soms eigenlijk :') Dat we hier dit soort dingen moeten vragen.
De informatievoorziening die EW verstrekt bedoel je? Hm, over die ritbonnen ging toch wel een mailtje rond.

Net flink lopen haasten om de eindtijd van 13:30 te halen. Ik rit voorbereid, via de A2 en A10 naar Amsterdam. Stuurt de ingebouwde navigatie me via de A27 en A7 (?). Ik dus in tijdnood. Kom ik daar, nergens parkeerplek, dus moest een eind verderop parkeren. Bel ik aan, ik verontschuldigen, zegt ie: huh, ik had 15:00 gezegd. :') Voor niks lopen haasten.
Toen zei hij terloops dat het wel makkelijk was dat ik zijn huurauto mee terug nam. Ik wist van niks, dus EW gebeld. En mocht hem meenemen. Hij had die auto één dag en helemaal niet mee gereden. Was trouwens een 16 dagen oude Astra die terug naar Schiphol moest, ritje van 11 km. Al met al 3,5 uur gemaakt vandaag. :')

* Hojdhopper doet terug verlangen naar die oude tijden met veel uren.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:20:53 #73
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93494361
Die begin- en eindtijden rammen ze er geloof ik zelf op. Heb wel eens bij een huis gestaan 's ochtends dat die mensen zeiden: 'jij bent lekker op tijd!'. Toen ik antwoordde dat ik er volgens mijn informatie voor 9 uur moest zijn, kreeg ik te horen dat ze zelf aangegeven hadden liefst na 10 uur.. En ook wel eens eindtijden inderdaad, net zoals het verhaal van Hojd.
#26 || Luciano da Silva
pi_93495246
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Die snap ik niet?

Mini Cooper is vet :9~
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef Jorian29 het volgende:
Haha, ik denk dat CvHof nevernooit meer wil werken in Nieuwegein. En gelijk heeft ie :P

Klopt. Ze hebben daar een lijst met mensen die ze kunnen bellen en wie ze niet kunnen bellen. Mij werd verteld dat ik op de niet-bel-lijst kon worden geplaatst en dat heb ik dan meteen maar laten doen.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Mallet het volgende:

Ik heb maar 2 auto's gereden op de hele dag. Verder de hele tijd staan schoonmaken. Wel minder. Wel lekker uurtjes.
Daarom dus. Lange dag met kans op de hele dag poetsen.
Het spijt me Mallet, maar toen ik dat las kreeg ik even een glimlach op mijn gezicht omdat ik voor vandaag in eerste instantie ook voor Nieuwegein gevraagd was ;)

Ik had voor vandaag drie ritjes, liep allemaal prima en van 7 tot 3 kunnen schrijven.
Renault Megane reed verrot, ik heb het echt niet op Franse auto's
Mini Cooper reed opzich prima maar zat er niet fijn in, weinig zicht.
Laatste rit was 90km in een 320i coupé, dit was wel weer een genot. Die motor levert nog aardig veel vermogen! Cruisecontrol op 130 gezet en heerlijk ontspannen gereden.

Plaatje bij:

pi_93495819
Vandaag een prima dagje. Van 8 tot half 5 kunnen schrijven en leuke auto's. Eerst een Opel Astra Turbo van Vlaardingen naar Rotterdam (10 minuutjes rijden :') Maar ik woon in Vlaardingen, dus dat was wel weer lekker), toen Rotterdam - Almere in een Volvo V70. Ik had de 2.4 en dat is maar net aan voor die auto :o Wel erg luxe uitgerust en buiten de niet heel goede prestaties wel een fijne auto.
Tenslotte een Audi A3 1.8 turbo van Amsterdam naar Breda. Was een automaat met flippers achter het stuur. Wilde best goed vooruit dat ding :7
pi_93497229
Ik vind een 2.4 in een V70 prima hoor! Heb er een aantal keer een gehad (volgens mij zelfs ook 2.0). Vind het sowiezo er prettig auto's. Comfortabel, stil en het lijkt of je in een huis zit zo stabiel.
Welk model Astra had je? Reed dat een beetje? Ken iemand die overweegt er een te kopen.
Die 1.8T klinkt sowiezo goed! :)
pi_93497308
edit dubbel
pi_93497369
Heb vandaag alleen 's middags gewerkt. Ging prima, toch nog aardig wat uren kunnen schrijven. Auto was weinig bijzonders aan, een Renault Megane op grijs kenteken. Het viel me trouwens nog mee hoe langzaam die was.
Donderdag hopelijk de hele dag en iets minder ov
pi_93497437
Het was wel al een oude V70, het was ook 'maar' 140pk wat hij had. Op zich voldoende natuurlijk, maar van de 3 die ik vandaag gereden heb presteerde hij het minst :P Verder inderdaad een heerlijke wagen.
Die Astra Turbo was op zich wel prima. Heb hem wel maar 10 minuutjes gereden want het was een heel kort ritje, maar hij komt goed vooruit. Alleen vind ik hem vanbinnen niet zo heel erg mooi eerlijk gezegd. Heel druk dashboard met heel veel knoppen. Schakelen en sturen doet ie wel lekker, maar de zitpositie was niet top. Ik zat met m'n knie de hele tijd tegen het dashboard, terwijl ik niet eens zo heel lang ben (1.82m).
pi_93497504
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:20 schreef joppie_saus het volgende:
Die begin- en eindtijden rammen ze er geloof ik zelf op. Heb wel eens bij een huis gestaan 's ochtends dat die mensen zeiden: 'jij bent lekker op tijd!'. Toen ik antwoordde dat ik er volgens mijn informatie voor 9 uur moest zijn, kreeg ik te horen dat ze zelf aangegeven hadden liefst na 10 uur.. En ook wel eens eindtijden inderdaad, net zoals het verhaal van Hojd.
Klopt, vorige week ook. "Nu al?" Hij stond gepland op de einde van de middag (en het was 10 uur ofzo). Bij een priveadres ooit heel veel mazzel gehad, 1 minuut later en ik stond voor een dichte deur zonder auto (Auto moest 2 uur later opgehaald worden).

Morgen 1 ritje met een Passat naar Almere. Tweede ritje is gecanceld. Werd gebeld onder college, niks ingesproken dus maar even terug gebeld en toch wat kunnen krijgen :).

@Irritatie, die 2.4 met 140pk is inderdaad net aan. Ik had hem icm automaat (maakt hem nog een seconde trager), maar dat was echt te weinig voor zo'n bak!
pi_93502987
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef CvHof het volgende:

Daarom dus. Lange dag met kans op de hele dag poetsen.
Het spijt me Mallet, maar toen ik dat las kreeg ik even een glimlach op mijn gezicht omdat ik voor vandaag in eerste instantie ook voor Nieuwegein gevraagd was ;)
Gelukkig verschijnt er bij mij ook een klein glimlachje als ik eraan denk dat ik veel meer heb verdiend dan jij vandaag ;)
pi_93503173
haha Mallet :p
pi_93503187
Haha, ja dat is zo!
Voor het cashen zijn die dagen wel goed. Maar op dat uurtje reiskostenvergoeding per dag + de werkzaamheden haak ik toch af..
pi_93503523
In welke maand kan je je teveel betaalde belasting - me heffingskorting was nog niet ingegaan - terugvragen? Gaat om de periode 15-12 t/m 31/12 en de hele maand jan 2011
pi_93503557
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef HaWk07 het volgende:
In welke maand kan je je teveel betaalde belasting - me heffingskorting was nog niet ingegaan - terugvragen? Gaat om de periode 15-12 t/m 31/12 en de hele maand jan 2011
Gewoon aangifte doen bij de belasting, kan nu al. Duurt wel effe voor je het ook terugkrijgt.
lama
pi_93503769
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef lbeew het volgende:

[..]

Gewoon aangifte doen bij de belasting, kan nu al. Duurt wel effe voor je het ook terugkrijgt.
Met behulp van het TJ-biljet? Volgens mij heb ik echt veel geld misgelopen zo.. :p
Kan iemand misschien het exacte regelement ff sturen, want krijg je alleen de teveel betaalde belasting terug( lees: je loonheffingkortingsformulier was te laat binnen gekomen, dus er is teveel belasting ingehouden) of krijg je alle loonbelasting terug ( dit is wel extreem)
Ben een rechtenstudent, dus weet nog niks af van fiscaal, krijg dat pas in het 3e jaar :p
pi_93504223
TJ-biljet bestaat niet meer, je moet gewoon het normale aangifteprogramma gebruiken.
lama
pi_93505399
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef CvHof het volgende:
Haha, ja dat is zo!
Voor het cashen zijn die dagen wel goed. Maar op dat uurtje reiskostenvergoeding per dag + de werkzaamheden haak ik toch af..
Oh ja in dat geval zou ik het ook niet de moeite waard vinden nee.
pi_93505665
@Irritatie100
Bedankt voor de link!

Pff is een lange dag geweest vol met slechte OV verbindingen. Overal waar ik kwam waren de bussen/metro/trein net vertrokken. Niet zo erg in de zomer, maar wel in de winter als je een uur lang kou staat te vatten! Maar goed, je wordt ervoor betaald :) dat maakt het allemaal weer goed!
pi_93507788
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

De informatievoorziening die EW verstrekt bedoel je? Hm, over die ritbonnen ging toch wel een mailtje rond.

Net flink lopen haasten om de eindtijd van 13:30 te halen. Ik rit voorbereid, via de A2 en A10 naar Amsterdam. Stuurt de ingebouwde navigatie me via de A27 en A7 (?). Ik dus in tijdnood. Kom ik daar, nergens parkeerplek, dus moest een eind verderop parkeren. Bel ik aan, ik verontschuldigen, zegt ie: huh, ik had 15:00 gezegd. :') Voor niks lopen haasten.
Toen zei hij terloops dat het wel makkelijk was dat ik zijn huurauto mee terug nam. Ik wist van niks, dus EW gebeld. En mocht hem meenemen. Hij had die auto één dag en helemaal niet mee gereden. Was trouwens een 16 dagen oude Astra die terug naar Schiphol moest, ritje van 11 km. Al met al 3,5 uur gemaakt vandaag. :')

* Hojdhopper doet terug verlangen naar die oude tijden met veel uren.
Niet bij de nieuwe werknemers schijnbaar. Niks van gehoord en ook nergens te vinden op m'n pagina.
pi_93508170
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Mallet het volgende:
Ik ben onderweg naar huis vanuit Nieuwegein. Ik ben zooooo kapot.

Fleauris hoe laat ben jij geeindigd?

Ik heb maar 2 auto's gereden op de hele dag. Verder de hele tijd staan schoonmaken. Wel minder. Wel lekker uurtjes.
Vroeg..
13:45 kon ik naar huis, samen met nog 4andere EW chauffeurs.
Heb maar 1 rit gehad (die A4 naar Eindhoven) verder 's middags wat gepoetst maar het was erg rustig.

Vanochtend wel lekker kunnen werken!
07:00-14:00 en daarna door naar school, 8werken en daarna nog op tijd voor college
pi_93508762
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:26 schreef Mallet het volgende:
Werken ze niet via uitzendbureau Adecco? Dacht ooit eens zoiets gehoord te hebben.
Klopt idd :) We hebben huurvestigingen in Nieuwegein, Een kleintje in Almere, Nijmegen en Amsterdam volgens mij.

En waarom zou ik het beestje niet bij de naam mogen noemen Hojdhopper? :P
pi_93508967
Oeps Dubbel
pi_93509584
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Vroeg..
13:45 kon ik naar huis, samen met nog 4andere EW chauffeurs.
Heb maar 1 rit gehad (die A4 naar Eindhoven) verder 's middags wat gepoetst maar het was erg rustig.

Vanochtend wel lekker kunnen werken!
07:00-14:00 en daarna door naar school, 8werken en daarna nog op tijd voor college
Damn dat is wel heel erg vroeg zeg! Ik vond het wel een relaxt ritje dat je kreeg. Daarna terug met het OV. Ik snap niet zo goed waarom ze zo'n peloton aan hikers hebben laten komen. Ikzelf begon met een ritje naar Rotterdam, net nadat jij was vertrokken. Naar een privéadres, maar ik werd weer opgehaald door andere chauffeurs.. Na 40min op straat in de kou hebben staan wachten.. Heb een Corsa een Astra Turbo en een 318i gereden (laatste alleen gewassen en afgetankt). Als ik zo terugkijk op de dag heb ik echt veel staan schoonmaken. Snap het ook niet zo goed want er waren ook hikers die wél constant reden. Eentje had 5 ritten gehad ofzo.

Zou je het nog een keer doen?
pi_93533637
Uhmm denk het wel, ik vond het niet zo vervelend (ook het schoonmaken niet achteraf), omdat we met nogal veel waren stond iedereen beetje te kletsen , radio aan tijdens het schoonmaken.
Hoewel ik een paar ritjes extra ook niet erg had gevonden ;)

Een EW chauffeur werd om 13:30 nog naar Antwerpen gestuurd, ben je ook mooi de hele middag bezig om terug te reizen :P
pi_93534627
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef Fleauris het volgende:
Uhmm denk het wel, ik vond het niet zo vervelend (ook het schoonmaken niet achteraf), omdat we met nogal veel waren stond iedereen beetje te kletsen , radio aan tijdens het schoonmaken.
Hoewel ik een paar ritjes extra ook niet erg had gevonden ;)

Een EW chauffeur werd om 13:30 nog naar Antwerpen gestuurd, ben je ook mooi de hele middag bezig om terug te reizen :P
Dat is echt relaxt! Een andere chauffeur werd om half 4 nog naar Zeeland gestuurd en kon vanaf daar naar huis. Had gehoopt dat ze mij ook ergens richting mijn woonplaats zouden sturen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:55:09 #97
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93535101
Ik heb EW misschien aan een vrouwelijke hiker geholpen :D
#26 || Luciano da Silva
pi_93536509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb EW misschien aan een vrouwelijke hiker geholpen :D
Was ze eerst misschien onderwijsassistent?
pi_93542549
Ik had vanochtend iets aparts..voicemail ingesproken dat ze een vraag hadden over het ritje van gisteren. Dus ik dacht al dat ik wat verkeerd had gedaan. Bleek dat ze de auto kwijt waren op het afleveradres..maar ik had niets verkeerd gedaan en uiteindelijk niets meer van gehoord dus zal wel zijn opgelost.

Morgen Groningen - Meerkerk en Apeldoorn - Groningen. Wat is van Meerkerk naar apeldoorn het handigst, gewoon halt postkantoor?
pi_93544046
Ik heb morgen twee ritten. Een A4 en een A3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')