abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93442649
Haha, ik denk dat CvHof nevernooit meer wil werken in Nieuwegein. En gelijk heeft ie :P

Morgen 2 ritten, Apeldoorn - Budel in een peugeot partner, waarschijnlijk met stickers en al, en waalre - almere in een polo, dit keer niet de huidige versie.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jorian29 op 28-02-2011 16:32:04 ]
pi_93445079
Ik ben ook nog beschikbaar voor morgenmiddag maar verwacht niet gebeld te worden. Donderdag hele dag beschikbaar :)
pi_93445148
Je krijgt vast nog wel werk, ik belde net zelf even, en ze zeiden dat het hartstikke druk is morgen. Houdt moed :P
pi_93445542
Vandaag nieuwachtige Renault Megane Combi en een Audi A3 moeten rijden, wat een straf :P Die Audi reed echt heerlijk, genoeg kracht als je op het pedaal trapte! Helaas geëindigd in het o zo gezellige/mooie Meerkerk. OV is daar echt irritand.

Voor morgen alweer 3 ritten:
Rotterdam - Alphen a/d Rijn > VW Polo
Nieuwegein - Barendrecht > Renault Clio
Schiedam - Breda > Opel Corsa
pi_93446461
Vandaag was het baggerautodag *O* *O* *O*
Eerst begon ik met Rotterdam - Zeist in een BMW 3. Op zich niet verkeerd natuurlijk, maar het was een 316i. Niet vooruit te krijgen :')
Toen Zeist - Vianen in een Toyota Aygo. Ook niet heel prima natuurlijk. Ten slotte Nieuwegein - Meerkerk in een volledig uitgeleefde VW Caddy. Ik kwam aan op het opgegeven adres, bleek het een verlaten kantoorpand te zijn :') Echter kon ik wel naar binnen. Er was natuurlijk niemand, maar ik zag op het paneel van het alarm dat ze ook het alarm op een ander adres konden uitschakelen vanaf daar. Dus ik denk: dan loop ik toch naar dat andere adres! En ja hoor, daar was de Caddy!
Er lag alleen een enorme plas koelvloeistof onder (CP: ja, hij lekt een beetje) en onderweg kreeg ik een waarschuwing dat de motor te warm werd :D Uiteindelijk weinig gebeurd en gewoon Meerkerk gehaald.

Maar toen kwam ik op Utrecht Centraal aan. Ik loop nietsvermoedend en met een vriend bellend de stationshal in, ligt er ineens een bewusteloze vrouw midden in de stationshal :{ Het was blijkbaar net gebeurd, want er zaten een paar mensen in paniek naast en te proberen haar weer bij te brengen. Verder was er nog niks gedaan, dus ik heb maar meteen 112 gebeld. Er was gelukkig ook snel NS-personeel ter plaatse en terwijl ik aan het bellen was bleek dat er al politie in het station was. Die zijn ook meteen gekomen en toen kwam ze weer enigszins bij. Die agenten zeiden dat als er nog een ambulance nodig zou zijn, ze zelf wel zouden bellen. Dus dat gezegd tegen de alarmcentrale en toen ben ik verder gegaan. Was een heftig slot van de dag!

Maar goed, morgen weer 3 ritten, stuk beter gelukkig. Eerst Vlaardingen - Rotterdam (wauw wat lang!!) in een nieuwe Opel Astra Turbo, dan Rotterdam - Almere in een Volvo V70 en tenslotte Amsterdam Breda in een Audi A3 1.8TFSI :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Irritatie100 op 28-02-2011 17:15:04 ]
pi_93447995
Toch nog een ritje gekregen, Assen-Diemen in een Renault Megane. Niet heel chill, maar ben allang blij dat ik wat heb :)
pi_93449386
Ik ben onderweg naar huis vanuit Nieuwegein. Ik ben zooooo kapot.

Fleauris hoe laat ben jij geeindigd?

Ik heb maar 2 auto's gereden op de hele dag. Verder de hele tijd staan schoonmaken. Wel minder. Wel lekker uurtjes.
pi_93449439
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar toen kwam ik op Utrecht Centraal aan. Ik loop nietsvermoedend en met een vriend bellend de stationshal in, ligt er ineens een bewusteloze vrouw midden in de stationshal :{ Het was blijkbaar net gebeurd, want er zaten een paar mensen in paniek naast en te proberen haar weer bij te brengen. Verder was er nog niks gedaan, dus ik heb maar meteen 112 gebeld. Er was gelukkig ook snel NS-personeel ter plaatse en terwijl ik aan het bellen was bleek dat er al politie in het station was. Die zijn ook meteen gekomen en toen kwam ze weer enigszins bij. Die agenten zeiden dat als er nog een ambulance nodig zou zijn, ze zelf wel zouden bellen. Dus dat gezegd tegen de alarmcentrale en toen ben ik verder gegaan. Was een heftig slot van de dag!
Die vrouw heb ik ook gezien, toen ik er voorbij liep ging het dan weer goed en later zag ik d'r toevallig nog in een trein stappen op hetzelfde perron als waar ik stond :).

Kwam trouwens ook nog 2 hikers tegen in Nieuwegein, iemand van hier?
pi_93450912
Dat Hiken lijkt me best chill! Zijn er nog werkgevers die wel mensen aannemen van 21 jaar? Want voor Easyway ben ik te oud!
pi_93451236
Volgens mij is Easyway heer en meester op het gebied van hiken, ik kan me niet voorstellen dat er nog andere zijn. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk. In de OP staan er een paar, maar dat zijn denk ik puur de privéchauffeurs.
pi_93451495
Vanochtend moest ik een auto ophalen bij een particulier, werd letterlijk naar binnen gesleept voor een kop koffie en een praatje O+ Weer eens wat anders dan een brommende receptionist op een industrieterrein :)

Rest van de week niet werken helaas.
pi_93452965
Priveadressen vind ik persoonlijk het leukste. Lekker ongedwongen. Vaak zijn mensen geinteresseerd in je baantje en wat je studeert etc. Laatst heb ik een half uur zitten praten, moest toch wachten op de berijder. Ik doe ook altijd extra mijn best om alles voor de mensen zo duidelijk mogelijk te doen, met transportformulieren enzo.. Voor ons zo klaar als een klontje, maar toch vaak abracadabra voor de berijders. Laat ook altijd mn kaartje achter.
pi_93453197
Ik ben zelfs eens uitgenodigd om te komen eten, toen ik ergens een auto om 18.30 moest afleveren. Ik had echter al een andere afspraak.
pi_93453863
quote:
Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik ben zelfs eens uitgenodigd om te komen eten, toen ik ergens een auto om 18.30 moest afleveren. Ik had echter al een andere afspraak.
Was dat echt het geval of vond je dat gewoon een beetje te ver gaan :P?
pi_93454644
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef Mallet het volgende:

[..]

Was dat echt het geval of vond je dat gewoon een beetje te ver gaan :P?
Het was echt het geval. Maar anders had waarschijnlijk ook wel bedankt. :P
pi_93454655
In deze post moet ik voor mijn vraag bedrijfsnamen vermelden, na een behulpzaam antwoord zal ik deze namen verwijderen. Dus graag niet quoten!

Een vraagje over transportformulieren, Volgens de ritgegevens is de rit voor [bedrijf], maar de auto haal ik op bij [bedrijf] om vervolgens naar een particulier te brengen. Volgens de extra informatie moet ik de formulieren van [bedrijf] gebruiken, maar welke?

[ Bericht 3% gewijzigd door charlie511 op 28-02-2011 19:40:59 ]
pi_93454816
repost
pi_93455174
Even bellen lijkt me het makkelijkst? Kan nu natuurlijk niet meer, maar desnoods gewoon even allebei uitprinten en dan morgenochtend bellen?
pi_93455195
Waarschijnlijk moet je gewoon Amsterdam hebben. De klant huurt waarschijnlijk van de vestiging A'dam, maar daar hebben ze misschien niet de geschikte auto, dus moet je de auto in R'dam ophalen.
Maar ik zou voor de zekerheid beide formulieren meenemen en het even vragen in R'dam. Maar waarschijnlijk maken ze er ook geen probleem van als je het verkeerde formulier hebt, het enige verschil is de plaatsnaam bovenaan.
pi_93455405
Bedankt! Vorige post is gewijzigd en zal idd voor de zekerheid beide formulieren mee nemen. Dacht er zelf al aan, maar misschien dat iemand het precies wist of zelf was tegen gekomen.
pi_93455567
Ik moet morgenochtend ook naar een priveadres, toevallig in de straat waar een vriend van mij ook woont :o
pi_93455708
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef Geenechtidee het volgende:
Dat Hiken lijkt me best chill! Zijn er nog werkgevers die wel mensen aannemen van 21 jaar? Want voor Easyway ben ik te oud!
Waar woon je? Ik werk voor Athlon en ben zelf 21 jaar :P Dus dat moet niet zo'n punt zijn. We hebben echter maar een paar locaties.
pi_93459534
Hoe snel een dag zich vult met posts zeg.

Morgen één ritje, heb er zelf voor gebeld toen ik om 5 uur nog een smsje kreeg. Een Houten - Amsterdam in een Toyota Auris. Hmwaaaaah.

Edit: wie zei nou laatst dat het sneller was om naar halte Vleugelboot te gaan in Houten, ipv De Staart. Ben even mijn ritje aan het plannen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Hojdhopper op 28-02-2011 20:51:14 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:17:49 #49
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93465866
Hmm, ik had een voicemail bericht gekregen vanmiddag toen ik in het vliegtuig zat, maar die was verdomd onduidelijk ingesproken. Geen idee dus of het EW was of niet, en terug bellen kon niet meer toen ik hem beluisterde. Maar goed, ik ben morgen beschikbaar, wellicht dat ze mij nog bellen voor een spoedje als het echt zo druk is. Heb in ieder geval een duur weekend Milaan achter de rug, dus wat uren maken mag wel weer!
#26 || Luciano da Silva
pi_93466032
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Het was echt het geval. Maar anders had waarschijnlijk ook wel bedankt. :P
Ik heb het wel een keer gedaan. Viel om van de honger en ging niet voor 10 uur een eettafel zien :P Die vent stond erop dat ik een bord erwtensoep nam. Knijterlekker :P Die kerel was overigens commercieel directeur van een groot nationaal bedrijf :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')