Vandaag was het baggerautodag

Eerst begon ik met Rotterdam - Zeist in een BMW 3. Op zich niet verkeerd natuurlijk, maar het was een 316i. Niet vooruit te krijgen

Toen Zeist - Vianen in een Toyota Aygo. Ook niet heel prima natuurlijk. Ten slotte Nieuwegein - Meerkerk in een volledig uitgeleefde VW Caddy. Ik kwam aan op het opgegeven adres, bleek het een verlaten kantoorpand te zijn

Echter kon ik wel naar binnen. Er was natuurlijk niemand, maar ik zag op het paneel van het alarm dat ze ook het alarm op een ander adres konden uitschakelen vanaf daar. Dus ik denk: dan loop ik toch naar dat andere adres! En ja hoor, daar was de Caddy!
Er lag alleen een enorme plas koelvloeistof onder (CP: ja, hij lekt een beetje) en onderweg kreeg ik een waarschuwing dat de motor te warm werd

Uiteindelijk weinig gebeurd en gewoon Meerkerk gehaald.
Maar toen kwam ik op Utrecht Centraal aan. Ik loop nietsvermoedend en met een vriend bellend de stationshal in, ligt er ineens een bewusteloze vrouw midden in de stationshal

Het was blijkbaar net gebeurd, want er zaten een paar mensen in paniek naast en te proberen haar weer bij te brengen. Verder was er nog niks gedaan, dus ik heb maar meteen 112 gebeld. Er was gelukkig ook snel NS-personeel ter plaatse en terwijl ik aan het bellen was bleek dat er al politie in het station was. Die zijn ook meteen gekomen en toen kwam ze weer enigszins bij. Die agenten zeiden dat als er nog een ambulance nodig zou zijn, ze zelf wel zouden bellen. Dus dat gezegd tegen de alarmcentrale en toen ben ik verder gegaan. Was een heftig slot van de dag!
Maar goed, morgen weer 3 ritten, stuk beter gelukkig. Eerst Vlaardingen - Rotterdam (wauw wat lang!!) in een nieuwe Opel Astra Turbo, dan Rotterdam - Almere in een Volvo V70 en tenslotte Amsterdam Breda in een Audi A3 1.8TFSI
[ Bericht 17% gewijzigd door Irritatie100 op 28-02-2011 17:15:04 ]