Lekkere muziekjes he?quote:
Ja, da's wel suf. je wilt natuurlijk zelf ook wel eens in je kontje geneukt wordenquote:
Stratumseind? Oeh, lang geldeden dat ik daar was.. Zat vroeger meestal in de kelder bij Dynamoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Stratumseind. Geen idee hoe ik het uit moet leggen maar ik loop er zo naartoe
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemenquote:
Backups.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemen![]()
En nu kan ik nergens meer een torrent vinden
het origineel hiervanquote:
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondejuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's wel suf. je wilt natuurlijk zelf ook wel eens in je kontje geneukt worden
Too Much Informationquote:
er valt vast wel wat te soulseekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemen![]()
En nu kan ik nergens meer een torrent vinden
nummer?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stratumseind? Oeh, lang geldeden dat ik daar was.. Zat vroeger meestal in de kelder bij Dynamo
Precies. En van je kontje vingeren krijg je kramp in je handenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
het origineel hiervan
[..]
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondeju
Ja nee nou, dat was het probleem nietquote:
plus je vinger gaat riekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. En van je kontje vingeren krijg je kramp in je handen
Nee nee nee, niet weer dat stomme prostaat gebeurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
het origineel hiervan
[..]
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondeju
Okee. ik woon in Eindhoven, dus ken weleen beetje de weg op Stratumseind.. eigenlijk. Al kom ik er zelden..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Stratumseind. Geen idee hoe ik het uit moet leggen maar ik loop er zo naartoe
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik heb nummer 1, en welk nummer heb jij?
Ik zou het niet meer weten, is 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Hoe duur was het bier daar? 1 gulden zoveel toch?
Noem dat maar stom!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet weer dat stomme prostaat gebeuren
wat nu weerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet weer dat stomme prostaat gebeuren
You lost mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooie binnekomer p.quote:
Iets met achteraan aansluitenquote:
Rubber handschoentje doet wonderenquote:
proost kerelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
IK DOE HET !
* friemelaar opent flesje La Trappe Triple
Proost
Proost Friemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
IK DOE HET !
* friemelaar opent flesje La Trappe Triple
Proost
Ik dring altijd voorquote:
Okee ik ben daar in 1998 en 1999 wel eens geweest. Maar rond die tijd ging het ook tegen de vlaktequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, is 20 jaar geleden![]()
![]()
das zo onrmantischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rubber handschoentje doet wonderen
Ik ga niet kijken. Ik duik m'n bed in met mijn lekker vent. Da's veul beter voor m'n libidoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
das
[..]
das zo onrmantisch![]()
ooh hier lekkere eddie voor je libido
Heb jij die?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Ik duik m'n bed in met mijn lekker vent. Da's veul beter voor m'n libido
Negatiefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop dat hij gelijk in slaap dondertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Ik duik m'n bed in met mijn lekker vent. Da's veul beter voor m'n libido
ik las dildoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ik ben daar in 1998 en 1999 wel eens geweest. Maar rond die tijd ging het ook tegen de vlakte
Would I lie?quote:
Voor jou is het dus ook bedtijdquote:
Oh ja, het was jouw schuld he dat ik dat filmpje heb gekekenquote:
Ken je oldbie sc'ersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |