ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoop dat het snel beter gaat met je schoonmamma.
Ik vind TikTok heerlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
TikTok is zó slechtdat 't gewoon ergens leuk is, vind ik
Nog beter!quote:
quote:
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
een marie-claire hoort daar niet heen te gaan
ja, het is jouw schuld dus, dat ze 't niet heeft, maar die stomme marie-claire welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Waar duimen we voor? Of ben ik soms al te laat?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, het is jouw schuld dus, dat ze 't niet heeft, maar die stomme marie-claire wel
uniek zat in de Qmusic finale voor kaarten voor de Black eyed peas in Parijs inclusief overnachting en zakgeldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef mazaru het volgende:
Ik haat marie-claire!!
geen idee waar het over gaat, maar ik leef mee!![]()
Stomme marie-claire!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uniek zat in de Qmusic finale voor kaarten voor de Black eyed peas in Parijs inclusief overnachting en zakgeld
en een of andere muts die marie-claire heeft, heeft het gewonnen ipv onze eigen uniek
Dat. Nutteloze toevoeging, die niet eens goed werkt. En dan kom je er 3 weken na dato achter dat iemand je iets gestuurd had en dat je dus heel lomp niet gereageerd hebt. Hmpf.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Owee als je nu als troost een abonnement op de Marie-Claire krijgt aangeboden!
Welterusten!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan eindelijk slapen
Fijne avond lieverds
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Owee als je nu als troost een abonnement op de Marie-Claire krijgt aangeboden!
En Parijs loopt niet weg hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan eindelijk slapen
Fijne avond lieverds
ik mag het hopen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Parijs loopt niet weg hoor.
Wedden dat het toch alleen maar had geregend in dat weekend?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
En misschien pist Fergie wel weer in haar broek en wordt het concert halverwege afgebroken!
Iets uit het Q-Music-repetoire!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik ga ene liedje uitzoeken voor FOK! Idols van dit jaar.. waar zal ik beginnen?
ik ben wel toe aan wat klefs. Wat smste die, en wat smste jij terug?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef Merel het volgende:
De collega smst net zoiets liefEn ik heb zoiets klefs teruggestuurd
Oh help, dit is erg
Dat ie rot vindt dat we vanavond niet konden afspreken omdat ie al andere plannen had. En ik zei dat ik dat helemaal niet erg vond omdat ik nog genoeg tijd met 'm wil doorbrengen vanaf nuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben wel toe aan wat klefs. Wat smste die, en wat smste jij terug?
Wat vindt de Duutser ervan? Ik vind wel dat je je eigen beslissing moet nemen hierin, maar ben benieuwd wat hij zegt!quote:schaatsen afgezegd, en neig nog steeds naar phd doen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat ie rot vindt dat we vanavond niet konden afspreken omdat ie al andere plannen had. En ik zei dat ik dat helemaal niet erg vond omdat ik nog genoeg tijd met 'm wil doorbrengen vanaf nu
[..]
Wat vindt de Duutser ervan? Ik vind wel dat je je eigen beslissing moet nemen hierin, maar ben benieuwd wat hij zegt!
Erg hèquote:
Dat vind ik ook, en hij ook. Hij is het over het algemeen met m'n redeneringen eens, en vind het tof voor me dat het me aangeboden is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat ie rot vindt dat we vanavond niet konden afspreken omdat ie al andere plannen had. En ik zei dat ik dat helemaal niet erg vond omdat ik nog genoeg tijd met 'm wil doorbrengen vanaf nu
[..]
Wat vindt de Duutser ervan? Ik vind wel dat je je eigen beslissing moet nemen hierin, maar ben benieuwd wat hij zegt!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Erg hèIk herken mezelf niet meer! Hij is een collega, ik hoor me als een bitch te gedragen
Het is hier in Zweden, en ik ben niet altijd even blij geweest hier, zo te zeggen. Plus, het zou betekenen nog langer niet samen met de Duutser, waarschijnlijk. Al zijn er wel mogelijkheden dat hij hier voor een tijd komt enzo. En, het sluit zekere carrierepaden af, maar opent ook nieuwe.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*emmertje pakt.
Jagär wat zijn de redenen om het niet te doen? De pluspunten heb ik wel gezien.
Klef dochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Je piept wel over de kou ja ;') verder kan ik het niet beoordelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is hier in Zweden, en ik ben niet altijd even blij geweest hier, zo te zeggen. Plus, het zou betekenen nog langer niet samen met de Duutser, waarschijnlijk. Al zijn er wel mogelijkheden dat hij hier voor een tijd komt enzo. En, het sluit zekere carrierepaden af, maar opent ook nieuwe.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga m'n kind Grasduinen noemen. Of Kampioen. Of Linda. Oh wacht...
ik ga nu eerst slapen. Dat met de duutser is ook lastig, maar we hebben sowieso geen plan over dat we dan en dan bij elkaar zijn. Dus het is lastig hypothetisch te denken over als ik een baan in den haag of bonn of berlijn ofzo zou vinden, hij dan daar ook een baan kan vinden. We zitten met het probleem dat we allebei in een vrij kleine niche in de arbeidsmarkt zitten, en dat dat dus lastig synchroniseren is, en dat we allebei nu aan het begin van onze carriere staan. ach ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je piept wel over de kou ja ;') verder kan ik het niet beoordelen
Qua carrierepaden heb je al een idee wat je wil?
De Duutser dat lijkt mij nog het meest lastige
Mij ook! Vind het ook wel heel knap van 'm dat hij er dan zo tegenaan kijkt en jou gewoon je keuze laat maken zonder je heel veel druk op te leggen. Volgens mij is het ook echt een schat van een ventquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
De Duutser dat lijkt mij nog het meest lastige
Playboy!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga m'n kind Grasduinen noemen. Of Kampioen. Of Linda. Oh wacht...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Mij ook! Vind het ook wel heel knap van 'm dat hij er dan zo tegenaan kijkt en jou gewoon je keuze laat maken zonder je heel veel druk op te leggen. Volgens mij is het ook echt een schat van een vent
Maar als je weet dat je gaat blijven wordt het ook de moeite waard om in vriendschappen te investeren! Kan me voorstellen dat dat nu anders is, als je niet weet waar je over een jaar zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, ik piep wel eens over de kou, maar mijn sociale leven staat me hier vooral tegen. Ik heb in Maastricht gestudeerd, en daar had ik een heeeel erg uitgebreid sociaal leven. En daar vergelijk ik alles mee, en dat is niet zo heel erg realistisch. Mijn collega's hier zijn heel leuk, maar lastig om een echte vriendschap mee op te bouwen. Dus moet ik het ergens anders zoeken, en dat vind ik eng en spannend, maar niet onoverkoombaar. Let's see!
absoluut. heel erg anders. Nu is het ook waard om hard te inversteren om echt vloeiend Zweeds te leren. Dat maakt psychologisch echt een groot verschil.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je gaat blijven wordt het ook de moeite waard om in vriendschappen te investeren! Kan me voorstellen dat dat nu anders is, als je niet weet waar je over een jaar zit.
Die beslissing is dus duidelijk al genomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Nu is het ook waard om hard te inversteren om echt vloeiend Zweeds te leren.
Nee, ik wil er over slapen. Maar, ik heb een duidelijke voorkeur, ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Die beslissing is dus duidelijk al genomen![]()
Welterusten!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik wil er over slapen. Maar, ik heb een duidelijke voorkeur, ja.
Ik ga dat maar eens doen, er over slapen. Morgen lekker uitslapen nu ik niet ga schaatsen! Weltrusten lieve Slankies, bedankt voor al het advies en raad enzo..
Dat nieuwe nummer van Adèle!!! Is dat wat voor jouw stem? Zo'n lekker nummer is dat!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
yay! ik heb een fijn opnameprogramma gevonden voor liedjesen m'n mic werkt
nu alleen nog minder wijn drinken zodat 't ook klinkt
Die had ik in januári al op FB gezet, nog lang voordat ie ook maar in de buurt van de top40 kwam!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van Adèle!!! Is dat wat voor jouw stem? Zo'n lekker nummer is dat!
'ik was al fan toen ze nog underground was'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die had ik in januári al op FB gezet, nog lang voordat ie ook maar in de buurt van de top40 kwam!![]()
welk nummer is dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van Adèle!!! Is dat wat voor jouw stem? Zo'n lekker nummer is dat!
Jaquote:
Ja dat postte je ook op mijn FB wall toen ik het liedje postte. Vandaar mijn actie van vanmiddag!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die had ik in januári al op FB gezet, nog lang voordat ie ook maar in de buurt van de top40 kwam!![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat postte je ook op mijn FB wall toen ik het liedje postte. Vandaar mijn actie van vanmiddag!
FaceMook?quote:
Slåp läkkar.quote:
quote:
lol.quote:
Wat goed! Moet er echt niet aan denkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! 't Wordt toch de RPM-les van 09:00!
ik denk dat het er vanaf hangt of wat jij vraagt redelijk is? Of de manier waarop je het vraagt/communiceert 'normaal' is. Als dat het geval is, dan ben je geen bitch, maar wil je je werk goed doen en dat verwacht je ook van de mensen om je heen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Merel het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds boos op die ene collega. De woede is nu wel gezakt, maar ik ben nu gewoon op een hele rationele manier boosDus daar moeten we het maandag maar eens over hebben
Tegelijkertijd denk ik "what have I become??" want ik merk echt dat ik helemaal met onze super hoge eisen stellende bedrijfscultuur vergroeid ben en er slecht tegen kan als iemand daarin niet meekomt. Ik ben op m'n werk eigenlijk best een bitch soms
Food for thought in ieder geval...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen.
Al schoongemaakt:
- wc
- keuken
- salontafel
Nog in de planning:
- 10 wasmanden wegvouwen
- slaapkamer opruimen
- aankleedkamer opruimen
- woonkamer en gang beneden stofzuigen en dweilen
Dochter maakt de middelste badkamer schoon
Oh? Nee hoor. Ik heb alleen een heel groot huis en een bijna fulltime baan. En een lieve man en lieve kinderenquote:
Ohquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh? Nee hoor. Ik heb alleen een heel groot huis en een bijna fulltime baan. En een lieve man en lieve kinderen. Maar een huishoudelijke hulp? Nee.
Anders zou mijn leven perfect zijn![]()
![]()
Maar ik zou er best een willen hebben hoor. Ik heb zo'n vre-se-lij-ke hekel aan schoonmaken en opruimen.
Omdat ''schoon' en 'netjes' niet mijn eerste prioriteit heeft en we op dit moment alleen hele dure schoonmaaksters kunnen krijgen (meer dan ¤ 20 per uur) en ik mijn geld dan liever uitgeef aan etentjes, boeken en vakanties.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohdacht dat jij degene was die dat zei
Waarom niet dan? En grote huizen zijn geweldig tot je moet schoonmaken
Maar daarvoor woon jij weer in de Randstad. Ik moet een uur rijden voordat ik in een fatsoenlijke binnenstad ben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wel een hulp. Maar geen groot huis.
Oh echt! Oei dat is echt een smak geld jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat ''schoon' en 'netjes' niet mijn eerste prioriteit heeft en we op dit moment alleen hele dure schoonmaaksters kunnen krijgen (meer dan ¤ 20 per uur) en ik mijn geld dan liever uitgeef aan etentjes, boeken en vakanties.
quote:
Ik heb er nog een nachtje over geslapen en ik vind mezelf tegenover haar eigenlijk niet onredelijk. Ik wil gewoon dat ze kwaliteit levert zonder dat ik alles voor haar hoef uit te kauwen. Voor mijzelf is het lastige dat ik niet haar 'meerdere' ben, dus ik kan haar er wel op aanspreken maar als er niets verandert houdt het op. Want van haar leidinggevende hoef ik ook niks te verwachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:52 schreef _aurum_ het volgende:
ik denk dat het er vanaf hangt of wat jij vraagt redelijk is? Of de manier waarop je het vraagt/communiceert 'normaal' is. Als dat het geval is, dan ben je geen bitch, maar wil je je werk goed doen en dat verwacht je ook van de mensen om je heen.
Ik las 'varkentjes' ipv 'vakanties'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat ''schoon' en 'netjes' niet mijn eerste prioriteit heeft en we op dit moment alleen hele dure schoonmaaksters kunnen krijgen (meer dan ¤ 20 per uur) en ik mijn geld dan liever uitgeef aan etentjes, boeken en vakanties.
Foto!quote:
't Is niet zo heel spannend hoor! Het zit nou weer netjes / niet in m'n ogenquote:
Lekker kort!quote:
Er woont een Shetlander in mijn halquote:
Zou het bijna doen jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er woont een Shetlander in mijn hal![]()
Jajaaaa een paaaard in de gang![]()
Ander topic in LIF over mannenstrings, een merk dat 'Bruno Banani' heet!![]()
Zolang ze op schoot kunnen kan iedereen het wel waarderen, ze zijn ook erg cute!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe liefWollige shetlanders zijn zo ongeveer de enige paarden die ik kan waarderen
![]()
Bruno Banani... *schudt hoofd* It's right up there with Walter Weenie en Alessandro Buti. Krijgen we voor vrouwen dan Veronica Vaginetta?
Oh leuk!! Wel de groeten doen hèquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef conleche het volgende:
T: wat hapjes denk ik, ga samen met Greys naar vivi
Filet americain. What else?quote:
Gewoon ibu, 3x per dag, kan geen kwaad lijkt me?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:51 schreef MarMar het volgende:
Jagar, gefeliciteerd en succes met de beslissing! Het komt heus goed.
Chico, ontstekingsremmers erin mikken zonder overleg zou ik niet doen, je kan ook gewoon telefonisch overleggen met de dokterswacht zonder meteen zelf naar de SEH te vliegen.
Hou je temp. iig goed in de gaten.
Nee, hier ook niet, toen ik zostraks in de stad was. En de maten van de spijkerbroeken (gelukkig wel de mango) ook niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
de spiegel is niet lief vandaag
hup, op de motor dan maar!![]()
![]()
Hoe purty! Naast mijn taart van toen zouden we een groengroenbloemetjesrupsjesland hebben!quote:
ik dacht even een stiekeme jarige te hebben ontmaskerdquote:
Mm.. Maar zelfs dan paste ik niet in een 40. Nog steeds een beetje jammer, maar helaas!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:45 schreef Rituals het volgende:
@ Jagar: ik heb goed nieuws! De verkoopsters van Mango hebben me laatst verteld dat je bij Mango niet naar de EUR-maat moet kijken, maar naar de D-USA-maat, de D-USA-maat is één maat kleiner (XS ipv S bijv.), dus bij Mango is het niet heel gek als je een (EUR-) maat groter hebt dan normaal.
Al weet ik niet zeker of dat ook voor spijkerbroeken geldt.
Nu hoop ik dat dat niet zo is in Nijmegen, anders moet ik toch die bril even opnieuw overwegenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:51 schreef Merel het volgende:
Er hangt in de Mango in Rotterdam op alle pashokjes zelfs een papier met "D STAAT VOOR DUTCH DUS JE MOET NAAR DIE MAAT KIJKEN EN NIET NAAR EUR" ofzo
fleurig!quote:
Ik denk dat ze bij de Mango in R'dam maar wat blaten, aangezien de D staat voor Duitsland. En Duitse maten zijn net wat groter dan de Nederlandse en héél wat groter dan de Zuid-Europese maten. En aangezien Mango een Spaans bedrijf is........quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:51 schreef Merel het volgende:
Er hangt in de Mango in Rotterdam op alle pashokjes zelfs een papier met "D STAAT VOOR DUTCH DUS JE MOET NAAR DIE MAAT KIJKEN EN NIET NAAR EUR" ofzo
Hier plenst het gewoonwegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:27 schreef sigme het volgende:
Rotweer? Hier is het prima. Beetje grauw misschien, maar goed weer om boompjes te slepen.
Ik heb ook Spaanse roots (ver weg) maar ik ben heul niet petite niequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij de Mango in R'dam maar wat blaten, aangezien de D staat voor Duitsland. En Duitse maten zijn net wat groter dan de Nederlandse en héél wat groter dan de Zuid-Europese maten. En aangezien Mango een Spaans bedrijf is........
Dat!quote:
Maar je hebt wél prachtig Zuid-Amerikaans haar!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook Spaanse roots (ver weg) maar ik ben heul niet petite nieNet als dat ik de Zuid-Amerikaanse tolerantie voor pittig eten mis. Ik voel me benadeeld
![]()
</flauwe-wog-bui>
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens schijn ik tijdens het eten van hotwings dan wel weer amusant te zijn. Dat dan weer wel. Ik snotter en snuif en zeg heel vaak 'oei'. En mn vriend maar lachen
Was wel gezellig, ja. Word alleen snel te ongeduldig & daardoor slordig ^^quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe purty! Naast mijn taart van toen zouden we een groengroenbloemetjesrupsjesland hebben!Goed strak ook, denk ik! Vond je het wat om te doen?
Maar daar heb ik bij het eten van hotwings niks aan!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar je hebt wél prachtig Zuid-Amerikaans haar!![]()
Jammer, was een mooie broek!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh de steps spijkerbroek die ik een tijdje geleden postte, heb ik vandaag gepast en weer teruggehangen. Niet gesneden op dames met een kont / heupen.
Klopt! Maar niet op mijn lijfquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jammer, was een mooie broek!
Esprit
ik zou er een ding uithalen en vervangen door een vierde knuffeltjequote:
Ik hoor altijd goede verhalen over Julia's Pasta en anders kun je nog zo'n kant en klare maaltijdsalade van de Appie nemen. De garnalen sweet chili en de zalm dille zijn best ok.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Iemand een idee wat ik qua eten op amsterdam CS kan halen wat niet te ranzig is en nog iets qua groenten bevat? Ik heb zin in zuurkoolstamp maar ik denk dat dat hem niet gaat worden.
Ze hebben een appie to go, die heeft ook stoommaaltijden en een magnetron. Of maaltijdsalades.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Iemand een idee wat ik qua eten op amsterdam CS kan halen wat niet te ranzig is en nog iets qua groenten bevat? Ik heb zin in zuurkoolstamp maar ik denk dat dat hem niet gaat worden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:05 schreef Perruche het volgende:
Hm ja ik ga niet met een opgewarmde zalm in de magnetron zittenmaar thanks voor de tips... misschien Julia's inderdaad
boordevol groene iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*mental imagery*![]()
Patatjes van de Smullers?
Stabiel, minder dik en niet zo pijnlijk meer als gister. Slikken kan weer zonder pijn. Maar dat kan ook zijn omdat ik weer pijnstillers inneemquote:
Tevens: een typo, whaaah een typo!!11!einz!quote:
Shakies? Die heeft wel lekkere bagels ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Chicolate het volgende:
Er is volgens mij ook een soort saladebar op Amsterdam CS. Tenminste, ik dacht dat die sapjeszaak ook salades deed.
Die ja! Oh en op spoor 2B zit ook nog een grand cafe, misschien hebben ze daar ook wel normalere maaltijden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Shakies? Die heeft wel lekkere bagels ja!
Ik vind die met mozzarella, tomaat en pesto iig best wel lekkerFruitsalades hebben ze dacht ik wel.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*mental imagery*![]()
Patatjes van de Smullers?
Die is stinkend duur! Ik heb daar ooit moeten verzamelen voor een oud baantje en toen heb ik ruim 2 euro betaald voor een klein glaasje theequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die ja! Oh en op spoor 2B zit ook nog een grand cafe, misschien hebben ze daar ook wel normalere maaltijden.
Ik had meestal met mayo en uitjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Met pindasaus en een kroket...
Hehequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tevens: een typo, whaaah een typo!!11!einz!
Is dat ook weer uit mn systeem
Ik wil donkerblauw, blauw of zwart..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef MarMar het volgende:
skatewinkels zoeken Probdaar hebben ze vaak Vanz, london mode heeft er ook wel eens een paar in de uitverkoop, maar geen grote keuze.
Wat voor Vans? De typische skateschoen of de wat meer mainstream modellen? Op nieuwedijk zitten een stuk of 3 winkels die wel Vans verkopen, maar ben de namen vergeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef Probability het volgende:
In welke sneakersstore kan ik goedkoop VANS halen of waar is er nu sale? Ben niet zo thuis in de sneaker wereld..
Het zijn dan ook vans.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit van vanz gehoord![]()
jee voor de definitieve beslissing van jag!
Wij eten viscuisine
Die bootschoentjes..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat voor Vans? De typische skateschoen of de wat meer mainstream modellen? Op nieuwedijk zitten een stuk of 3 winkels die wel Vans verkopen, maar ben de namen vergeten.
Plaatje?quote:
staat hier in de kastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Globes? Vans?Ik ken wel Venz. Das superfruit!
Ik heb deze nu al een aantal jaar! Met dobbelsteentjes voor de geekfactorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
bijna op...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
XM is niet de enigequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb deze nu al een aantal jaar! Met dobbelsteentjes voor de geekfactorZe hebben me trouw gediend al die tijd *traantje wegpinkt*, maar ze zijn wel aan vervanging toe.
En voel je niet bezwaard, ik weet dat jij dit niks vindt
We komen vd zomer wel een vrachtje brengenquote:
deal! Willen jullie naar Zweden in de zomer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We komen vd zomer wel een vrachtje brengen![]()
.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
deal! Willen jullie naar Zweden in de zomer?
Hey mijn vriendje heeft ook Globes. Nog steeds, terwijl ik in de tussentijd al 3 paar schoenen versleten heb (letterlijk kapot gelopen). Ik had Vans en Etnies, die laatste met knalgroene vetersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Skategympies![]()
Mijn Globes vallen een beetje uit mekaar. Voor van de lente/zomer maar nieuwe zoeken! Maar eerst zorgen dat mn Engelsen me betalenWas iets mis gegaan bij de betaling en nou hoor ik weer niks. Communicatie gaat smoooth (vooral met de altijd-vrolijke-betaalmevrouw).
dat is te laat, dan is jagar al gestorven aan een superfruittekortquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We komen vd zomer wel een vrachtje brengen![]()
.
Ik ben niet alleen in dit topique!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey mijn vriendje heeft ook Globes. Nog steeds, terwijl ik in de tussentijd al 3 paar schoenen versleten heb (letterlijk kapot gelopen). Ik had Vans en Etnies, die laatste met knalgroene veters.
Kan dat niet per post?quote:
Kweetnie. We boeken nooit. Auto, troep erin en gaan!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar willen jullie heen? En, graag, natuurlijk!
Wat eenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst:
o. 4 crackers met jam en smeerkaas
t. -
l. kip piripiri met pasta
s. uurtje schaatsen
t. half patatje met + glas fanta
d. sushi + tequilla + wortels
Volgens mij iets van 1200 kcal,dus er kan nog iets bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |