klopt je hebt maar 1 sterretjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:04 schreef DaMook het volgende:
Ik zie ineens allemaal banners, geloof dat mijn abo zojuist om 12 uur verlopen is. Eens kijken voor een nieuwe
.
Zo, weer opgelostquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt je hebt maar 1 sterretje
dat je 48 euro wil uitgeven voor 13 maandenquote:
enigszinsquote:
Niet zo dus. Denk dat ik het ook niet al te laat maak, eigenlijk ben ik best wel kapotquote:
ben je uit geweest?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet zo dus. Denk dat ik het ook niet al te laat maak, eigenlijk ben ik best wel kapot
Tsja ieder zijn ding hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat je 48 euro wil uitgeven voor 13 maanden
Nope, had een housewarming van m'n vroegere buren. Ze hebben sinds een maand of 2 hun eigen appartementje in plaats van twee kamers in twee flats die naast elkaar liggenquote:
die verdient echt wel genoeg met die abo's en advertenties.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja ieder zijn ding he. Daarnaast vermaak ik me hier al jaren dus mag danny er wel iets aan verdienen
.
En terechtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die verdient echt wel genoeg met die abo's en advertenties.
En ik moet natuurlijk weer per ongeluk op zo'n advertentie klikkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die verdient echt wel genoeg met die abo's en advertenties.
weer +/- 20 centquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
En ik moet natuurlijk weer per ongeluk op zo'n advertentie klikken
Geen noemenswaardige plannen eigenlijk. Kamer opruimen en schoonmaken, boodschappen doen, studeren. Zoiets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef Allrounder het volgende:
Om het topic een beetje levend te houden. Iedereen een leuk weekend voor de boeg, of is ie al begonnen?
straks ruim 200 kranten in de brievenbus gooien en daarna weekendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef Allrounder het volgende:
Om het topic een beetje levend te houden. Iedereen een leuk weekend voor de boeg, of is ie al begonnen?
Schoonmaken, heb ik mijn moeder voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen noemenswaardige plannen eigenlijk. Kamer opruimen en schoonmaken, boodschappen doen, studeren. Zoiets.
Whut? Straks? Of 6 uur pas?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
straks ruim 200 kranten in de brievenbus gooien en daarna weekend
We wonen niet allemaal meer bij mama thuisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Schoonmaken, heb ik mijn moeder voor.
ik denk dat ik zo eens ga beginnen.quote:
Morgen naar het voetbal van vrienden. Filmpje kijken, misschien de stad in. Misschien ook niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef Allrounder het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal meer bij mama thuis
vind ik een beetje triestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Als ik vrij ben, moet ik hier thuis schoonmaken van mamaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Sterktequote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo eens ga beginnen.
Tof! Zou wel even de stad ingaan als ik jouw was, altijd gezellig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Morgen naar het voetbal van vrienden. Filmpje kijken, misschien de stad in. Misschien ook niet.
verdient nog wel leuk, maar ik zou wel eens een fatsoenlijke 40 uur baan willen hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
SterkteWel een mooie bijverdienste!
Hangt er een beetje van af of m'n vrienden gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tof! Zou wel even de stad ingaan als ik jouw was, altijd gezellig.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vind ik een beetje triestKlopt, komt langzaam aan wel verandering in merk ik zelf. Gaat alleen heel lang duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem jij toch het voortouw!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af of m'n vrienden gaan
Als ik geen zin heb vind ik het ook wel primaquote:
Geen zin? Hoezo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb vind ik het ook wel prima
Woensdagavond laat op bed, gister naar de HMH geweest en ik reed. Dus ook best vermoeiend en laat op bed. Ik lig nu nog niet en wil morgen 12 uur bij het veld staan. Dus ben bang dat ik s'avonds kapot ga zijnquote:
Dat denk ik dan ook!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Woensdagavond laat op bed, gister naar de HMH geweest en ik reed. Dus ook best vermoeiend en laat op bed. Ik lig nu nog niet en wil morgen 12 uur bij het veld staan. Dus ben bang dat ik s'avonds kapot ga zijn
Alsof je er donderdag zo vroeg uit wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Woensdagavond laat op bed, gister naar de HMH geweest en ik reed. Dus ook best vermoeiend en laat op bed. Ik lig nu nog niet en wil morgen 12 uur bij het veld staan. Dus ben bang dat ik s'avonds kapot ga zijn
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof je er donderdag zo vroeg uit was
You tell mequote:
Goed bezig. Zo weinig slaap en zo'n lange dagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:56 schreef Allrounder het volgende:
Gister tot half 2 in het cafe gezeten. Vandaag gewerkt van 7.00 tot 16.00. En vanavond feestje gehad, maar ben nog fit.
Ga het morgen wel merken denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
You tell me
[..]
Goed bezig. Zo weinig slaap en zo'n lange dag
Heb het nog nooit meegekregenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
zometeen ekdom in de nacht, hoop weer 'ns helemaal mee te krijgen
Ik hou het nooit zo lang vol, misschien dat ik vannacht doorhaal en blijf kijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
vroeger sliep ik rond deze tijd en ging de wekker om 4 uurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heb het nog nooit meegekregen.
Slaap lekker!quote:
Die twee 'prostituees' netquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
wel de handjes boven het dekbed gehadquote:
hai haiquote:
zie ik opeens een nummer die ik 30 januari aan Gerard en Giel heb gemaild.quote:1. Beth Ditto - I Wrote The Book
2. Gil Scott-Heron & Jamie XX - I'll Take Care Of U
3. Basement Freaks - Something Freaky
4. George Michael - I Want Your Sex (freemasons clubmix)
5. Charles Bradley - The World (Is Going Up In Flames)
6. The Naked & Famous - Young Blood
7. Lykke Li - I Follow Rivers
8. Peter, Bjorn & John - Second Chance
9. The Souldiers - Down On Me
10. Frankie & The Heartstrings - Hunger
11. Oceana - Lala
quote:Beste Giel en Gerard,
Ik heb een paar nummers ontdekt wat jullie vast wel aanspreekt denk ik.
Het eerste nummer heet Peter, Bjorn and John - Second Chance En misschien vinden jullie dit ook wel wat Gorilla Warfare Tactics - Temptations
mvg
****** (@hole1988)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |