hai haiquote:
oh die gozer is nu solo gegaanquote:
klopt je hebt maar 1 sterretjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:04 schreef DaMook het volgende:
Ik zie ineens allemaal banners, geloof dat mijn abo zojuist om 12 uur verlopen is. Eens kijken voor een nieuwe
.
Zo, weer opgelostquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt je hebt maar 1 sterretje
dat je 48 euro wil uitgeven voor 13 maandenquote:
enigszinsquote:
Niet zo dus. Denk dat ik het ook niet al te laat maak, eigenlijk ben ik best wel kapotquote:
ben je uit geweest?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet zo dus. Denk dat ik het ook niet al te laat maak, eigenlijk ben ik best wel kapot
Tsja ieder zijn ding hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat je 48 euro wil uitgeven voor 13 maanden
Nope, had een housewarming van m'n vroegere buren. Ze hebben sinds een maand of 2 hun eigen appartementje in plaats van twee kamers in twee flats die naast elkaar liggenquote:
die verdient echt wel genoeg met die abo's en advertenties.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja ieder zijn ding he. Daarnaast vermaak ik me hier al jaren dus mag danny er wel iets aan verdienen
.
En terechtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die verdient echt wel genoeg met die abo's en advertenties.
En ik moet natuurlijk weer per ongeluk op zo'n advertentie klikkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die verdient echt wel genoeg met die abo's en advertenties.
weer +/- 20 centquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
En ik moet natuurlijk weer per ongeluk op zo'n advertentie klikken
Geen noemenswaardige plannen eigenlijk. Kamer opruimen en schoonmaken, boodschappen doen, studeren. Zoiets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef Allrounder het volgende:
Om het topic een beetje levend te houden. Iedereen een leuk weekend voor de boeg, of is ie al begonnen?
straks ruim 200 kranten in de brievenbus gooien en daarna weekendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef Allrounder het volgende:
Om het topic een beetje levend te houden. Iedereen een leuk weekend voor de boeg, of is ie al begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |