Wil jij ook stiekeme likjes dan?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Met een goede match kun je wel meer genieten vind ik
en van wie ben jij dan nu aan t genieten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Ik heb met de meest foute match van mn leven het meest genoten 8 jaar langquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
dat was die thuiswonende toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb met de meest foute match van mn leven het meest genoten 8 jaar lang![]()
Dat was die bij zijn vriendin wonende buurman / collegaquote:
Nu op dit moment zit ik alleenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en van wie ben jij dan nu aan t genieten?
Ik ookquote:ow en nog iets, ik blijf balen van scheermesjes
Krijgen ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef Ynske het volgende:
ow, en t is heerlijk om massages te geven
hoelang heeft t op zich laten wachten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu op dit moment zit ik alleen
[..]
Ik ookIk heb laatst weer gebruikt, maar zit er echt over te denken weer te laten waxen
uhuh, das waar, maar goed, maybe some dayquote:
Nou ja, ik kan nu nog steeds merken dat het gewaxed is zeg maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelang heeft t op zich laten wachten?
Wel geven niet nemen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh, das waar, maar goed, maybee some day
Vast wel toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh, das waar, maar goed, maybee some day
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lottekoekie beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een griepje onder de leden?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
ook daar kun je van genietenquote:
Kan, maar hij zou bij mij niet komen klussen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Elies, je kunt hem natuurlijk ook een prijs laten maken en dan ...
"ik weet zéker dat er een hoop af kan aangezien je aan de hand van de buurt waarin dit wijf woont er een schep bovenop hebt gedaan".
Oeh, watvoor??????quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef Maes het volgende:
Ik zit een dramafilm te kijken.![]()
Oh-oh ik heb ook nog een leuk fleecedekentje, misschien kan je er een leuk chicojoggingpakje van maken
Ben er inmiddels al achter dat de gemiddelde stucadoor een "varken" is qua taalgebruikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan, maar hij zou bij mij niet komen klussen hoor
Zwart met grote rode/roze bloemen eropquote:
waarom moet ie weg dan ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Zwart met grote rode/roze bloemen erop
Dat is erg belangrijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga even aan mijn huwelijk werken menschen; tot later
Omdat ik er 2 heb.quote:
Werk zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
Aha!quote:
Stiekeme likjes FTW!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
je hebt er iig dus best lang plezier vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan nu nog steeds merken dat het gewaxed is zeg maarMinder enzo
Nee, mooi?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aha!
Leg maar bij de Grass![]()
Heb jij Sonny Boy al gelezen trouwens?
Nee, ik kijk ookquote:
Nou mijn sex raakte dr niet opgewarmd van, jouwes?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Your sex is on fihiiiiiiiiiiiiireeeeeeeeeeeeeeeeeee
()
Nee, hij zou zelfs geen stiekem likje krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mijn sex raakte dr niet opgewarmd van, jouwes?
Henk is vreselijk.quote:
De pechfactorquote:
No fucking way.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hij zou zelfs geen stiekem likje krijgen
Oh ja graag, ik ben boekloos op het moment.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De pechfactor![]()
Ik vond het een apart boek, beetje emotieloos geschreven maar wel een heel bijzonder verhaal en echt toch wel het lezen waard.
Strega heeft m nu, zal ik vragen of zij hem naar jou stuurt?
Keesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No fucking way.
Ja van Kees, die likt alles en iedereen
Oh jeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh ja graag, ik ben boekloos op het moment.
Die troela sprong hier gewoon zonder opstapje op de bank hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef Maes het volgende:
Oh-oh, Fiep kan eindelijk op de bank springen, met behulp van het krukje
Nou, hoe zit het met jouw stiekeme likjes?quote:
Jawel maar ik hou wel van ontspannen lezen dus niet te zware kost.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jeeeeeeeeeeee![]()
Strega moet dr nog in beginnen.
Ik weet niet of ik hier nog iets heb wat jou kan bekoren.
Lees je Engels?
Hou je van Adriaan van Dis?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Jawel maar ik hou wel van ontspannen lezen dus niet te zware kost.
de niet bestaande likjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hoe zit het met jouw stiekeme likjes?
Fakansieeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de niet bestaande likjes![]()
geen idee, we hebben nu vakantie, eens kijken of we wat gaan doen
ik kan t al niet aan mn enkels verdragen, laat staan bij mn doosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef Oognip het volgende:
Ik kijk ook
Yns heb jij weleens geëpileerd daar beneden dan?
Ja en hier hebben we de fout begaan door haar in het begin op te tillen. Toen heb ik na de vakantiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die troela sprong hier gewoon zonder opstapje op de bank hoor
Mijn opstapje is ook gestoffeerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en hier hebben we de fout begaan door haar in het begin op te tillen. Toen heb ik na de vakantieeen curver opstapje gekocht. Dat vond mevrouw te glad van boven, durfde ze niet. Toen heb ik voor 2 euro een matje gekocht bij Ikea en op maat geknipt erop geplakt. Toen heeft het nog weken geduurd voor ze het durfde. En nu kan ze het goed, zelfs met de grote Ikea-rat in de bek al struikelt ze er weleens over. Ik zal morgen er eens een filmpje van maken het is echt grappig.
Wat een naaierij hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Henk is de laatste kandidaat?
Moest daar dan nog reclame voor om die uitslag af te wachten?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef Oognip het volgende:
Ik kijk ook
Yns heb jij weleens geëpileerd daar beneden dan?
Welke heb je in de aanbieding?quote:
De Wandelaar en Tikkop, de laatste twee boeken.quote:
Ging het goed met de fysio?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn opstapje is ook gestoffeerd![]()
En de bed trap ook.
De fysio moest er om lachen vandaag, die dacht dat ie voor mij was omdat ik zo slecht ter been ben
Yups, ik ga zo mn oefeningen nog maar es doen.quote:
Waarom zou je bij je enkels epileren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan t al niet aan mn enkels verdragen, laat staan bij mn doos
Geef r die maar, dan kan zij je overhalen dat je m echt echt moet lezen, ik vond de film zelfs tegenvallen nadat ik het boek gelezen hadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Ik wil Chocolat wel lezen, maar ben er nog niet in begonnen.
Dan mag Maes hem eerst, ik zie haar toch zondag!
Harige enkels zijn echt heel erg onsexyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zou je bij je enkels epileren?
Ik kan het prima verdragen en het werkt een stuk beter
Die heb ik zeker nog niet gelezen, even kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Wandelaar en Tikkop, de laatste twee boeken.
Oh wacht hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Harige enkels zijn echt heel erg onsexy
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zou je bij je enkels epileren?
Ik kan het prima verdragen en het werkt een stuk beter
Jij epileert je doos met een pincet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh wacht hahaik dacht dat ze gewoon met een pincet haar enkels aan het epileren was
lijkt me echt niet fijn.
dat dus, maar goed, is dat niet met heel veel wat harig isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Harige enkels zijn echt heel erg onsexy
Bijnaaaaaaaaa.quote:
Neequote:
'Tat' ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijnaaaaaaaaa.
Kijk je mee naar Tat?
Nooit geloven wat ik zeg jonguh!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
'Tat' ?
Nee dus.
Oh, Tajana....
Nee, en jij ook niet als ik jou een paar weken geleden mocht geloven
Ik doe dat zo'n 3x per jaar met de epidinges.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet
maar als je je benen wilt epileren volgens de handleiding van dat ding moet je ter hoogte van je enkels beginnen en dan naar boven toe
echt dan trek ik t nog liever met een pincet eruit
Dat zijn twee dunne boeken die heel leuk achter elkaar gelezen kunnen worden, die kan ik je wel tegelijk opsturen.Mag jij ze weer naar Strega sturen, die wil ze ook lezenquote:
Wattan?quote:
Oh geweldigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn twee dunne boeken die heel leuk achter elkaar gelezen kunnen worden, die kan ik je wel tegelijk opsturen.Mag jij ze weer naar Strega sturen, die wil ze ook lezen
Geluksvogelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe dat zo'n 3x per jaar met de epidinges.
Tis in het begin ff doorbijten, maar daarna valt het mee.
Duurt bij mij maanden voordat het terug is
sinds ik gedoe gehad heb met mn enkels kan ik dat echt helemaal niet verdragenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe dat zo'n 3x per jaar met de epidinges.
Tis in het begin ff doorbijten, maar daarna valt het mee.
Duurt bij mij maanden voordat het terug is
Ah, dus die Griek is allang over je heen geweest?quote:
Gaat het nog wat worden met Costas, de 'Boat is boat' 'Fuck is fuck' Greek?quote:
Tis ook ingewikkeld hequote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij epileert je doos met een pincet?
Waarom niet gewoon met een epileerdinges dan, gaat dat niet sneller?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]en als je dat vaak genoeg doet blijft er maar weinig haar over
eerst bevriezen met een ijsklontje? of gewoon meteen rukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:
Oh ja laten we het daar nog es over hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat het nog wat worden met Costas, de 'Boat is boat' 'Fuck is fuck' Greek?
... zei zij, die d'r enkels al niet aan kanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerst bevriezen met een ijsklontje? of gewoon meteen rukken
Zal vast sneller gaan maar zo'n ding hek niequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met een epileerdinges dan, gaat dat niet sneller?
Gewoon met je benen in je nek voor de spiegel en plukken maar???quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:
Gewoon rukken onder de douchequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerst bevriezen met een ijsklontje? of gewoon meteen rukken
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
... zei zij, die d'r enkels al niet aan kan
Ow zow, gew!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon met je benen in je nek voor de spiegel en plukken maar???
warm maken en rukkenquote:
Ik heb een paar uur niet meegelezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja laten we het daar nog es over hebben
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon met je benen in je nek voor de spiegel en plukken maar???
Ze kan beide benen in dr nek, nu weet ik dus ook waarom!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo dat wordt bijzonder lopen de dag erna.
Huuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een paar uur niet meegelezen.
Jij Shirley Valentine.![]()
[ afbeelding ]
Ik doe mijn benen niet in mijn nek voor het epileren hoor, zou niet weten waaromquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze kan beide benen in dr nek, nu weet ik dus ook waarom!
Why The Face?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daarom douch ik gemiddeld ook 3 kwartier
Mjn hemel, heb je zo een onwijze bos haar aldaar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daarom douch ik gemiddeld ook 3 kwartier
Nou met dit huisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik zou niet graag in Tat d'r schoenen staan, elke dag met een wildvreemde daten
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mjn hemel, heb je zo een onwijze bos haar aldaar?
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou met dit huisde man hoef ik niet
![]()
Wel een leuke film, of heb je die nooit gezien?quote:
quote:
Nee volgens mij niet ik zie hem op tv, al zegt dat nix ik zie Michael Jackson ook weleens op tv en die is deaud, zeggen zequote:
Nie gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een leuke film, of heb je die nooit gezien?
Wat drink jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet ik zie hem op tv, al zegt dat nix ik zie Michael Jackson ook weleens op tv en die is deaud, zeggen ze
Moet je een keer kijken. Engelse huisvrouw die verliefd wordt op een Griekquote:
Dubbelfrisquote:
Ik heb vrienden en die geven me wel es watquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je een keer kijken. Engelse huisvrouw die verliefd wordt op een Griek![]()
Maar jij doet niet aan downloaden, vraag mij wel af hoe je dan al seizoen 2 van Modern Family kunt kijken of is dat ook al op tv in nederland?
Gek op Jack?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh als ik iets niet wil zien is het die nieuwe comedy wel zeg, die reclame irriteert me al mateloos
Jezus fuck jaquote:
Nou dat dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Ik vind Everybody loves Raymond al niets, laat staan een Nederlandse versie met Linda de Mol
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Ik vind Everybody loves Raymond al niets, laat staan een Nederlandse versie met Linda de Mol
Dat gaat helemaal misquote:
Whoahhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Oognip het volgende:
Jullie kijken allemaal Tatjana he? Ikke niet
Ik heb net hotel geboekt en auto gehuurd voor concert Adele
Wat drink jij?quote:
Dat lijkt mij echt erger dan dat programma op zaterdagavond waar ze allemaal liedjes moeten zingen en grappig zijn in een tulpen-decorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Ooooooooohquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Oognip het volgende:
Jullie kijken allemaal Tatjana he? Ikke niet
Ik heb net hotel geboekt en auto gehuurd voor concert Adele
Mijn moeder adoreert Linda de Mol en die kijkt daarnaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt erger dan dat programma op zaterdagavond waar ze allemaal liedjes moeten zingen en grappig zijn in een tulpen-decor
Mijn moeder stemt ook Job Cohen van het CDA, still love herquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Mijn moeder adoreert Linda de Mol en die kijkt daarnaar
Kom niet aan 'Ik hou van Holland'!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt erger dan dat programma op zaterdagavond waar ze allemaal liedjes moeten zingen en grappig zijn in een tulpen-decor
Hoi Catsiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom niet aan 'Ik hou van Holland'!![]()
'Iedereen is gek op Jack' lijkt me trouwens he-le-maal niks.![]()
En haaaai!
Wil je het nummer van mn moeder?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi Catsie
Wat is zo leuk aan 'Ik hou van Holland'?
Of je zo nog een leuk youtubje gaat postenquote:
Het is gewoon lekker ouderwets fout gezellig kneuterig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi Catsie
Wat is zo leuk aan 'Ik hou van Holland'?
We kijken Tatjaaaaaaanaaaaa nu manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Of je zo nog een leuk youtubje gaat posten
Zo behoeftig ben ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je het nummer van mn moeder?
Die kan dr eindeloos over doorzwetsen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Of je zo nog een leuk youtubje gaat posten
Stokken vangen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker ouderwets fout gezellig kneuterig.![]()
Ik krijg er echt weer het 'grote spelshow' gevoel van.Willlem Ruys! Ted de Braak! Jos Brink! Ron Brandsteder! (niet per se de personen, maar wel hun mega shows).
Nee schelequote:
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee schele![]()
Is het saai in het Secret Secret-Huis ofzo?
Een Amsterdammert en we zullen het horen ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
4 natuurlijk!
Ik vond dit echt de leukste date so far![]()
Deze Jeroen van de Boom wannabe wordt het niet
Maar deze heeft een scooter!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
RTL4
Maar je hebt de leuke 1e date nu al gemist
Waarom wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:06 schreef APK het volgende:
Waarom kijk je geen streams vanavond, Grees?
Omdat we Tat kijken , duh!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik kan toch niet alles tegelijk doen en volgen?
Keuzes keuzes!
En met boer'n accent en lilleke tanden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
De vorige man was vele malen leuker.
Zelfs met wallen.
Is toch verslavend?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik kan toch niet alles tegelijk doen en volgen?
Keuzes keuzes!
Van wie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef asfalthooligan het volgende:
Hmm net telefoontje of ik vvanacht ook wakker ben haha
Ik vind het vaak leuk om in de topics mee te posten en dan heb ik lang niet altijd zelf de streams aan hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch verslavend?
Daarom kijk ik niet
Maar een bewuste keuze om één avond niet te kijken...
Euh, okay...
Ja he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En met boer'n accent en lilleke tanden.
Veeeeeeeel leuker!
Ik vond het niet meer storend na die paar minuten tv alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Hij was ergens heel burgerlijk en ergens stout.
Ik zou d'r op vallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het niet meer storend na die paar minuten tv al
Oh, valt me nog mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het vaak leuk om in de topics mee te posten en dan heb ik lang niet altijd zelf de streams aan hoorDus nee, nog steeds niet verslavend, heb ze nog geen minuut aan gehad, de hele dag nog niet.
Stiekem wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou d'r op vallen.
Jij ook he?
Biechten kreng
Oh, ik dacht iets romantisch met een vrouw ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef asfalthooligan het volgende:
2 vrienden van de esso pomp haha
Ben ik vaak te vinden als ik me zoon niet heb
Van DGK heb ik bij elkaar denk ik - zonder overdrijven - nog geen 12 minuten gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, valt me nog mee.
Er was ooit zo'n filmpje bij 'Man bijt hond' over een vrouw die 'De Gouden Kooi' keek en de deur open deed met een draadloze koptelefoon op omdat ze geen seconde van de streams wilde missen
Nee man, lekker pompen jonguhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets romantisch met een vrouw ofzo
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stiekem wel ja![]()
Ondanks dat ie op het eerste gezicht heeeeeeeeeeelemaal niks leek![]()
Best apart he
Hij was zo heerlijk mannelijk en zij was meteen een leuk meisje dr bijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
In die toestand met haar familie enzo, waar ze hem uitzochten, vond ik het niet zoveel.
Maar in zijn eigen habitat kwam ie beter tot zijn recht
Eigenlijk belachelijk, maar hij kwam gewoon weg met de wallen en de tanden en de boerderie en het accent en het cheesy gedoe met roos en vuurwerk. Why? Leg het me uit??
quote:
quote:
Gaat het nu over Boer zoekt vrouw opeensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
In die toestand met haar familie enzo, waar ze hem uitzochten, vond ik het niet zoveel.
Maar in zijn eigen habitat kwam ie beter tot zijn recht
Eigenlijk belachelijk, maar hij kwam gewoon weg met de wallen en de tanden en de boerderie en het accent en het cheesy gedoe met roos en vuurwerk. Why? Leg het me uit??
Ben blij dat ik niet de enige Noob ben hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat het nu over Boer zoekt vrouw opeens
We zijn half-way en nu moest ik ff rokenquote:
Goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:18 schreef senesta het volgende:
[..]Hoe is het met jou en de beestjes?
Heb je de stiekeme likjes al gedaan en gehad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn half-way en nu moest ik ff roken
Ben d'r weer weg van
Nee-eeeee. D'r eerste date (Tatjana) was een boer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat het nu over Boer zoekt vrouw opeens
Only on tvquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-eeeee. D'r eerste date (Tatjana) was een boer.
Een leuke. Ik dacht dat het godsonmogelijk was, maar ze bestaan!
Knappen heel langzaam weer op gelukkigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
GoedDe beestjes zijn de liefste
Ik ben nerveus over hoe het met mijn werk zal gaan (nog steeds niet duidelijk waarheen) maar uiteindelijk komt dat vast allemaal goed en anders maar wel
Hoe is het met je man en je moeder?
Oh dat vind ik goed om te horen, geeft jou ook weer wat meer rust!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Knappen heel langzaam weer op gelukkig
Lief!quote:Ik ga duimen voor een prachtige werkruimte dicht bij jou in de buurt
Ja maar die man is wat ze zegt 'niet lekker in zijn vel'.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Dit vindt ze echt helemaal niets, dat merk je aan alles
Huh?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef APK het volgende:
Ik ga trouwens even dat liedje van Finland omhoogschoppen in dat verwaarloosde subforum van jou.
Is mooi
Beter sturen ze me mijn Düsseldorf kaarten eens, Cat heeft ze alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef APK het volgende:
Ik ga trouwens even dat liedje van Finland omhoogschoppen in dat verwaarloosde subforum van jou.
Is mooi
Ik heb zelfs geen idee waar je het over hebt, welke autist, dus maak een topic aan en ik ga luisterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Huh?
Die gekke autist heeft nog geen eigen topic?
Daar heb ik momenteel elke dag weer een ander idee over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef Oognip het volgende:
Inderdaad getver GreysEnig idee wat je dan gaat doen?
Doe ik ook niet, was alleen benieuwd en durfde het eigenlijk niet te vragen maar deed het tochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel elke dag weer een ander idee over.
En verder maar even niet al teveel over hebben hier
Ja, maar ik wil geen dubbel topic maken daaroquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen idee waar je het over hebt, welke autist, dus maak een topic aan en ik ga luisteren
Wie weet hebben zij dat ook welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel elke dag weer een ander idee over.
En verder maar even niet al teveel over hebben hier
Je mag alles vragen hoor en ik wil ook van alles vertellen, maar dit is iets te openbaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, was alleen benieuwd en durfde het eigenlijk niet te vragen maar deed het tochNu houd ik mijn mond en wens ik je succes.
Hoe kan je dan een dubbel topic maken als er nog geen topic over is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen dubbel topic maken daaro
Oh, totaal overheen gekeken dan, nog even luisteren en dan reageren in dat topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Je had het toch over Finland?
Hij stond zelfs vrij bovenaan
'Da da dum, da da dum'quote:
Oh, we zijn het een beetje eens, of niet?quote:
Oh god nog erger dan vorig weekend??????quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer een sosjaal weekend voor de boeg.
En ik wilde uitslapen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, we zijn het een beetje eens, of niet?
Ja dat nummer ga ik echt van janken, zo goed en mooi...quote:
Lief, schattig, hippie.... saai.quote:
Wel met leuke dingen hoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god nog erger dan vorig weekend??????
WTF.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
De cd van Adele verveelt me eigenlijk al
Nahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
De cd van Adele verveelt me eigenlijk al
Ik heb dat vaak met cds die ik in een keer goed vind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |