Wil jij ook stiekeme likjes dan?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Met een goede match kun je wel meer genieten vind ik
en van wie ben jij dan nu aan t genieten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Ik heb met de meest foute match van mn leven het meest genoten 8 jaar langquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
dat was die thuiswonende toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb met de meest foute match van mn leven het meest genoten 8 jaar lang![]()
Dat was die bij zijn vriendin wonende buurman / collegaquote:
Nu op dit moment zit ik alleenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en van wie ben jij dan nu aan t genieten?
Ik ookquote:ow en nog iets, ik blijf balen van scheermesjes
Krijgen ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef Ynske het volgende:
ow, en t is heerlijk om massages te geven
hoelang heeft t op zich laten wachten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu op dit moment zit ik alleen
[..]
Ik ookIk heb laatst weer gebruikt, maar zit er echt over te denken weer te laten waxen
uhuh, das waar, maar goed, maybe some dayquote:
Nou ja, ik kan nu nog steeds merken dat het gewaxed is zeg maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelang heeft t op zich laten wachten?
Wel geven niet nemen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh, das waar, maar goed, maybee some day
Vast wel toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh, das waar, maar goed, maybee some day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |