Wil jij ook stiekeme likjes dan?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Met een goede match kun je wel meer genieten vind ik
en van wie ben jij dan nu aan t genieten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Ik heb met de meest foute match van mn leven het meest genoten 8 jaar langquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
dat was die thuiswonende toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb met de meest foute match van mn leven het meest genoten 8 jaar lang![]()
Dat was die bij zijn vriendin wonende buurman / collegaquote:
Nu op dit moment zit ik alleenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en van wie ben jij dan nu aan t genieten?
Ik ookquote:ow en nog iets, ik blijf balen van scheermesjes
Krijgen ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef Ynske het volgende:
ow, en t is heerlijk om massages te geven
hoelang heeft t op zich laten wachten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu op dit moment zit ik alleen
[..]
Ik ookIk heb laatst weer gebruikt, maar zit er echt over te denken weer te laten waxen
uhuh, das waar, maar goed, maybe some dayquote:
Nou ja, ik kan nu nog steeds merken dat het gewaxed is zeg maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelang heeft t op zich laten wachten?
Wel geven niet nemen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh, das waar, maar goed, maybee some day
Vast wel toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh, das waar, maar goed, maybee some day
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lottekoekie beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een griepje onder de leden?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
ook daar kun je van genietenquote:
Kan, maar hij zou bij mij niet komen klussen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Elies, je kunt hem natuurlijk ook een prijs laten maken en dan ...
"ik weet zéker dat er een hoop af kan aangezien je aan de hand van de buurt waarin dit wijf woont er een schep bovenop hebt gedaan".
Oeh, watvoor??????quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef Maes het volgende:
Ik zit een dramafilm te kijken.![]()
Oh-oh ik heb ook nog een leuk fleecedekentje, misschien kan je er een leuk chicojoggingpakje van maken
Ben er inmiddels al achter dat de gemiddelde stucadoor een "varken" is qua taalgebruikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan, maar hij zou bij mij niet komen klussen hoor
Zwart met grote rode/roze bloemen eropquote:
waarom moet ie weg dan ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Zwart met grote rode/roze bloemen erop
Dat is erg belangrijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga even aan mijn huwelijk werken menschen; tot later
Omdat ik er 2 heb.quote:
Werk zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
Aha!quote:
Stiekeme likjes FTW!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
je hebt er iig dus best lang plezier vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan nu nog steeds merken dat het gewaxed is zeg maarMinder enzo
Nee, mooi?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aha!
Leg maar bij de Grass![]()
Heb jij Sonny Boy al gelezen trouwens?
Nee, ik kijk ookquote:
Nou mijn sex raakte dr niet opgewarmd van, jouwes?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Your sex is on fihiiiiiiiiiiiiireeeeeeeeeeeeeeeeeee
()
Nee, hij zou zelfs geen stiekem likje krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mijn sex raakte dr niet opgewarmd van, jouwes?
Henk is vreselijk.quote:
De pechfactorquote:
No fucking way.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hij zou zelfs geen stiekem likje krijgen
Oh ja graag, ik ben boekloos op het moment.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De pechfactor![]()
Ik vond het een apart boek, beetje emotieloos geschreven maar wel een heel bijzonder verhaal en echt toch wel het lezen waard.
Strega heeft m nu, zal ik vragen of zij hem naar jou stuurt?
Keesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No fucking way.
Ja van Kees, die likt alles en iedereen
Oh jeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh ja graag, ik ben boekloos op het moment.
Die troela sprong hier gewoon zonder opstapje op de bank hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef Maes het volgende:
Oh-oh, Fiep kan eindelijk op de bank springen, met behulp van het krukje
Nou, hoe zit het met jouw stiekeme likjes?quote:
Jawel maar ik hou wel van ontspannen lezen dus niet te zware kost.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jeeeeeeeeeeee![]()
Strega moet dr nog in beginnen.
Ik weet niet of ik hier nog iets heb wat jou kan bekoren.
Lees je Engels?
Hou je van Adriaan van Dis?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Jawel maar ik hou wel van ontspannen lezen dus niet te zware kost.
de niet bestaande likjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hoe zit het met jouw stiekeme likjes?
Fakansieeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de niet bestaande likjes![]()
geen idee, we hebben nu vakantie, eens kijken of we wat gaan doen
ik kan t al niet aan mn enkels verdragen, laat staan bij mn doosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef Oognip het volgende:
Ik kijk ook
Yns heb jij weleens geëpileerd daar beneden dan?
Ja en hier hebben we de fout begaan door haar in het begin op te tillen. Toen heb ik na de vakantiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die troela sprong hier gewoon zonder opstapje op de bank hoor
Mijn opstapje is ook gestoffeerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en hier hebben we de fout begaan door haar in het begin op te tillen. Toen heb ik na de vakantieeen curver opstapje gekocht. Dat vond mevrouw te glad van boven, durfde ze niet. Toen heb ik voor 2 euro een matje gekocht bij Ikea en op maat geknipt erop geplakt. Toen heeft het nog weken geduurd voor ze het durfde. En nu kan ze het goed, zelfs met de grote Ikea-rat in de bek al struikelt ze er weleens over. Ik zal morgen er eens een filmpje van maken het is echt grappig.
Wat een naaierij hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Henk is de laatste kandidaat?
Moest daar dan nog reclame voor om die uitslag af te wachten?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef Oognip het volgende:
Ik kijk ook
Yns heb jij weleens geëpileerd daar beneden dan?
Welke heb je in de aanbieding?quote:
De Wandelaar en Tikkop, de laatste twee boeken.quote:
Ging het goed met de fysio?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn opstapje is ook gestoffeerd![]()
En de bed trap ook.
De fysio moest er om lachen vandaag, die dacht dat ie voor mij was omdat ik zo slecht ter been ben
Yups, ik ga zo mn oefeningen nog maar es doen.quote:
Waarom zou je bij je enkels epileren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan t al niet aan mn enkels verdragen, laat staan bij mn doos
Geef r die maar, dan kan zij je overhalen dat je m echt echt moet lezen, ik vond de film zelfs tegenvallen nadat ik het boek gelezen hadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Ik wil Chocolat wel lezen, maar ben er nog niet in begonnen.
Dan mag Maes hem eerst, ik zie haar toch zondag!
Harige enkels zijn echt heel erg onsexyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zou je bij je enkels epileren?
Ik kan het prima verdragen en het werkt een stuk beter
Die heb ik zeker nog niet gelezen, even kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Wandelaar en Tikkop, de laatste twee boeken.
Oh wacht hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Harige enkels zijn echt heel erg onsexy
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zou je bij je enkels epileren?
Ik kan het prima verdragen en het werkt een stuk beter
Jij epileert je doos met een pincet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh wacht hahaik dacht dat ze gewoon met een pincet haar enkels aan het epileren was
lijkt me echt niet fijn.
dat dus, maar goed, is dat niet met heel veel wat harig isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Harige enkels zijn echt heel erg onsexy
Bijnaaaaaaaaa.quote:
Neequote:
'Tat' ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijnaaaaaaaaa.
Kijk je mee naar Tat?
Nooit geloven wat ik zeg jonguh!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
'Tat' ?
Nee dus.
Oh, Tajana....
Nee, en jij ook niet als ik jou een paar weken geleden mocht geloven
Ik doe dat zo'n 3x per jaar met de epidinges.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet
maar als je je benen wilt epileren volgens de handleiding van dat ding moet je ter hoogte van je enkels beginnen en dan naar boven toe
echt dan trek ik t nog liever met een pincet eruit
Dat zijn twee dunne boeken die heel leuk achter elkaar gelezen kunnen worden, die kan ik je wel tegelijk opsturen.Mag jij ze weer naar Strega sturen, die wil ze ook lezenquote:
Wattan?quote:
Oh geweldigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn twee dunne boeken die heel leuk achter elkaar gelezen kunnen worden, die kan ik je wel tegelijk opsturen.Mag jij ze weer naar Strega sturen, die wil ze ook lezen
Geluksvogelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe dat zo'n 3x per jaar met de epidinges.
Tis in het begin ff doorbijten, maar daarna valt het mee.
Duurt bij mij maanden voordat het terug is
sinds ik gedoe gehad heb met mn enkels kan ik dat echt helemaal niet verdragenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe dat zo'n 3x per jaar met de epidinges.
Tis in het begin ff doorbijten, maar daarna valt het mee.
Duurt bij mij maanden voordat het terug is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |