Aan de views te zin lijkt dat wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen en instanties hier meelezen
Ik zeg niet dat het klopt maar als hij in 2006 contra admiral was, dan kan hij op zich ondertussen (een) commander zijn geworden. Kan ook zijn dat ze commodore bedoelde wat een andere naam is voor counter-admiral.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef -jos- het volgende:
[..]
Na goed zoeken toch gevonden:
http://www.nacional.hr/en(...)s-croatian-shipyards
'Libya in May 2006 in the presence of Contra-Admiral Hamdija Swheija'
Hij bestaat wel echt maar 0 google hits op zijn naam, en het is dus geen commander maar contra-admiral. geen idee wat dat is.
[..]
jep!
Wel toevallig jij post hier 2 dingen en die worden ook gevraagd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Aan de views te zin lijkt dat wel mee te vallen.
Jah, misschien ben ik het wel. of het is een complotquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
[..]
Wel toevallig jij post hier 2 dingen en die worden ook gevraagd.
quote:vr 25 feb 2011, 23:04
Zoon Kaddafi hoopt op 'vreedzame oplossing'
TRIPOLI - Saif al-Islam, een zoon van de Libische leider Muammar Kaddafi, is bereid tot onderhandelingen over een spoedige, vreedzame oplossing voor de crisis in zijn land. Dat heeft hij vrijdag gezegd tegen buitenlandse journalisten.
Saif al-Islam Kaddafi Saif al-Islam Kaddafi Foto: EPA
Wij hebben te maken met terroristen. Het leger heeft besloten hen niet aan te vallen om onderhandelingen een kans te geven. Hopelijk kunnen we voor zaterdag tot een vreedzame oplossing komen, aldus Saif al-Islam. Zijn vader had aanhangers eerder juist opgeroepen tot de laatste snik te vechten tegen de betogers die zijn aftreden eisen.
Kunne we geen kaartjes verkopen voor professionele lurkers?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen en instanties hier meelezen
Des te beter moet iedereen hier z'n best doen voor betrouwbare info
quote:CNN Turk: Do you have any B plan, you or your family... to leave Libya one day to another country?
Saif al-Islam: We have plan A, plan B, plan C... Plan A: to live and die in Libya. Plan B: to live and die in Libya. Plan C: to live and die in Libya.
Dit kwam net in P&W voorbij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
CNN Turk heeft vandaag Saif al-Islam geïnterviewd...
http://video.cnnturk.com/(...)inin-ogluyla-gorustu
[..]
Thnx.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zie het ook Rotterdam.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jah, misschien ben ik het wel. of het is een complot
Bizar beeld. Keurig uitziende in het Westen opgeleide intelligente jongeman. Maar wel bereid te vechten tegen elke prijs.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel vechten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Bizar beeld. Keurig uitziende in het Westen opgeleide intelligente jongeman. Maar wel bereid te vechten tegen elke prijs.
Ik vraag me echt waf wat de 'lol' nou is van al die onzin de wereld in sturen. Daar maak je op den duur de protesten alleen maar minder geloofwaardige mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef -jos- het volgende:
BREAKING: Mercenaries drag killed protester into truck and drive off!
http://www.libyafeb17.com/?p=2576
Wie? Waar? Wanneer?
Bagger weer.
En @AliTweel kent de brug, maar hij zegt er niet bij waar het dan is. Hij staat nu definitief op mijn blacklist.
En dit is vermoedelijk een beginnend fake account:quote:@iyad_elbaghdadi
@libyansrevolt
@ShababLibya
@LibyaFeb17_com
@Oya_libya
@UnitedFight
@FreeLibyan
@AliLePointe
@AliTweel
@jadassary ?
@Abukhit ?
@feb17voices ?
@Ennaas ?
@SL0wZEr ?
Op zich begrijp ik wel dat ze het doen. Maar de geloofwaardigheid slinkt. Zag je gisteren toch ook wel in het nieuws. Wantrouwen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vraag me echt waf wat de 'lol' nou is van al die onzin de wereld in sturen. Daar maak je op den duur de protesten alleen maar minder geloofwaardige mee.
Eigenlijk beantwoord je je eigen vraag alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vraag me echt waf wat de 'lol' nou is van al die onzin de wereld in sturen. Daar maak je op den duur de protesten alleen maar minder geloofwaardige mee.
Hier, heb je een ei.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Allessio het volgende:
Moge Allah en zijn zoon Mohammad Ghaddafi de kracht en wijsheid bezorgen om de troon op te eisen.
Satan is bezig om de jongeren te hersenspoelen in heel de Arabische wereld.
Jongeren zijn respectloos tegen de grote leiders die jarenlang stabiliteit en welvaart hebben gebracht.
Moge Ghadaffi sterker terugkomen met Allah's wil inshallah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |