Wel lief, als hij ontmaagd zou worden op tv.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Mattt het volgende:
Gaat die joker nou eindelijk is een keer knallen ?
Ik kan hem aardig verstaan, als Brabanderquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
GeweldigJokertje is nog steeds onverstaanbaar.
Beetje te veel gezeik over twitter, Hyves en Facebookquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef MissJ het volgende:
omg #ohohtirol is worldwide trending op Twitter
Ik versta hem perfectquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
GeweldigJokertje is nog steeds onverstaanbaar.
Tirol ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef MissJ het volgende:
Ik zie heel vaak Nederlandse onderwerpen, volgens mij is twitter nergens zo populair als bij onsquote:
Matsoe Matsoe ook, Tirol ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef MissJ het volgende:
Altijd van die commerciële TV-programma's zoals The Voice of Holland jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak Nederlandse onderwerpen, volgens mij is twitter nergens zo populair als bij ons
Matsoe Matsoe trending topic ;Dquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak Nederlandse onderwerpen, volgens mij is twitter nergens zo populair als bij ons
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Urquhart het volgende:
- Je hoeft niet aan me oor te likken
- He?
- Je hoeft niet aan me oor te likken
- He?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef PG18 het volgende:
Moeten ze volgens script met elkaar omgaan om het voor de kijker spannend te maken hoe het zal aflopen met Roos?
Omdat ze tattie en vinnie in bed moeten vinden jwzquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Tegan het volgende:
Waarom kost het die meiden zo lang om te komen!!!
exact. zodat roos zich zit op te fokken en al die wijven al een oordeel hebben over tatjana.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Omdat ze tattie en vinnie in bed moeten vinden jwz
Beetje stom wel idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Omdat ze tattie en vinnie in bed moeten vinden jwz
reinout oerlemans klapt in z'n handjes van plezier..quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
nou cliffhanger snipah met tijgah in bed
en ja heurrrrrrrrr
Tijgertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |