Ik wist niet dat ze zo mooi zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef Auti het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En er zit totaal geen kwaad in.
Wij hadden er 4quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
Border Collies zijn prachtige honden, een maat van mij heeft er ook één (goed, eigenlijk 3) en ze zijn zo geweldig.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn functioneringsgesprek vandaag ging goed.Ik heb nu ook een vastcontract
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Dat betekent dat je het afgelopen jaar prima werk hebt verricht!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn functioneringsgesprek vandaag ging goed.Ik heb nu ook een vastcontract
![]()
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Erg mooi.
Nu ben je ook een bedrijfsgoddelijke, iets wat voor mij totaal onbereikbaar is. Ik ben voorgoed afgeschreven.
Ja dat klopt. Een baan houden is topsport. Maar je hebt het wel geflikt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ondanks dat ik dat nu heb ben je er dan nog lang nietJe zal altijd inzet moeten blijven tonen
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Een baan houden is topsport. Maar je hebt het wel geflikt.
Is dit je eerste vaste baan?
Je zit dus gewoon op de eerste rang van de arbeidsmarktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neevorige baan was ook een vastcontract alleen daar was ik het zat.
Nu nog dito salarisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je zit dus gewoon op de eerste rang van de arbeidsmarkt
Mij is dat nog nooit gelukt. En dat zal ook never nooit meer gebeuren.
Je best doen, de rest komt vanzelf. Je staat aan de goede kant van de streep.quote:
Werknemerschap is dan ook gedegradeerd tot moderne slavernij. Werknemersrechten stellen in de praktijk weing meer voor. Vroeger had je met een vast contract wel een degelijke basis, tegenwoordig is het meer "een tijdelijk contract van onbepaalde duur " dat bij de kleinste scheet dwars al beëindigd kan worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef schaal_9 het volgende:
Steeds vaker kunnen financiële en/of organisatorische redenen een contractverlenging verhinderen, ook bij goed functioneren. En dan zijn er nog grootschalige re-organisaties zoals bijvoorbeeld bij TNT of de publieke sector. In deze gevallen verdwijnen er meer banen dan feitelijk noodzakelijk is.
In supermarkten worden studenten vaak na drie jaar trouwe dienst ontslagen, omdat er wel een 16-jarige scholier is die voor 3,57 euro per uur hetzelfde werk wil doen. Zolang je nog geen 23 (!) bent, ben je in ons land te jong voor een volwaardig loon.
Hahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Auti het volgende:
Goed nieuws Tijn, fijn dat er duidelijkheid en zekerheid is![]()
Kopje koffie?
Moet je daar zelf over onderhandelen of is het ingedeeld in salarisschalen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |