abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94150093
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef Auti het volgende:

[..]

:Y

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En er zit totaal geen kwaad in.
Ik wist niet dat ze zo mooi zijn. :Y Zo te zien idd 0,0 agressief.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:41:07 #282
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_94150367
Border Collies zijn prachtige honden, een maat van mij heeft er ook één (goed, eigenlijk 3) en ze zijn zo geweldig. O+
pi_94150688
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
Border Collies zijn prachtige honden, een maat van mij heeft er ook één (goed, eigenlijk 3) en ze zijn zo geweldig. O+
Wij hadden er 4 :P en 5 schaapjes.
We hadden 2 mishandelde BC's geaddopteerd en die zijn nu dood, Donja en Swift zijn nu nog over en die zijn 100% Border Collie want ze doen aan schapendrijven O+
Je kan ze alles leren maar onze eerste Border die had geen affiniteit met schapen, die was meer van het agillity en flybal achtig gedoe, ook heel leuk.
-weg-
pi_94153477
Mijn functioneringsgesprek vandaag ging goed. :D Ik heb nu ook een vastcontract *O* *O* *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:21:56 #285
297051 schaal_9
Caissière B
pi_94154696
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn functioneringsgesprek vandaag ging goed. :D Ik heb nu ook een vastcontract *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!! *O*

Dat betekent dat je het afgelopen jaar prima werk hebt verricht!
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_94154886
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! *O*

Dat betekent dat je het afgelopen jaar prima werk hebt verricht!
Inderdaad :Y
Opzich twijfelde ik daar ook niet over. Het was meer dat ik twijfelde of er niet te veel mensen op de afdeling werken en dat ik daardoor overbodig ben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94155749
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Erg mooi.

Nu ben je ook een bedrijfsgoddelijke, iets wat voor mij totaal onbereikbaar is. Ik ben voorgoed afgeschreven.
pi_94155853
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Erg mooi.

Nu ben je ook een bedrijfsgoddelijke, iets wat voor mij totaal onbereikbaar is. Ik ben voorgoed afgeschreven.
Dank je :)

Ondanks dat ik dat nu heb ben je er dan nog lang niet :) Je zal altijd inzet moeten blijven tonen
14 SHADES OF GREY
pi_94155879
Las ik net dat een vroegere buurjongen CEO van een niet misselijk bedrijf is geworden.

Heel bemoedigend :')
pi_94156090
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dank je :)

Ondanks dat ik dat nu heb ben je er dan nog lang niet :) Je zal altijd inzet moeten blijven tonen
Ja dat klopt. Een baan houden is topsport. Maar je hebt het wel geflikt. :)

Is dit je eerste vaste baan?
pi_94156133
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Een baan houden is topsport. Maar je hebt het wel geflikt. :)

Is dit je eerste vaste baan?
Nee :) vorige baan was ook een vastcontract alleen daar was ik het zat.
14 SHADES OF GREY
pi_94156310
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee :) vorige baan was ook een vastcontract alleen daar was ik het zat.
Je zit dus gewoon op de eerste rang van de arbeidsmarkt :Y

Mij is dat nog nooit gelukt. En dat zal ook never nooit meer gebeuren. :N
pi_94156423
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je zit dus gewoon op de eerste rang van de arbeidsmarkt :Y

Mij is dat nog nooit gelukt. En dat zal ook never nooit meer gebeuren. :N
Nu nog dito salaris :P
14 SHADES OF GREY
pi_94156883
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je best doen, de rest komt vanzelf. Je staat aan de goede kant van de streep. :Y

En dan ook nog eens vlakbij huis :)

Je moet wel een gelukkig mens zijn. Noblesse oblige .

En dan niet eens een aangepaste almoesbaan waar je steeds op knieën moet knielen om die te moeten behouden.

Je hebt hoe dan ook een topprestatie geleverd. Je familie moet wel trots zijn, kan niet anders. Wie in deze tijd een vaste baan binnenhengelt is een topsporter.
pi_94157198
Goed nieuws Tijn, fijn dat er duidelijkheid en zekerheid is ^O^
Kopje koffie? _O-
-weg-
pi_94157422
Nu nog een communisme. Iedereen een eerlijk kans. :Y
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:08:53 #297
297051 schaal_9
Caissière B
pi_94157674
Steeds vaker kunnen financiële en/of organisatorische redenen een contractverlenging verhinderen, ook bij goed functioneren. En dan zijn er nog grootschalige re-organisaties zoals bijvoorbeeld bij TNT of de publieke sector. In deze gevallen verdwijnen er meer banen dan feitelijk noodzakelijk is.

In supermarkten worden studenten vaak na drie jaar trouwe dienst ontslagen, omdat er wel een 16-jarige scholier is die voor 3,57 euro per uur hetzelfde werk wil doen. Zolang je nog geen 23 (!) bent, ben je in ons land te jong voor een volwaardig loon.

[ Bericht 3% gewijzigd door schaal_9 op 15-03-2011 20:14:06 ]
pi_94158353
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef schaal_9 het volgende:
Steeds vaker kunnen financiële en/of organisatorische redenen een contractverlenging verhinderen, ook bij goed functioneren. En dan zijn er nog grootschalige re-organisaties zoals bijvoorbeeld bij TNT of de publieke sector. In deze gevallen verdwijnen er meer banen dan feitelijk noodzakelijk is.

In supermarkten worden studenten vaak na drie jaar trouwe dienst ontslagen, omdat er wel een 16-jarige scholier is die voor 3,57 euro per uur hetzelfde werk wil doen. Zolang je nog geen 23 (!) bent, ben je in ons land te jong voor een volwaardig loon.
Werknemerschap is dan ook gedegradeerd tot moderne slavernij. Werknemersrechten stellen in de praktijk weing meer voor. Vroeger had je met een vast contract wel een degelijke basis, tegenwoordig is het meer "een tijdelijk contract van onbepaalde duur " dat bij de kleinste scheet dwars al beëindigd kan worden.
pi_94158366
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Auti het volgende:
Goed nieuws Tijn, fijn dat er duidelijkheid en zekerheid is ^O^
Kopje koffie? _O-
Hahaha :D ja lekker :P

@EG:
Ik ben ook heel blij dat het gelukt is :)
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:20:48 #300
297051 schaal_9
Caissière B
pi_94158478
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moet je daar zelf over onderhandelen of is het ingedeeld in salarisschalen?
Dat laatste lijkt mij in ieder geval prettiger, dan heb je wat meer duidelijkheid. Om goed te onderhandelen moet je tamelijk assertief zijn en je wensen goed kunnen motiveren.
pi_94158521
Je vraagt je af hoeveel mensen zo' n tergende onzekerheden kunnen doorstaan en dan toch nog goed kunnen functioneren. Er vallen zo wel steeds meer mensen af.

Iedereen slaaf van de economie. Iedereen blij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')