dat vraag ik dus het zou ergens staan verteld door net 5 zelf ,want van horen zeggen hier kan /durf in het dit niet geloven ,lijkt me zo typisch niets voor een man,en maik is zo bezig met sporten ,dan moet je dat zelf ook kunnen omzetten in spierenquote:
NET 5 trok donderdagavond 246.000 kijkers met de wekelijkse liveshow van het nieuwe realityprogramma Secret Story, vorige week waren dat er nog 274.000. In de uitzending was te zien hoe Cynthia de woning moest verlaten. De kandidate onthulde haar geheim: ze was dakloos.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En weer over de mensen die kijken..!!!
Ja hij verwacht er nogal wat vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En weer over de mensen die kijken..!!!
Trio met Maik en Guido vrees ik ..quote:
Hij denkt vast ook dat we voor hem kijken!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef Killersmile het volgende:
[..]
Ja hij verwacht er nogal wat van
slapen en anders kvdwquote:
Ja, ik zat te denken. Wat doet zij nou dan de hele dag behalve webcamsexxen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:38 schreef Killersmile het volgende:
Die Sofia is even aan het vertellen wat ze zoal doet op een dag BOEIEND
Hmm dat had ik gister, zonder de spek en speklappen, en zelfs zonder jus..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik eet Boerenkool! Met spekkies! En speklappen! En Rookworst.
Ha !
Wat een zeikerd.. moet die gewoon eerder opstaan!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:40 schreef Killersmile het volgende:
Neeeeeeee Alex weer over dat douchen.
Ohwja.. Jus! En dan niet uit een zakje! Die zit erbij!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:39 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Hmm dat had ik gister, zonder de spek en speklappen, en zelfs zonder jus..![]()
Ja maar in Hongarije heeft ie wel genoeg warm water !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat een zeikerd.. moet die gewoon eerder opstaan!
Maik zie ik pokerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Trio met Maik en Guido vrees ik ..
Ahjah, hij viel me al niet meer opquote:
Wie welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ahjah, hij viel me al niet meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |