quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer ff ontopic te blijven, en neem er een prozacje en een drionnetje op mijn kosten bij, of druk anders even op het nsb knopje hierboven, dat gevarendriehoekje.. je kunt dan heerlijk jankballen en dan hoor je wel van een mod of je terecht in je penispauze zit! Tot die gelijk danwel ongelijk geven graag in de cos alleen maar zeiken op het gedrag van bewoners..
Soms wil ik echt begrip opbrengen voor klaagbaken zoals jij maar ik heb totaal geen inlevingsvermogen wat mensen met een te strakke dependslip betreft!
Hoop dat je verder leuke streams hebt!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:17 schreef beaverhausen het volgende:
Servio heeft Sherrun helemaal ingepakt..
Aaaa jankerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang ze van die gitaar afblijft mag dat van mij
Zij mag dat wel!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
En weer Joanna tegen Sofia: Hoe gaat het vandaag met je?
Dat heeft ze vanmiddag toch al gevraagd?
Ja maar bij Sofia verandert dat toch om het uur?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat je mensen die wel kunnen spelen geeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:20 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Aaaa jankerdHeb je zulke gevoelige oren? Hoorde net nog iemand bij de Dirck III vals The Godfather op z'n accordeon spelen, toch nog 2 euro gegeven
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar bij Sofia verandert dat toch om het uur?
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:20 schreef beequeen het volgende:
Joanna: Of wil je liever genomineerd worden.
Hou je mond toch Joanna.
Als het een man zou zijn welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef beaverhausen het volgende:
Sofia wordt nu ook honderd duizend miljoen procent zeker genomineerd?.
ja maar nu zijn ze alleenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Een fles absinthquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je mensen die wel kunnen spelen geeft.(not)
Ja! Het is een biatch en ze krijgt haar fakking tosti niet in de toaster.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |