FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Sharon houd ervan om de baas te spelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is sharon ook aan het bitchen geslagen? Heb effe een tijdje gemist. Vond het vanochtend al zo vreemd dat Servio bij haar op bed lag
Ga eens fietsen stelen ofzo. Het is hier de COS, niet de SC.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Agh ja, boeit me ook echt heel veel. Wil eigenlijk alleen aangeven dat er ook mensen zijn die zich kapot irriteren aan je idiote getyp hier om interessant te doen bij je slijmertjes. Met je ''grappige'' en superoriginele scheldwoorden etc die je zo graag gebruikt..
Heeeeee daar hebben we Henkie weer... Om het minste geringste met jijbakken gooien, maar zelf niet kunnen incasseren. Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Denk dat ze een gast die 24/7 trieste opmerkingen over van alles en nog wat maakt op een forum op FOK.nl wel erg graag zou willen. Zoek een leven, of ga je geweldige, grappige, mooie maar waarschijnlijk ook vooral dikke vrouw lastigvallen..
Sharon doet het ook alleen als ze weet dat ze gebacked wordt door een sterk persoon. Tegen Cynthia met Sofia achter zich bv.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sharon houd ervan om de baas te spelenIrritant zulke mensen.
Boodschappenlijstjes beslis je samen, met z'n allen. Niet 2 personen
poolboys lopen toch al tijd in stringetjes nou hoeft dat van mij ook weer niet maar ontbloot lichaam met leuke zwembroek ...quote:
Probeer ff ontopic te blijven, en neem er een prozacje en een drionnetje op mijn kosten bij, of druk anders even op het nsb knopje hierboven, dat gevarendriehoekje.. je kunt dan heerlijk jankballen en dan hoor je wel van een mod of je terecht in je penispauze zit! Tot die gelijk danwel ongelijk geven graag in de cos alleen maar zeiken op het gedrag van bewoners..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Agh ja, boeit me ook echt heel veel. Wil eigenlijk alleen aangeven dat er ook mensen zijn die zich kapot irriteren aan je idiote getyp hier om interessant te doen bij je slijmertjes. Met je ''grappige'' en superoriginele scheldwoorden etc die je zo graag gebruikt..
Boxerbroek vind ik nog steeds het mooist.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:13 schreef b_engeltje het volgende:
p
[..]
poolboys lopen toch al tijd in stringetjes nou hoeft dat van mij ook weer niet maar ontbloot lichaam met leuke zwembroek ...
Bovendien is een topic openen blijkbaar te moeilijk...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeeeee daar hebben we Henkie weer... Om het minste geringste met jijbakken gooien, maar zelf niet kunnen incasseren. Welkom op Fok!
Ik kan het zelf trouwens wel op Laura
waar ze moeilijk over kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sharon houd ervan om de baas te spelenIrritant zulke mensen.
Boodschappenlijstjes beslis je samen, met z'n allen. Niet 2 personen
En ik word niet vrolijk van jouw constante gekanker op jan en alleman hier maar daar hoor je mij ook niet over... because I'm too much of a lady to mention it, fat ass!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:10 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja erg goede conclusie. Als ik hier 1 uur ben dan kan ik alles teruglezen? Maar aangezien ik op mn werk zit ben ik er idd iets langer. Wordt ook niet zo heel vrolijk van jou domme opmerkingen dus laat het hier verder bij.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Sharon doet het ook alleen als ze weet dat ze gebacked wordt door een sterk persoon. Tegen Cynthia met Sofia achter zich bv.
Ze gaat nu voor een zielig liedje op de gitaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:17 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft sofia nog een sofiaatje gedaan vanmiddag? (janken en wéér naar huis willen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |