Ben benieuwd of z'n zonen meegaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef raistlin6 het volgende:
Interessant stukje interview van de NOS, over referenties aan de dood die Gadhafi dood.
http://nos.nl/audio/22160(...)-zijn-toespraak.html
gisteren war dat vanaf benghazi bij het strandquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef quirigua het volgende:
Weet iemand wat en waar Libya17Feb is, wie dat aansturen ?
http://www.livestream.com/libya17feb
Dan weten ze misschien ook dat we af en toe ietsjes kritisch op ze zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef -jos- het volgende:
tvp, ff met mobiel.
wel grappig dat de nos hier blijkbaar meeleest :d
Tnx voor het fp bericht raistlin!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan weten ze misschien ook dat we af en toe ietsjes kritisch op ze zijn.
Die tekst moet er gewoon uit, standaard linkje naar artikel op de FP lijkt me beter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
doe tekst in de op moet ff een update?
Hmm jammerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
of hoe je dat ook schrijft, die thuisbasis van z'n clan
Oeh nice, voetbal uit en Saif aan, thanks!:Dquote:
Oh hij is er nog niet, je bent bij voorbaat al gewoon enthousiast.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef shomila het volgende:
AliTweel Ali Tweel
gun fire everywhere, everywhere, everywhere, everywhere, everywhere.
1 minute ago
Dan weet ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Wat een idiote kerel die Ghadaffi.. Kan die niet opgepakt worden door de internationale politie ofzo?
Hallo meneer. Ik ben Rob van de internationale politie. Mogen we even binnenkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Wat een idiote kerel die Ghadaffi.. Kan die niet opgepakt worden door de internationale politie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |