hij is wanhopig en gek genoeg om gewoon die depots open te gooien...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Haha, ja het is verschrikkelijk maar toch is mn eerste reactie altijd een lach bij deze man.
juist ; niet echt iets om over te lachen , naar mijn mening ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef ETA het volgende:
[..]
hij is wanhopig en gek genoeg om gewoon die depots open te gooien...
Of de bevolking heeft de depots toch al in bezit en probeert hij het nu te laten overkomen alsof dat een keuze van hem is geweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef ETA het volgende:
[..]
hij is wanhopig en gek genoeg om gewoon die depots open te gooien...
dat is ook goed mogelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Of de bevolking heeft de depots toch al in bezit en probeert hij het nu te laten overkomen alsof dat een keuze van hem is geweest.
Die ik deel btw.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juist ; niet echt iets om over te lachen , naar mijn mening ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
Helpt niet, Nederlander willen een negerkindje meteen traan en en vlieg in hun oog zien. BN'ers boeit dit ook niet wat Libië heeft geeen aaibaarheidsfactor. Maar beter om, want schersfiguren al Henny Huisman, Robert ten Brink en meer van dat soort ellendelingen hebben we niet nodig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:16 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld was maar hoorde net op TV dat het Rode Kruis een gironummer heeft geopend voor Libië.
Beetje dubbel gevoel bij, enerzijds top anderzijds schijnheilig want bij Tunesië en Egypte heb ik ze niet gehoord.
Haha true. en in dit geval zullen de meeste mensen beelden zien van 'haatbaarden' die staan te schreeuwen. Die krijgen geen cent hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Helpt niet, Nederlander willen een negerkindje meteen traan en en vlieg in hun oog zien. BN'ers boeit dit ook niet wat Libië heeft geeen aaibaarheidsfactor. Maar beter om, want schersfiguren al Henny Huisman, Robert ten Brink en meer van dat soort ellendelingen hebben we niet nodig.
http://www.youtube.com/aljazeeraenglish#p/u/0/Vg-2ZD1EYe0quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:30 schreef yavanna het volgende:
Hoop gemist vandaag zo te lezen.
Weet iemand of de laatste speech van G al ergens terug te vinden is?
Staat weer verder weg van ons besef ik me. Het Midden Oosten heeft toch meer overeenkomsten met ons dan Sub Sahara Afrika.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ze kunnen dat geld beter hierheen sturen dan
ABIDJAN - Ivoorkust staat op de rand van een burgeroorlog. Dat heeft VN-chef Ban Ki-moon vrijdag gezegd. Per dag vluchten inmiddels zeker zo'n vijfduizend mensen weg voor het toenemende geweld.
Dan wordt het menens. Stop de persen maar!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef alors het volgende:
De ambassadeur van Libie in Portugal is ook al weg
Dankje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/aljazeeraenglish#p/u/0/Vg-2ZD1EYe0
Ben benieuwd of z'n zonen meegaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef raistlin6 het volgende:
Interessant stukje interview van de NOS, over referenties aan de dood die Gadhafi dood.
http://nos.nl/audio/22160(...)-zijn-toespraak.html
gisteren war dat vanaf benghazi bij het strandquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef quirigua het volgende:
Weet iemand wat en waar Libya17Feb is, wie dat aansturen ?
http://www.livestream.com/libya17feb
Dan weten ze misschien ook dat we af en toe ietsjes kritisch op ze zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef -jos- het volgende:
tvp, ff met mobiel.
wel grappig dat de nos hier blijkbaar meeleest :d
Tnx voor het fp bericht raistlin!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan weten ze misschien ook dat we af en toe ietsjes kritisch op ze zijn.
Die tekst moet er gewoon uit, standaard linkje naar artikel op de FP lijkt me beter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
doe tekst in de op moet ff een update?
Hmm jammerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
of hoe je dat ook schrijft, die thuisbasis van z'n clan
Oeh nice, voetbal uit en Saif aan, thanks!:Dquote:
Oh hij is er nog niet, je bent bij voorbaat al gewoon enthousiast.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef shomila het volgende:
AliTweel Ali Tweel
gun fire everywhere, everywhere, everywhere, everywhere, everywhere.
1 minute ago
Dan weet ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Wat een idiote kerel die Ghadaffi.. Kan die niet opgepakt worden door de internationale politie ofzo?
Hallo meneer. Ik ben Rob van de internationale politie. Mogen we even binnenkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Wat een idiote kerel die Ghadaffi.. Kan die niet opgepakt worden door de internationale politie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |