zie je wel het waren ingevlogen huurlingen .krijgen nu wapens yipy yheequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
AJE ; Gaddafi addresses crowds in Tripoli's Green Square, says he will arm people against protesters
dit gaat indd. smerig worden ...
Nou pas?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
nee.. maar miss. nog veel smeriger ( ps ik afgelopen dagen veel gemist)quote:
je hebt wat gemist. Huurlingen houden al 2-3- dagen huis. Vooral in Tripoli.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nee.. maar miss. nog veel smeriger ( ps ik afgelopen dagen veel gemist)
, maar er bekruipt me een 1 of ander gevoel , dat het ergste vannacht gaat komen...
Wat dacht je nou, deze remix draaiden ze daar ook natuurijk:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Dance99Vv het volgende:
staan ze nou te hossen op muziek of staan ze te luisteren naar gadaffi volgens mij interreseert ze het geen moer...?
dus het is al die tijd doorgegaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
je hebt wat gemist. Huurlingen houden al 2-3- dagen huis. Vooral in Tripoli.
Geen nieuws = goed nieuws principe werkt nog prima dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus het is al die tijd doorgegaan![]()
( dacht aangezien het wat rustiger was qua info , dat het wel grotendeels over was - dacht dat het vandaag pas weer erger werd -)
Pff, die zijn omgekocht door Wilders.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Several hundred people have gathered outside the Libyan embassy in Britain once more to show their support for protesters,
Als ik Engeland was zou ik deze lui een enkeltje Libie geven.
Of zouden dit hele fanatieke real-life trolls zijn
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:48 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geen nieuws = goed nieuws principe werkt nog prima dus.
Het was vandaag juist wat rustiger.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus het is al die tijd doorgegaan![]()
( dacht aangezien het wat rustiger was qua info , dat het wel grotendeels over was - dacht dat het vandaag pas weer erger werd -)
Niet helemaal duidelijk. Kan ook eerder opgenomen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef shomila het volgende:
Staat hij nu bij het plein?
Ik was ff weg dus gemist.
Heb toch het idee dat er na iedere speech juist meer geweld is gebruikt tegen demonstranten.. Deze toespraak zal weinig goeds betekenen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was vandaag juist wat rustiger.
Ok thnx.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk. Kan ook eerder opgenomen zijn.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was vandaag juist wat rustiger.
hun zouden indd. nu dan maar eens daar tussen moeten lopen , ik wens niet snel iemand dood, maar mag lijen dat ze een kogel opvangen ..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Several hundred people have gathered outside the Libyan embassy in Britain once more to show their support for protesters,
Als ik Engeland was zou ik deze lui een enkeltje Libie geven.
Of zouden dit hele fanatieke real-life trolls zijn
http://timezoneguide.com/sunrise-sunset.phpquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef quirigua het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar het is i.i.g. een edit, de klok die ze lieten zien was 17.53 hrs, dat was imo ruim een uur later. Je kan film cameras natuurlijk op nachtopname zetten, maar dan krijg je geen gele, late zon met wolken, en geen gelige hemel achtergrond achter sterk blauwe, d.i. weinig licht opnamen van de Fuhrer.
Heeft iemand de stand van de zon gezien? Je kan gewoon overdag opnemen met een nachtfilter om het later te laten lijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef quirigua het volgende:
[..]
http://timezoneguide.com/sunrise-sunset.php
Sunset in Tripoli, vandaag 25 feb 2011, was 18:12 local time. Dan is het 40 minuten later (die klok !) niet zo helder licht meer. Het is de zuidkant van de Mediterannee, ruim een half uur na sunset is het vrijwel donker daar.
Conclusie : film kan echt zijn, maar dan is die eerder opgenomen, anderhalf of zo uur eerder. Daarmee klopt ook dat de publieke verschijning van Kh. een risico is (sniper) en dat risico zal het regime noch de tv zender nemen met een live zending.
Derhalve : eerder opgenomen en ge-edit. Niet spontane volkswoede.
ohhh.... fuck.....quote:Update 18.53 uur
Gadhafi heeft in zijn korte speech op het plein aangekondigd de wapendepots te openen voor zijn volgelingen om de opstandelingen te kunnen bestrijden.
Want?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Haha, ja het is verschrikkelijk maar toch is mn eerste reactie altijd een lach bij deze man.
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu.nl
Libische leider wil wapendepots openen voor het volk
Dit gaat nog echt jarenlang problemen opleveren.
vandaar dat ik dacht dat het nu echt- super- smerig ging wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
AJE ; Gaddafi addresses crowds in Tripoli's Green Square, says he will arm people against protesters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |