quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze doen wel hun best voor het beestje. Beter dan dat de kat in het asiel zit
Ik vind alleen maar dronken mensen op straat waar ik dan de ambulance voor kan bellen
Lief topic. En volgens mij is de hele SC daar nu aan het oh-en en ah-en.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Terwijl ik wachtte tot oma het nieuwe topic had geopend kwam ik dit briljantje tegen: Help! Een kat..
Ah nee, dat zijn niet de doorsnee dronkelappen die hier in de buurt doorgaans liggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja mijn nieuwe wel maar mijn oude niet.
Ik heb 2x de ambulance kunnen bellen. 1x lag er een zwerver midden op de dag met 30graden in zijn winterpak in de bosjes.
Ik kon hem toch niet laten liggen. En de andere kwam ik tegen toen ik van oppassen naar huis ging hij was van zijn scootmobiel gevallen. Die kon ik ook niet laten liggen.
Nee, da's ook zo slordig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja mijn nieuwe wel maar mijn oude niet.
Ik heb 2x de ambulance kunnen bellen. 1x lag er een zwerver midden op de dag met 30graden in zijn winterpak in de bosjes.
Ik kon hem toch niet laten liggen. En de andere kwam ik tegen toen ik van oppassen naar huis ging hij was van zijn scootmobiel gevallen. Die kon ik ook niet laten liggen.
Wat voor pilletjes slik jij en mag ik dr ook wat?quote:
Hedde gij al post gehad of wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Rewimo en famile wat een moeilijke beslissing,maar wel de beste als Jamie op is![]()
Veel sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |