Het antwoord dan. Jammer dat ik geen nummer wist over Iggy Pop.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:49 schreef belsen het volgende:
Die heeft een jazzplaat gemaakt...sterk issie niet.
* belsen hates jazz.quote:
Gezelligste videoclip evurrrrr..quote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef Norrage het volgende:
en natuurlijk nog heel veel andere nummers met Miles Davis of John Coltrane erin, die blogman al wist te noemen.
quote:For once in my life I've got something to say
I wanna say it now for now is today
No comments.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Damned - New Rose
Undertones - Teenage Kicks
Sex Pistols - God save the queen
Dead kennedys - Too drunk to fuck
Ramones - The KKK took my baby away
Stooges - Search & Destroy
Ik hou niet van Nederlandse muziek?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef ranja het volgende:
trouwens belsen, ik verwacht van jou zéker nog een nederlandse albums lijst.
Wat moet waar ingeleverd worden ?quote:trouwens belsen, ik verwacht van jou zéker nog een nederlandse albums lijst.
quote:is het samenwerkingsverband tussen multi-instrumentalist Pim Koopman en zanger/toetsenist Okkie Huijsdens. Beide producers maken twee albums met Amerikaanse klinkende rock. Het debuutalbum By Appointment Of levert het duo een Edison op.
doet ook optredens, ondersteund door Bas Kumperman (gitaar) en Frank Papendrecht (bas).
Hey dat kan niet! Toen was ie dood!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:05 schreef Blogman het volgende:
Braak: geen top 40 hit mee gehaald in 1983. André Hazes: klein hitje ermee in 1984 en in 2008 een grotere hit met Wolter Kroes samen.
Wat van wie?quote:Souvenirs, souvenirs
Que des mauvais souvenirs
Cent ans de solitude
C'est pas mon habitude
Quand je jouissais
Je faisais semblant
Toi en amour, tu n'es qu'un débutant
C'est pas de la couleur
Même pas en noir et blanc
Dégage mec
T'es nase
Dégage
quote:Ik heb nog nooit van Andre Hazes gehoord, maar Braak ken ik wel uiteraard
Goh, zou het publiek een teken gekregen hebben na een seconde of 40?quote:
Die weet je dan ook...quote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
OT: Uitvoerende weet ik denk ik wel. maar de titel..
Wat ongelooflijk spastisch zegquote:Op zondag 27 februari 2011 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goh, zou het publiek een teken gekregen hebben na een seconde of 40?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |